سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
Xbox

یادداشت‌های انتشار Xbox Insider – Omega (2404.240402-1830)

سلام خودی های ایکس باکس! امروز یک پیش‌نمایش به‌روزرسانی جدید Xbox را برای Omega Ring منتشر کردیم.

توجه به این نکته مهم است که برخی از به‌روزرسانی‌های این نسخه‌های پیش‌نمایش سیستم‌عامل شامل پیشرفت‌هایی در پس‌زمینه است که کیفیت بالا و ساخت پایدار را برای کنسول‌های Xbox تضمین می‌کند. ما همچنان به انتشار این یادداشت‌های انتشار ادامه می‌دهیم، حتی اگر تغییرات قابل توجه رابط کاربری حداقل یا پنهان باشد، به طوری که از زمانی که به‌روزرسانی‌ها برای دستگاهتان در دسترس هستند، آگاه باشید.

جزئیات را می توان در زیر یافت!

جزئیات به روز رسانی سیستم

  • نسخه سیستم عامل: XB_FLT_2404ZN25398.4086.240402-1830
  • در دسترس: 4:00 بعد از ظهر PT – 4 آوریل 2024
  • اجباری: 4:00 بعد از ظهر PT – 5 آوریل 2024

توجه داشته باشید: این به‌روزرسانی ممکن است تا زمانی که اجباری نشده باشد، به‌طور خودکار انجام نشود. همیشه می توانید آخرین به روز رسانی را به محض در دسترس بودن با باز کردن آن پیدا کنید راهنما > نمایه و سیستم > تنظیمات > سیستم > به روز رسانی.

یاد آوردن: کاربرانی که به تازگی در این حلقه ثبت نام کرده اند، تضمینی برای دریافت تمام به روز رسانی های اولیه ندارند، اما قبل از انتشار GA، آپدیت را دریافت خواهند کرد. بعلاوه، ممکن است زیرمجموعه کوچکی از کاربران پس از ثبت نام تا زمانی که به روز رسانی بعدی سیستم برای عموم اجباری شود، در ساخت GA فعلی خود باقی بمانند. بازدید کنید سوالات متداول برنامه Xbox Insider برای یادگیری بیشتر

اصلاحات گنجانده شده است

با تشکر از همه بازخوردهای عالی Xbox Insiders و کار سخت مهندسان Xbox، ما مشتاقیم اعلام کنیم که اصلاحات زیر با این ساختنی اجرا شده است:

جایزه

  • اگر بخواهید انتخاب بازخرید خودکار خود را بدون لغو کردن گزینه موجود تغییر دهید، یک خطای غیرمنتظره را برطرف کرد.

سیستم

  • رفع پایداری و عملکرد مختلف.

مشکلات شناخته شده

اگرچه ممکن است مشکلات شناخته شده در یادداشت های نسخه قبلی Xbox Insider ذکر شده باشد، اما نادیده گرفته نخواهند شد! با این حال، مهندسان ایکس باکس ممکن است به زمان بیشتری برای یافتن راه حل نیاز داشته باشند. اگر با هر یک از این مشکلات مواجه شدید، توصیه می کنیم دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنید و بازخورد خود را برای ما ارسال کنید برای گزارش مشکل.

سمعی

  • برخی از کاربران مشکلات صوتی متناوب را در داشبورد، بازی ها و برنامه ها گزارش کرده اند.
    • عیب یابی: در صورت بروز هرگونه مشکل، لطفاً مطمئن شوید که تلویزیون و سایر دستگاه‌ها آخرین سیستم عامل را نصب کرده باشند. اگر مطمئن نیستید، ممکن است لازم باشد برای کمک با سازنده تماس بگیرید. همچنین می توانید نکات عیب یابی بیشتری را در اینجا بیابید: مشکلات صوتی کنسول Xbox خود را برطرف کنید.
    • پیام برگشت: اگر پس از اعمال آخرین سیستم عامل و عیب یابی بیشتر همچنان با مشکلاتی مواجه شدید، لطفاً در صورت بروز مشکل، بازخورد خود را از طریق گزارش مشکل ارسال کنید. از گزینه «تکثیر با تشخیص پیشرفته» استفاده کنید و سپس دسته «تجربه‌های کنسول» و «مشکلات صوتی کنسول» را انتخاب کنید.
      • توجه داشته باشید: حتماً اطلاعات بیشتری را در مورد مشکل، زمان وقوع، راه‌اندازی، عیب‌یابی که انجام داده‌اید و هرگونه اطلاعات اضافی که به ما در بازتولید مشکل کمک می‌کند، درج کنید.

شبکه سازی

  • ما در حال بررسی گزارش‌های مربوط به مشکلی هستیم که در آن کنسول ممکن است بلافاصله پس از راه‌اندازی به شبکه متصل نشود. اگر این مورد را تجربه کردید، حتماً به محض اینکه می توانید مشکل را با استفاده از گزارش مشکل گزارش دهید.

مثل همیشه حتما استفاده کنید برای گزارش مشکل تا ما را در مورد هر مشکلی که با آن روبرو می شوید به روز نگه دارید. ممکن است نتوانیم به همه سؤالات پاسخ دهیم، اما داده هایی که جمع آوری می کنیم برای یافتن راه حل بسیار مهم است.

بازخورد شما چه می شود؟

اگر یک Xbox Insider هستید که به دنبال پشتیبانی می‌گردید، لطفاً به آن مراجعه کنید subreddit انجمن. مقامات ایکس باکس، ناظران، و سایر افراد داخلی Xbox اینجا هستند تا به شما در رفع نگرانی هایتان کمک کنند.

هنگام ارسال پست به subreddit، لطفاً جدیدترین پست‌ها را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل شما قبلاً ارسال شده یا حل شده است. ما همیشه توصیه می کنیم قبل از ارسال یک موضوع جدید، به موضوعات موجود با همان مشکل اضافه کنید. این به ما کمک می کند تا بهترین پشتیبانی ممکن را به شما ارائه دهیم! همچنین، فراموش نکنید که قبل از پست کردن از “گزارش یک مشکل” استفاده کنید – اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در هر دو مکان به ما در درک بهتر مشکل شما کمک می کند.

امروز از همه Xbox Insider در subreddit تشکر می کنیم و اگر به تازگی به ما ملحق شده اید به انجمن خوش آمدید! ما دوست داریم که آن را به یک مرکز دوستانه و جامعه محور برای گفتگو و حمایت تبدیل شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Xbox Insider، ما را دنبال کنید توییتر. برای اطلاعات بیشتر در مورد حلقه پیش‌نمایش به‌روزرسانی Xbox، مراقب یادداشت‌های نسخه آینده Xbox Insider باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *