جمعه, آوریل 19, 2024
اخبار

“فیلم راسل کرو از نماد عصر اژدها برای تفتیش عقاید اسپانیایی استفاده می کند”

تصویر: BioWare/Sony Pictures/Kotaku

من ندیدمش جن گیر پاپ فیلم ترسناک با گلادیاتور و روح زیبا بازیگر راسل کرو در حال حاضر در سینماها حضور دارد، اما به نظر شبیه فیلم است بسیار متوسط ​​استو کرو نمی تواند فقرا را وادار به مبارزه با شیاطین ماوراء طبیعی در کلیسای کاتولیک کند. راستش را بخواهید، تا به امروز هرگز در مورد آن نشنیده بودم، و دلیلی که بالاخره شنیدم در واقع بسیار هیستریک بود. ببینید، در این فیلم، که اتفاقا گفته می‌شود «از پرونده‌های واقعی» جن‌گیر ارشد واتیکان الهام گرفته شده است، شخصیت کرو چیزهای دلخراشی درباره یکی از بنیانگذاران تفتیش عقاید اسپانیا می‌آموزد. و به گفته افرادی که فیلم را دیده اند، همینطور است از هنر استفاده می کند عصر اژدها: تفتیش عقاید وقتی به دنیای واقعی اسپانیایی اشاره می کنیم.

تفتیش عقاید در سری فانتزی BioWare، جناحی است که بازیکن در بازی نقش آفرینی 2014 فرمان می دهد، و آنها نمادی دارند که در سرتاسر آنها برای نشان دادن گروه استفاده می کنند. این یک چشم را نشان می دهد که شمشیری در پشت آن قرار دارد و به دو صورت فلکی در جهان به نام های Visus و Judex اشاره دارد. سیجیل به طور مداوم بر روی مجموعه‌های زرهی، پرچم‌ها و دیگر وسایل نمایش داده می‌شود عصر اژدها: تفتیش عقاید. این نه تنها در بازی و در کالا ظاهر می شود، بلکه هنگام جستجو نیز ظاهر می شود “نماد تفتیش عقاید” در گوگل، و به نظر می رسد که دقیقاً همین است جن گیر پاپ تیم آن را برای صحنه ای در فیلم ساخته است زیرا آنها از این کار استفاده می کنند عصر اژدها شمایل نگاری در صحنه ای که با دادگاه اداره مقدس تفتیش عقاید، نهاد مذهبی واقعی مسئول قرن ها خشونت علیه غیر کاتولیک ها در اسپانیا از قرن 14 تا 19 است.

از درد میخندم چون شبیه ماست آن را دریافت نخواهد کرد عصر اژدها: Dreadwolf به زودی، زیرا گزارش درآمد ناشر EA در اوایل این هفته گفته بود که این بازی در سال 2023 منتشر نخواهد شد. تقریبا یک دهه از آن زمان می گذرد عصر اژدها: تفتیش عقاید از زمانی که بازی در سال 2014 راه اندازی شد، طرفداران مدت ها منتظر بودند تا پایان داستان Solas را در پایان بازی ببینند. مزاحم DLC. با این حال، این سریال از طریق پروژه هایی مانند سریال انیمه نتفلیکس نشانه هایی از زندگی دریافت کرده است عصر اژدها: عفواکنون آخرین موردی که دیده ام عصر اژدها در یک فیلم ترسناک مذهبی بود که شمایل نگاری خود را بدون هیچ فکری در صحنه ای گنجاند. دوریان پاووس، دلم برات تنگ شده. به من زنگ بزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *