چهارشنبه, آوریل 24, 2024
اخبار

راهنمای مبتدیان Honkai: Star Rail: 8 نکته که قبل از شروع باید بدانید

هنکای: استاروی فرو رفتن هویوورس در نبردهای نوبتی در یک بازی موبایل (و رایانه شخصی) است که نسخه های جدیدی از شخصیت های آشنا، هنر زیبا و داستانی جالب و مرموز را به ارمغان می آورد.

این بازی خود ترکیبی عالی از دو عنوان محبوب Hoyoverse است: Honkai Impact 3 و Genshin Impact. نه Open World à la جنشین، توسعه شخصیت ها، سیستم های سلاح و دنده، و داستان متقاعد کننده برخی از بهترین چیزهای هر دو بازی را گرد هم می آورد. به جای مبارزات اکشن بازی ها، نبردهای نوبتی را انجام دهید، و اکنون آن را دریافت کرده اید هنکای: استاروی.

در زیر نکاتی را هم برای آنهایی که با بازی های هویوورس آشنا هستند و هم برای بازیکنان جدیدی که به دنبال چیزی جالب برای اضافه کردن به چرخش روزانه بازی های خود هستند، فهرست می کنیم.


با دقت به سینه ها و پازل ها نگاه کنید

اکثر نقشه ها دارای تعدادی معما برای حل و گنج برای یافتن هستند که می توانید آنها را در گوشه سمت چپ بالای نقشه خود مشاهده کنید. این صندوق‌ها بازپخش نمی‌شوند، اما حاوی هزاران غارت مفید، از جمله ارز ممتاز (Stellar Jade) هستند. اگر برای داستان قدم می زنید، از پرسه زدن در گوشه اشتباه نترسید – احتمالاً در انتهای مسیر صندوقچه گنجی را خواهید دید که منتظر شماست.

نقاط ضعف فقط برای نمایش نیست

بازی های زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند بدون تمرکز بر نقاط ضعف واقعی ارائه شده، از نیروی بی رحم علیه دشمنان استفاده کنید. گاهی، مسیر ستاره من آن را دوست دارم، در مواقع دیگر اینطور نیست. وقتی صحبت از باس فایت ها و دشمنان سطح بالاتر به میان می آید، بهتر است یک یا دو شخصیت داشته باشید که می توانند از نقاط ضعف سوء استفاده کنند.

تصویر: Hoyoverse via Polygon

دشمن بزرگ؟ مشکلی نیست فقط بعدا برگرد

اگر نکته بالا را دنبال کنید، دشمنان بزرگ و بزرگ زیادی را خواهید دید که جلوی سینه ایستاده اند. نام آنها ممکن است قرمز بدرخشد، که نشان می دهد آنها در سطح بسیار بالاتری از شما هستند. این امکان وجود دارد که سطح این هیولاها را بالا ببرید و زمانی که در سطح پایین تر هستید آنها را شکست دهید، اما راحت تر است که بعداً دوباره برگردید. یک یادداشت ذهنی داشته باشید و پس از کمی بالا بردن آن، آن را بردارید.

برای تکمیل محتوای آخر بازی به تعداد زیادی کاراکتر سطح بالا نیاز دارید

وقتی با محتوای آخر بازی مانند جهان شبیه سازی شده و سالن فراموش شده روبرو می شوید، شخصیت های زیادی برای ارتقاء سطح وجود دارند. سالن فراموش شده در واقع به دو تیم چهار نفره (مشابه Genshin Impact‘s Spiral Abyss)، بنابراین شما به حداقل هشت شخصیت سطح بالا نیاز دارید، که هر کدام دارای تجهیزات و مخروط های نور خاص خود هستند، بنابراین تمام وسایل اضافی خود را فورا دور نریزید.

تیم خود را با عناصر و انواع شخصیت های مختلف متنوع کنید

در مجموع، شما باید حداقل یک کاراکتر کاملاً تراز شده در هر مورد را حفظ کنید. در اوایل بازی، نیازی نیست که زیاد نگران این موضوع باشید، زیرا کاراکترهای زیادی برای کار کردن ندارید. با این حال، با پیشرفت بیشتر و رسیدن به محتوای پایانی بازی، مطمئن شوید که می توانید با هر نوع دشمن و ضعف سازگار شوید.

همچنین باید مطمئن شوید که کاراکترهای شما از نظر عملکردی فراتر از عناصر، کارهای مختلفی را انجام می دهند. شما می خواهید پشتیبانی هایی برای بهبود و محافظت از تیم خود داشته باشید و آنها را سالم نگه دارید در حالی که سایر شخصیت ها روی انجام تمام آسیب ها تمرکز می کنند.

تیمی متشکل از چهار شخصیت مختلف در Honkai: Star Rail - Bronya، 7 مارس، Trailblazer و Serval

تصویر: Hoyoverse via Polygon

قبل از شروع دعوا، تکنیک ها را فراموش نکنید

هر شخصیت توانایی خاصی به نام «تکنیک» دارد که می توانند در خارج از جنگ از آن استفاده کنند. اینها می توانند شخصیتی را تقویت کنند یا از دور به دشمنان حمله کنند و در ابتدای مبارزه آنها را منجمد کنند. شما فقط می توانید چند بار قبل از اینکه نیاز به پر کردن متر فناوری خود داشته باشید از این مهارت ها استفاده کنید، اما باید قبل از مبارزات سخت از این مهارت ها استفاده کنید.

تفاوت بین بنرهای استاندارد و رویداد گاچا را بدانید

بله همانطور که انتظار می رفت هنکای: استاروی از سیستم گاچا برای توزیع شخصیت ها و سلاح ها استفاده می کند. بیشتر شخصیت‌ها و سلاح‌های جدید هر کدام فقط برای چند هفته در دسترس خواهند بود. این بنرها “Event Warps” نام دارند. اگر یکی را از دست دادید، نگران نباشید – احتمالاً در آینده باز خواهند گشت. همچنین مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و سلاح‌های «پیش‌فرض» وجود دارد که می‌توانید در هر زمان از یک بنر پیش‌فرض جداگانه بیرون بکشید.

تبدیل Stellar Jade به Warp Pass باید به شما مجوزهای ویژه Star Rail بدهد تا در بنر Event Warp خرج کنید. شما به صورت دوره‌ای پاس‌های Star Rail را برای استفاده در بنر پیش‌فرض جمع‌آوری می‌کنید، اما به دلایل استراتژیک، بنر پیش‌فرض نباید اولویت شما باشد، زیرا هرگز از بین نمی‌رود. این امکان وجود دارد که این شخصیت‌های پیش‌فرض را روی بنر رویداد بکشید، بنابراین از طریق گیم‌پلی مداوم، به هر حال با دسته‌ای از این شخصیت‌ها و سلاح‌ها مواجه خواهید شد.

Honkai: Star Rail هنوز هم یک بازی گاچای موبایل است

پس از اتمام آنچه در داستان موجود است، حلقه گیم پلی مانند سایر بازی ها است: شما از استقامت خود برای حذف تجهیزات و ارتقاء شخصیت ها استفاده می کنید. در حالی که شما فقط می توانید داستان را بازی کنید و سپس از سیستم خارج شوید تا زمانی که بازی های بیشتری منتشر شوند، بیشتر وقت شما در این بازی صرف انجام کارهای ساده روزانه می شود و مهم است که این را قبل از شروع به خاطر بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *