پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
اخبار

لطفا این ویدیوی شگفت انگیز Overwatch x Dallas Mavericks را تماشا کنید

دیشب در وسط یک کمدون خوراکی در TikTok می چرخیدم و با چیزی بسیار مضحک، خیلی وحشتناک، بسیار درخشان روبرو شدم که باورم نمی شد قبلاً آن را ندیده بودم. این فیلم Maverwatch نام دارد و یک ویدیوی هیپ سال 2018 برای دالاس ماوریکس NBA است که در آن بازیکنان ستاره آن دو برابر می شوند. بیش از تماشا شخصیت ها.

به خواندن ادامه دهید: لوکا دونچیچ ستاره NBA یک استاد بزرگ است بیش از تماشا بازیکن، اصلی زاریا

ویرایش شده تا شبیه یکی به نظر برسد بیش از تماشا کلیپ جدید بازی که در پایان هر مسابقه یک بازی خاص (معمولاً چند کشتن) را برجسته می‌کند، این ویدیوی دقیقه‌ای شبیه چیزی است که مغز بلند من در یک رویا درست کرده است. اما اینطور نیست. این کلیپ واقعی و هر ثانیه گیرا است، ترکیبی عجیب از تراژدی تصادف ماشین و زانوکوبی کمدی. با این حال، نمی توانید انکار کنید که ویرایش درجه یک است، با صداهای بسیار آشنای Ding که نشان دهنده آن است. بیش از تماشا آن ها را بکش بیش از تماشا فونتی که «حذف» بازیکنان رقیب را نشان می‌دهد که کوتاه‌قد هستند و موسیقی درون بازی بین هر بازیکن چوبی NBA که یک خط قهرمان را می‌خواند، متورم می‌شود.

ورزشکاران، به طور کلی، به دلیل مهارت های بازیگری و خط خوانی خود شناخته شده نیستند. در فرصت نادری که شما یک ورزشکار با شخصیت رنگارنگ را پیدا کنید که واقعاً بتواند بدون اینکه شبیه بچه‌هایی باشد که مجبور به خواندن با صدای بلند در طول کلاس می‌شود گفتگو کند، تیم‌ها او را در خط مقدم مواد بازاریابی و فرصت‌های Push تجاری قرار می‌دهند (الی منینگ، تام بردی) یا حتی از آنها بخواهید در یک فیلم (لبرون جیمز، مایکل جردن) بازی کنند. می توانم با اطمینان بگویم که هیچ یک از بازیکنان دالاس ماوریکس 2018 وضعیت مشابهی ندارند. Je ne sais quoi مانند جیمز یا بردی، اما این فقط باعث می‌شود تجربه Maverwatch بهتر شود.

مرد پشت Maverwatch

این کلیپ با نقش آفرینی Dirk Nowitzki با خط توانایی نهایی سرباز: 76 (“I’ve got my sights on you”) شروع می شود در حالی که وانمود می کند که یک منظره خیالی را فعال می کند قبل از اینکه به کلیپ های سه نفره که او را غرق می کنند، بریده شود.

آستین گاتری، خالق سابق رسانه های درون بازی دالاس ماوریکس و خالق Maverwatch می گوید: “درک سرباز را انتخاب کرد زیرا او رهبر قدیمی تیم است.” کوتاکو با ایمیل.

دومین بازیکنی که برجسته شده، مرکز سابق Mavs، Deandre Jordan است، که وانمود می‌کند که یک Lucio-Ultra (“اوه، بیایید آن را خراب کنیم”) با نام مستعار “Shootscio”. کمکم کن. گاتری توضیح داد: “جردن لوسیو را به دلیل بازی های دفاعی عالی و توانایی او در زنده نگه داشتن تیم برد.”

اما زمانی که نوبت به اختصاص گارد و استاد بزرگ ماوریکس رسید بیش از تماشا بازیکن لوکا دونچیچ یک شخصیت همه چیز کمی داغ شد. لوکا واقعاً دوست داشت هانزو باشد زیرا معمولاً مقابل او بازی می‌کند، اما یک بازیکن در تیم بود به نام وس متیوز که به تظاهر به شلیک یک تیر و کمان پس از هر شلیک در طول بازی مشهور بود، بنابراین مطمئناً ما مجبور شدیم این کار را انجام دهیم. گاتری گفت او را هانزو بساز. “من لوکا را به دلیل موهای بلوندش به عنوان جونکرات انتخاب کردم. لوکا کمی شور بود و سعی کرد با ما صحبت کند که او هانزو را بسازیم، اما ما قبلاً نقش وس را فیلمبرداری کرده بودیم و هر سال فقط یک عکس سریع با هر بازیکن دریافت می کردیم.”

سایر بازیکنان بر اساس هر ارتباطی که گاتری می توانست بین آنها و یک بازیکن ایجاد کند مطابقت داده شدند بیش از تماشا قهرمان – یا اگر فکر می کرد می توانند به اندازه کافی حرکات یک شخصیت را تقلید کنند. نه، نمی‌توانم جلوی خنده‌ام به لوکا را بگیرم که وانمود می‌کند یک لاستیک Junkrat RIP را می‌کشد.

جدای از درام مرتبط با اختصاص دادن بازیکنان Mavs بیش از تماشا همکاران به گاتری می گویند که تایید ویدیو برای همیشه طول کشید زیرا رئیس او “واقعا نمی دانست چه چیزی بیش از تماشا بود.” اما به او گفتن که دونچیچ آدم بزرگی است بیش از تماشا طرفداران «واقعاً به فروش آن کمک کردند.» این کلیپ در روز رسانه ای تیم فیلمبرداری شد و در زمان استراحت در بازی روی پرده های نمایشی در سالن پخش شد که باعث «واکنش بسیار خوب» طرفداران شد.

اما اگر گاتری این ویدیو را در Reddit به اشتراک گذاشتجایی که احتمالاً TikToker متوجه شد که با کمی مشکل مواجه شده است.

او با خوشحالی گفت: “نزدیک بود اخراج شوم!” هنگامی که ویدیوهای درون بازی ما پخش شد، معمولاً آنها را تا پایان فصل آنلاین قرار نمی دهیم، یا مگر اینکه از آن اجازه بگیریم [owner Mark] کوبایی ها راهنماییشان کنند. اما من خیلی هیجان زده بودم که این یکی چطور شد، واقعاً می خواستم ببینم چگونه کار می کند بیش از تماشا جامعه پاسخ خواهد داد. بنابراین من آن را در Reddit پست کردم و در همان روز منفجر شد… در نهایت توجه رئیسم را به خود جلب کرد که، اوم، بسیار ناراحت بود که آنجا بود و می ترسید که ما نباشیم، اگر کوبان ببیند. که ویدیوهای بیشتری برای آنها ساختم، بنابراین آن را حذف کردم. خوشبختانه، کوبایی هرگز متوجه آن نشد، بنابراین مشکلی نبود.»

ولی بیش از تماشا توسعه‌دهنده بلیزارد در واقع این ویدیو را دید و برای گاتری یک «شکل واقعاً زیبای Widowmaker» را برای تیم فرستاد تا در دفتر نمایش دهد. و حالا دقیقاً همان ویدیو دوباره در شبکه های اجتماعی چرخیده است. زمان یک دایره صاف است، اما لوکا دونچیچ دیگر شخصیت اصلی هانزو نیست. حالا زاریا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *