سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
اخبار

قدم زدن در معبد توراکامیک در اشک زلدا پادشاهی

زیارتگاه توراکامیک حرم درونی است The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomمنطقه ارتفاعات گرودو

راهنمای ما به شما کمک می کند آن را پیدا کنید زیارتگاه توراکامیک مکان را پیدا کنید، پازل ها را حل کنید و شما را در چالش فلزی پنهان برای جمع آوری سینه راهنمایی کنید نور برکت.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید در صفحه مکان‌های حرم ما و نقشه تعاملی Hyrule روی کار دیگری تمرکز کنید.


موقعیت زیارتگاه توراکامیک

گرافیک: جفری پارکین، آنا دیاز/پلیگون | تصاویر منبع: Nintendo EPD/Nintendo via Polygon

معبد توراکامیک داخل است ارتفاعات گرودو منطقه. درخشش به راحتی با لغزش به دست می آید برج اسکای ویو Gerudo Canyon. مختصات دقیق هستند (-2655, -2236, 0067).


حل معمای حرم توراکامیک

این زیارتگاه از یک سری معماهای الکتریکی استفاده می کند که قابل حل است فوق دست.

1. وارد حرم شوید و خود را در اتاقی با یک دنده بزرگ و دو توپ فلزی خواهید دید. توپ سمت چپ روی یک زنجیر بلند آویزان است و برق از آن عبور می کند. استفاده کنید فوق دست توپ فلزی را بردارید و آن را به توپ سمت راست آن وصل کنید.

تصویری یک پازل را در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نشان می دهد.  لینک از Ultrahand برای چسباندن یک توپ معلق برق دار به توپ دیگر استفاده می کند.

تصویر: Nintendo EPD/Nintendo via Polygon

2. الکتریسیته از هر دو جریان می یابد و چرخ دنده غول پیکر را به حرکت در می آورد. پس از چرخش، به بالا بپرید و به طبقه بعدی بروید. هنگام روشن کردن، مطمئن شوید که روی تکه چرخ دنده بیرون زده می پرید تا راحت تر روی کف سطح بعدی راه بروید.

3. در اتاق بعدی دوباره دو توپ فلزی آویزان را خواهید دید. مانند دفعه قبل استفاده کنید فوق دست تا این دو را با هم نگه دارد و جریان برق را بازگرداند.

4. این کمی مشکل است زیرا دو توپ به سختی با هم برخورد می کنند و نمی توانید همزمان دو توپ را بگیرید. استفاده کنید فوق دست یکی از توپ ها را حرکت دهید تا تاب بخورد. سپس استفاده کنید فوق دست روی توپ دیگر و در حالی که توپ اصلی به جلو و عقب می چرخد، آنها را به هم بچسبانید.

تصویری از یک پازل در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.  لینک از Ultrahand برای چسباندن یک توپ معلق برق دار به توپ دیگر استفاده می کند. توپ سمت چپ به جلو و عقب می چرخد.

تصویر: Nintendo EPD/Nintendo via Polygon

5. پس از آن، سکوها به داخل و خارج می شوند و از دیوار بیرون می آیند. در حالی که بیرون است، زیر یک بروید و از آن استفاده کنید برخاستن.

6. سکویی که به تازگی به آن صعود کرده اید، همچنان در حال حرکت است. زمان پیاده روی خود را به گونه ای تنظیم کنید که در حالی که یکی عقب نشینی می کند و دیگری به سمت بیرون حرکت می کند، به سمت سکوی بعدی بروید.

7. در اتاق بعدی قطعات الکتریکی بیشتر و یک چرخ دنده غول پیکر دیگر وجود دارد. استفاده کنید به خاطر آوردن روی دنده تا دنده را به سطح دیگری برانید و یکی را بگیرید پستان با یک سپر قوی زونایت.

8. دوباره به پایین بپرید. دو چرخ دنده کوچکتر با یک ستون بلند به هم متصل هستند. استفاده کنید فوق دست برای برداشتن ستون بین آنها.

تصویری لینک را نشان می دهد که ستونی را بین دو چرخ دنده در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برمی دارد.

تصویر: Nintendo EPD/Nintendo via Polygon

9. با ستون برداشته شده، به کره آویزان در اتاق بروید. استفاده کنید فوق دستستون را در بالای دو ستون بیرون زده قرار دهید تا جریان جریان کامل شود.

تصویری ستونی را نشان می‌دهد که روی دو ستون دیگر در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار دارد.  ستون در بالا اجازه می دهد تا جریان بین این دو جریان یابد.

تصویر: Nintendo EPD/Nintendo via Polygon

10. یک در باز می شود و می توانید وسایل را بردارید نور برکت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *