سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
تکنولوژی

گوگل Pixel Fold را در ابتدای تبلیغات NBA جدید معرفی کرد

فیلم Pixel Fold قبل از اعلام احتمالی آن در Google I/O در اواخر امروز در یک تبلیغ YouTube ظاهر شد. همانطور که توسط 9to5Googleاین ویدیوی یوتیوب فهرست نشده دارای تعداد زیادی ستاره NBA و چندین نمای نزدیک از Pixel Fold آینده در استفاده روزمره.

پیوندی با عنوان «Google Pixel x NBA: The Greatest Watch Party» به اشتراک گذاشته شد یک توییت دیشب توسط حساب رسمی گوگل پیکسل ارسال شد. به نظر می‌رسد گوگل این پیوند را از قبل منتشر کرده است، زیرا توییت به خوانندگان دستور می‌دهد «فردا دوباره بررسی کنند». با این حال، این توییت همچنین شامل تصویری از MVP جوئل امبید است که به وضوح Pixel Fold را در دست گرفته است، بنابراین احتمالاً بهتر است زیاد در مورد آن فکر نکنید.

این ویدیو علاوه بر نمایش Pixel Fold از زوایای مختلف، برخی از قابلیت های آن را نیز به نمایش می گذارد. ما شاهد بسیاری از عملکردهای لولا (و قاب) هستیم که Fold را بسته، کاملا باز و نیمه باز با زاویه 90 درجه روی میز نشان می دهد. یک تماس تصویری شبیه‌سازی شده با Giannis Antetokounmpo همچنین نشان می‌دهد که چگونه فید دوربین می‌تواند به طور یکپارچه بین نمایشگرهای داخلی و خارجی جابجا شود.

این ویدیو هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات Pixel Fold به ما نمی دهد. درمان قابل اعتماد رولاند کوانت ادعا می کند که صفحه نمایش داخلی دستگاه 7.6 اینچی OLED (2208 x 1840، 379 ppi) و صفحه نمایش بیرونی یک OLED 5.8 اینچی (2092 x 1080، 408 ppi) است.

NBA رابطه نسبتاً ثابتی با گوگل دارد. سال گذشته، غول جستجو راه اندازی شد پیکسل آرنا – یک استادیوم مجازی برای کاربران برای تجربه NBA – و پلی آف NBA 2023 توسط Google Pixel ارائه خواهد شد. گوگل همچنین در تبلیغات قبلی با فدراسیون بسکتبال همکاری کرد و ویدیوی تبلیغاتی مشابهی را برای پیکسل 7 منتشر کرد. در ماه اکتبر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *