شنبه, آوریل 20, 2024
PlayStation

کابینت آرکید LEGO Pac-Man با ظاهری عالی تمام پول نقد شما را می خورد

امروز Bandai Namco و LEGO از یک محصول ویژه رونمایی کردند بازی Pac-Man راه اندازی شده و فوق العاده به نظر می رسد. برای جشن گرفتن چهل و سومین سالگرد (!) شخصیت نمادین، این شرکت‌ها با هم متحد شده‌اند تا بازی کلاسیک LEGO آجری را با چند ترفند مکانیکی عالی بسازند.

در این ویدیو می توانید برداشتی از آن داشته باشید:

با این مجموعه شما یک ماشین آرکید Pac-Man می سازید که خود شخصیت و دو تن از حریفان شبح مانند او در بالای آن قرار دارند. علاوه بر این، یک میل لنگ در کنار دستگاه به شما امکان می دهد تا در حالی که شخصیت ها در پیچ و خم یکدیگر را تعقیب می کنند، اکشن بازی را بازسازی کنید. کمد بازی واقعی را انجام نمی دهد، اما جالب است که هنوز یک مجموعه لگو تعاملی منطقی است.

البته یک ست به این زیبایی قیمت بسیار بالایی دارد. این می تواند مال شما با قیمت خیره کننده 269.99 دلار / 229.99 پوند باشد. پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون باز است و تاریخ انتشار آن 4 ژوئن است. باز هم، این بازی برای طرفداران بازی آرکید کلاسیک Bamco بسیار لذت بخش است، اما با قیمت بسیار بالایی عرضه می شود.

نظر شما در مورد کابینت آرکید LEGO Pac-Man چیست؟ آیا برای آن کیف پول خود را جمع می کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از پیوندهای خارجی در این صفحه پیوندهای وابسته هستند. بنابراین اگر روی آن کلیک کنید و خرید کنید، ممکن است درصد کمی از فروش را دریافت کنیم. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به افشای FTC ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *