شنبه, جولای 27, 2024
برترین

داستان Overwatch سزاوار بهتری بود – GameSpot

این هفته، بلیزارد اعلام کرد که Overwatch 2 عنصر مورد انتظار PvE: Heroic Missions را بازنشسته خواهد کرد. این ماموریت های تکرار شونده و داستان محور از یک سیستم استعداد استفاده می کنند که به قهرمانان اجازه می دهد تا سطح بالاتری داشته باشند و به توانایی های جدید دسترسی پیدا کنند. در حالی که عناصر و ماموریت های PvE به عنوان محتوای فصلی ظاهر می شوند، بسیاری از جامعه Overwatch از بازنشستگی کامل حالت ناراضی هستند. بسیاری گمان می کنند که “2” در Overwatch 2 مربوط به PvE بازی است.

در Spot On این هفته، لوسی و تام درباره روش‌هایی که بازی‌های چندنفره در بیان داستان‌های تاثیرگذار تلاش کرده، موفق شده‌اند و شکست خورده‌اند، بحث می‌کنند و راه‌هایی را پیشنهاد می‌کنند که تیم Overwatch 2 ممکن است در آینده داستان‌سرایی را کشف کند.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز، تهیه کننده اجرایی، آخرین اخبار صنعت بازی را مورد بحث قرار می دهند. با توجه به چرخه خبری بسیار پویا و بی پایان صنعت بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت وجود دارد، اما برخلاف اکثر برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، به عمق یک موضوع واحد می پردازد. Spot On هر جمعه پخش می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *