یکشنبه, می 5, 2024
اخبار

ماموریت‌های خودکار Helldivers 2 چالش‌های واقعی بازی را آشکار کردند

Helldivers 2 با مقایسه شد سربازان کشتی فضایی زمانی که برای اولین بار منتشر شد، اما از آن زمان، تیراندازی سوم شخص مبتنی بر تیم در ترمیناتور به آینده پس از قیامت نزدیک‌تر شده است. در حالی که اولین ماموریت بازپس گیری قلمرو از اشکالات به نام ترمینیدها موفقیت آمیز بود، اما زمانی که بازی Automatons را معرفی کرد، روبات‌هایی که کشتن آنها بسیار سخت‌تر است و به سیارات ابرزمین حمله می‌کنند، همه چیز رو به پایین رفت.

طبق پست رسمی، فقط این هفته، بازیکنان سیاره Malevelon Creek را به اتوماتنز از دست دادند در حالی که به سختی مورت را پس از حدود 10 میلیون مرگ هلدایور آزاد کردند. Helldivers 2 اختلاف (از طریق Gamesradar). علیرغم برخی موفقیت ها، اتوماتون ها در حال حاضر نیروهای Super-Earth را عقب رانده اند. از روز پنجشنبه، بازیکنان پیامی مبنی بر اینکه دستور بزرگ برای آزادسازی سیارات تحت کنترل Automaton شکست خورده است و بازیکنان باید مسیر خود را تغییر دهند، مشاهده خواهند کرد:

علیرغم تلاش‌های شجاعانه Helldivers، مهاجمان Automaton به قلمرو Super-Earth حمله کرده‌اند. شهروندان میهن پرست در حالی که خانه هایشان به اندازه کافی بزرگ در حال سوختن است عزاداری می کنند. شهروندان Super-Earth خواستار عدالت هستند و آن را دریافت خواهند کرد. اما در حال حاضر سیستم کنترل ترمینید آماده فعال سازی است.

در حالی که بازیکنان هنوز می توانند در جهان های اتوماتون بجنگند، اکثر آنها به احتمال زیاد اولویت های خود را به قلمرو Terminid تغییر می دهند، از Veld شروع می شود، جایی که کندویی وجود دارد که “ناشناخته مانده است و برای هفته ها حیوانات موذی غیر دموکراتیک تولید می کند.”

Helldivers 2 با ترمینیدها شروع شد، و اگرچه ثابت شد که آنها چالش برانگیز بودند، بازیکنان با هم متحد شدند و توانستند اولین قرارداد بزرگ را تکمیل کنند و از مزایای آن بهره ببرند. این مورد در مورد اتوماتون ها صدق نمی کند، که ثابت کردند بسیار سخت تر از برادران حشرات ارگانیک خود هستند. علاوه بر این که حتی کوچکترین واحدها نیز با زره پوشیده شده اند که نفوذ به آنها دشوار است، بازی ماموریت هایی را معرفی کرد که به استراتژی و کار گروهی بسیار بیشتری نسبت به موارد قبلی نیاز داشت. همراه با چند کار واقعی و شگفت‌انگیز توسعه‌دهندگان استودیو بازی Arrowhead، شکست اجتناب‌ناپذیر بود.

تصویر: Arrowhead Game Studios/Sony Interactive Entertainment از طریق Polygon

نوع ماموریتی که بازیکنان را به‌ویژه عصبانی می‌کرد، مأموریت‌های اسکورت بودند، که در آن Helldivers باید به محققان و سایر شهروندانی که در سیارات تحت حمله ناوگان خودکار به دام افتاده بودند کمک می‌کردند تا به نقطه استخراج فرار کنند. در نگاه اول بسیار ساده به نظر می رسد: چند غیرنظامی غیرمسلح را دنبال کنید که از یک طرف یک منطقه نسبتا کوچک به سمت دیگر می دوند. این هدف مشترک ترمینیدها نیز بود. با این حال، هر کسی که در هر یک از این ماموریت های اتوماتن بازی کرده باشد، به شما خواهد گفت که پس از نجات 10 مورد اول یا بیشتر، با انواع اتوماتون ها بمباران خواهید شد. و از آنجایی که این ماموریت‌ها در فضاهای تنگ با تنگناهای زیاد انجام می‌شوند و NPCها در حفظ خود خوب نیستند، برای بازیکنان و غیرنظامیان آسان است که بارها و بارها بمیرند.

بازیکنان در Subreddit Helldivers از زمان شروع کمپین سعی کرده‌اند استراتژی‌هایی را برای این نوع ماموریت خاص برنامه‌ریزی کنند. توافق بر این بود که یک تیم چهار نفره کامل داشته باشیم، با سه نفر که دشمنان را به حومه منطقه ماموریت می‌کشند و یک نفر روی تاکتیک‌های مخفی کاری برای اسکورت غیرنظامیان تمرکز می‌کند (یعنی استفاده از استراتژی‌های دود یا مجموعه‌های زرهی ویژه پیش‌بینی). با این حال، این تنها در صورتی کار می کند که افراد مایل به برقراری ارتباط مداوم در چت صوتی باشند. بسته به سطح دشواری‌تان، همچنان می‌توانید نرخ تخم‌ریزی بسیار بالایی را تجربه کنید که هر چقدر هم که هماهنگ باشید، تیم شما را از بین می‌برد. و این نیز با ساعت 40 دقیقه ای امکان پذیر است زیاد زمان آن است که همه چیز به طرز وحشتناکی اشتباه شود. به علاوه، بازیکنان باگ هایی را گزارش کرده اندمانند NPCهایی که بدون ورود در مقابل نقطه استخراج ایستاده اند.

من با بازیکنی صحبت کردم که خود را در Polygon به عنوان Alessio، مستعار زاروسو در Reddit معرفی کرد، که یکی از آنها را پست کرد. دستورالعمل های تصویری واضح و جامع چگونه می توان این ماموریت ها را در این هفته با خلاصه کردن همه موضوعات مختلف Reddit و ویدیوهای YouTube در مورد این موضوع انجام داد. راهنما پیشنهاد می کند تا جایی که ممکن است از هدف فرود بیایید، همراه با تعدادی استراتژی جنگی برای تجهیز.

یک هلدایور به یک قایق اتوماتون شلیک می کند که در شعله های آتش منفجر می شود.

تصویر: Arrowhead Game Studios/Sony Interactive Entertainment

“در سطح دشواری 6 [Extreme] او نوشت: “و همه موارد فوق منجر به افزایش سختی بسیار می شود و ما نتوانستیم دشمنان را با سرعت کافی بکشیم و غیرنظامیان پس از اینکه قدمی به بیرون برداشتند به مرگ خود ادامه دادند.” پس از دریافت مشاوره از یوتیوب و ردیت و انجام ماموریت‌ها، این استراتژی کوچک را تنظیم کردم. و اکنون این ماموریت ها را در سطوح سختی 7، 8 و 9 انجام می دهم و حدود 90 درصد از ماموریت های اسکورت خود را انجام داده ام.”

این ماموریت های اسکورت به استراتژی بسیار بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند. برخی از اهداف Automaton تقریباً مشابه اهداف Terminid هستند (تعداد معینی از دشمنان را بکشید، یک ICBM را راه اندازی کنید)، بنابراین مانع بزرگی برای ورود نداشتند و بنابراین نیازی به هماهنگی تقریباً زیادی بین بازیکنان، به ویژه در مشکلات کمتر، نداشتند. «ماموریت های دیگر به استراتژی زیادی نیاز ندارند. زاروسو توضیح داد که در سختی‌های پایین‌تر می‌توانید آنها را عملاً بدون فکر کردن انجام دهید، اما همچنان باید سلاح‌های مناسب را به همراه داشته باشید.

با این حال، ماموریت های اسکورت اتوماتون علیرغم مشابه بودن با موارد قبلی، چالشی کاملا متفاوت را برای بازیکنان به همراه داشت. این باعث شد که بسیاری از افراد به جای آن گل های 15 دقیقه ای آسان تر را اسپم کنند. با این همه شکست در هیئت مدیره، جای تعجب نیست که جامعه در مبارزه جمعی خود موفق نبوده است.

اما ممکن بود در تمام مدت شکست بخورد. در ویدئویی قبل از انتشار، معاون مدیر بازی ساگار بروشی فاش کرد Helldivers 2 یک استاد بازی وجود دارد که پیچ و تاب ها و لحظات داستانی را معرفی می کند، بازیکنان را تماشا می کند که ماموریت ها را کامل می کنند و در زمان واقعی واکنش نشان می دهد. بازیکنان هنوز هم درجاتی از کنترل بر نحوه اجرای دستورات ماموریت دارند، اما مانند یک RPG رومیزی، GM بازیکنان را در جهت خاصی حرکت می دهد، گاهی اوقات با کمی بداهه گویی. این می تواند شامل موارد کوچک باشد، مانند: ب. ارائه یک استراتژی اضافی در اواسط دور، یا چیزی که تأثیر جهانی بسیار بزرگتری دارد.

«دشمنان اهدافی دارند، درست است؟ بروشی گفت: “شما به کاری که انجام دادید نگاه خواهید کرد، به رفتاری که شما – یعنی شما به عنوان یک جامعه – انجام دادید، پاسخ می دهید و به گونه ای پاسخ می دهید که بعد از آن چهره کهکشان تغییر کند.”

مقاله فعلی رایانه شخصی حاوی مصاحبه کوتاهی با مدیر عامل، Johan Pilestedt است، که توضیح داد که نام این توسعه دهنده جوئل است و به نظر می رسد که “کار خود را بسیار جدی می گیرد.”

“جوئل، در خرد بی پایان خود، تصمیم گرفت، “چه اتفاقی می افتد وقتی یک جناح در بخشی از جنگ پیروز می شود؟” خوب، آنها دارند همه چیز را از بین می برند. Pilestedt به عنوان مثال با اشاره به زمانی که بازیکنان به بازی استراتژی آتش نشانی دسترسی رایگان داشتند، گفت: «این بخش از آتش نشانی از آنجا شروع شد.

Helldivers 2 با این تاکتیک به غافلگیری بازیکنان ادامه خواهد داد. ما سیستم های زیادی را در بازی ادغام کرده ایم که استاد بازی کنترل زیادی بر تجربه بازی دارد. این چیزی است که ما به طور مداوم بر اساس آنچه در بازی اتفاق می افتد تکامل می دهیم. “و به عنوان بخشی از نقشه راه، چیزهایی وجود دارد که می خواهیم مخفی نگه داریم زیرا می خواهیم غافلگیر کنیم و لذت ببریم.” این احتمالاً در مورد ماشین هایی اتفاق می افتد که مورد طعنه قرار گرفته اند و موضوع افشاگری شده است، همراه با دیگر دشمنان و داستان های جدید. همه اینها یادآوری خوبی است که بهترین تلاش شما ممکن است بیهوده باشد، اما می توانید جریان جنگ را تغییر دهید و تجربه بازی پیچیده تری را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *