چهارشنبه, آوریل 24, 2024
PlayStation

این آخر هفته چی بازی میکنی؟ – مسأله 479

یک ژوئن بزرگ در جریان است، Street Fighter 6 و Diablo 4 اکنون در دسترس هستند. در حالی که ما پیش‌بینی می‌کنیم که بسیاری از شما در هر یک از این بازی‌ها بازی کنید، بازی‌های بسیار دیگری در حال حاضر وجود دارد که انتظار داریم طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها را در WAYP این هفته داشته باشیم.

آرون باین

یک آخر هفته دیگر بدون اینترنت برای من و با آفتابی که فقط درختان را می شکافد، فکر کردم با اجرای مجدد Alan Wake در تاریکی بمانم. من از اولین بار این بازی را بازی نکرده ام، بنابراین هیجان زده هستم که ببینم با نسخه بازسازی شده PS5 چگونه کار می کند.

جیمی اونیل

دیروز بالاخره این فرصت را پیدا کردم که بازی کامل PlayStation Showcase 2023 را ببینم و این به من انگیزه داد که بیرون بیایم و خاک پلی استیشن کلاسیک خود را برای بازی PS1 Metal Gear Solid پاک کنم.

لیام کرافت

من می خواهم بازی های Humanity را در PS5 کامل کنم و سیاره لانا در Xbox Series X من؛ من از اولی خیلی بیشتر از دومی لذت بردم. منم میخوام برم ببینمش Spider-Man: Across the Spider-Verse یه زمانی این آخر هفته

اسکات مک کری

این آخر هفته من بازی Street Fighter 6 را بارها بازی خواهم کرد و همچنین به دنبال بررسی We Love Katamari Reroll + Royal Reverie خواهم بود تا هفته آینده منتظر آن باشم.

سایمون فیتزجرالد

این آخر هفته، پس از پایان بازی Star Wars Jedi Survivor، من به تاب دادن شمشیر با بستن تسمه به شمش ادامه خواهم داد. PSVR2 هدست و کمی بیت سابر بازی کنید. حتی ممکن است در چند دور مینی گلف پیاده روی شرکت کنم.


بنابراین یک WAYP پر اکشن این آخر هفته، و صادقانه بگویم، با توجه به برنامه شلوغ انتشار، تنوع بسیار بیشتر از آن چیزی است که انتظار می رود. اما شما چه بازی می کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *