چهارشنبه, آوریل 24, 2024
برترین

تریلر نهایی Flash نحوه برخورد جهان های DC را نشان می دهد

آخرین تریلر فیلم فلش در اینجا منتشر شده است که در آن تعداد بیشتری از قهرمانان زمان و ابعاد آن، از جمله چندین نسخه فلش، دو بتمن، سوپرگرل و بازگشت ژنرال زود به نمایش در می‌آیند.

در فیلم آینده دی‌سی ازرا میلر در نقش فلش بازی می‌کند، در حالی که تعدادی دیگر از بازیگران دی‌سی در حال بازی در نقش‌های قبلی هستند، از جمله بن افلک و مایکل کیتون به عنوان نسخه‌های مربوط به بتمن و مایکل شانون در نقش ژنرال زود. تریلر جدید همچنین یک بازیگر دیگر را نشان می‌دهد: جرمی آیرونز در نقش آلفرد پنی‌ورث، که قبلاً این شخصیت را در فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League بازی کرده بود، دوباره بازی خواهد کرد.

این فیلم بری آلن میلر را دنبال می کند که تلاش می کند از قدرت سفر در زمان برای اصلاح گذشته و نجات والدینش استفاده کند. همانطور که بتمن افلک به او هشدار داده بود، جنجال های سفر در زمان او به طرز وحشتناکی اشتباه می شود و او خود را در واقعیتی گرفتار می بیند که با بازگشت ژنرال زود تهدید می شود. در این فیلم، فلش در کنار نسخه دیگری از خودش و همچنین سوپرگرل با بازی ساشا کال و دنیای جایگزین مایکل کیتون، بتمن، مبارزه می کنند. فلش توسط اندی موشیتی، فیلمساز IT (2017) کارگردانی شده است.

فلش در 16 ژوئن باز می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *