سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
اخبار

لطفا صحبت در مورد ساخت Titanfall 3 را متوقف کنید، خیلی دردناک است

در سال 2014 Respawn فعال شد سقوط تیتانیومیک بازی که ترکیبی از دو مورد از بهترین چیزها در بازی های ویدیویی است: ماشین های دیواری و غول پیکر. عالی بود، اما فقط برای چند نفره، بنابراین در سال 2016 دنباله‌ای منتشر کردند که دیوارها و ماشین‌های غول‌پیکر را حفظ کرد، اما یکی دیگر از بهترین چیزها را در بازی‌های ویدیویی اضافه کرد: یک کمپین تک‌نفره جالب و سرگرم‌کننده.

هر دو بازی عالی بودند. به خصوص دومی است به عنوان یکی از منحصر به فردترین داستان های اول شخص (و ترفندهای تراز کننده) به یاد می آید. در تاریخ مدرن تیراندازی. بنابراین شما باید فکر کنید که یک سوم سقوط تیتانیوم بازی می‌توانست بازی کودکانه باشد، اما زندگی کاملاً به این شکل پیش نرفت.

Respawn تکامل یافته است Apex Legendsیک بازی در سقوط تیتانیوم تنها کیهانتعیین کننده– بدون تایتان ها و سال هاست که پول چاپ می کند. جدید را هم ساختند جدای جنگ ستارگان بازی‌هایی که بازگشت موفقیت‌آمیزی برای یک فرنچایز بودند که مدت‌ها در جهنم اقتباسی دارای مجوز غرق شده بودند.

آنها بسیار مشغول آن بوده‌اند و با توجه به موفقیت‌شان، احتمالاً در آینده‌ای قابل‌پیش‌بینی همین‌طور باقی خواهد ماند. شما همچنین باید بدانید که چگونه بحرانی موفق به عنوان تیتان سقوط 2 جنگ، بازی – در کنار تعدادی دیگر از شوترهای پرفروش منتشر شدشامل بتلفیلد 1 خود EAتوسط ناشر دیده شد هنرهای الکترونیک مانند یک عظیم شکست تجاری.

بنابراین این احتمال وجود دارد که ما همیشه یکی را دریافت کنیم مورد تیتان 3به خصوص الف مورد تیتان 3 در همان جهت که تیتان سقوط 2، باریک هستند! در واقع، این سخاوتمندانه است. احتمال باززایی، مهم نیست که چقدر مشغول هستند، الف مورد تیتان 3 توسط EA، ناشری که عملکرد ضعیفی دارد حق رای دادن در سطل زباله بدون یک ثانیه تردید بسیار زیاد است صفر.

اما این مانع هواداران نمی شود امید. این طرفداران – و من یکی از آنها هستم –در سال های اخیر از زنگ عبور کرده اندمسخره می شود، سپس شلیک می شود، می درخشد تا بتوان آنها را ربود. خنده دار ترین، گاهی اوقات حتی برعکس است، مثل آن زمان، زمانی که پذیرفتم هیچ چیز جدیدی وجود ندارد سقوط تیتانیوم قبل از اینکه Respawn چیزی که به نظر قطعی به نظر می رسید را با یک شوخی لعنتی دیگر بازگرداند.

این هفته به کشتی گیر گفته شده برگشتیم. حرف زدن با بارون ها (با تشکر، گیمر کامپیوتر، عمدتاً در مورد موارد جدید آنها جنگ ستارگان در بازی، از وینس زامپلا، رئیس Respawn در مورد احتمال وقوع چنین چیزی سوال شد. مورد تیتان 3که او پاسخ داد

من از بله گفتن متنفرم، آن وقت مردم به آن می چسبند و اگر نیاید شما را به چوب می زنند.

اما من دوست دارم ببینم که این پاسخ واقعی است.

مرد من، تو یکی از آنها هستی تعداد انگشت شماری از مردم روی کره زمین با قدرت انجام این اتفاق! نیازی نیست در مصاحبه در مورد آن نگران باشید، به برخی از جلسات بروید!

البته شوخی می کنم، دلایل مختلفی برای برنامه ریزی، منابع و مالی وجود دارد که ما آنها را ندیده ایم. مورد تیتان 3اما با طراوت – و تنها خبر خوب امروز – این تا حدی به این دلیل است که، اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد، Respawn می‌خواهد آن را انجام دهد. به سمت راست از طریق بازی به جای رها کردن تور تایتانفال در iOS یا چیزی.

زامپلا می گوید: «این باید کار درستی باشد. “این یک فرنچایز بسیار محبوب برای طرفداران و برای ما نیز هست. اگر زمان مناسب، ایده درست نیست، پس منطقی نیست.»

شاید به زودی باشد. شاید هرگز نباشد! تنها چیزی که می دانم این است که تا زمانی که به لحظه مناسب برسیم زمان صرف شده برای تایپ “Titanfall 3” و عدم نیاز به دنبال کردن “اعلام شده” مرا می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *