سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
Xbox

انحصاری: سارا باند، رئیس ایکس باکس، تیم جدیدی را گرد هم آورده است که به حفظ بازی و سازگاری رو به جلو اختصاص دارد.

چه چیزی میخواهید بدانید

  • با توجه به ایمیل‌هایی که توسط Windows Central به دست آمده و مایکروسافت آن را واقعی بودن تایید کرده است، سارا باند، رئیس ایکس‌باکس اخیرا تیمش را در مورد موضوعات مختلف توضیح داده است.
  • سارا باند در این ایمیل‌ها بر برنامه‌های مایکروسافت برای توسعه سخت‌افزار جدید ایکس‌باکس با هدف ارائه «بزرگ‌ترین جهش فناوری در یک نسل» تاکید کرد.
  • سارا باند همچنین اعلام کرد که مایکروسافت تیم ویژه‌ای را گرد هم آورده است تا کتابخانه‌های بازی دیجیتال ایکس‌باکس ما را برای پارادایم‌های سخت‌افزاری آینده مقاوم‌تر کرده و بیشتر بسازد. [Xbox’s] سابقه قوی از ارائه سازگاری با عقب.
  • علاوه بر این، مشخص شد که ایکس باکس از زمان اضافه شدن این بازی به Xbox Game Pass به محبوب ترین پلتفرم برای Diablo 4 تبدیل شده است.

سارا باند چند ماه پیش به عنوان رئیس ایکس باکس ارتقا یافت و تغییراتی را برای ساده‌سازی سازمان بازی مایکروسافت و موقعیت آن برای آینده آغاز کرد. با خرید Activision-Blizzard، ایکس باکس به چیزی شبیه به یک نیروگاه بازی تبدیل شده است، با پلتفرم های عظیم در کنسول های ایکس باکس و ابر، بازی های رایانه شخصی، عناوین موبایل و خدمات اشتراک. حتی اگر میلیون‌ها مشترک Xbox Game Pass را نادیده بگیرید، مایکروسافت شرکت‌های بازی خدمات اشتراکی متعدد دیگری را نیز در این حلقه به حساب می‌آورد، از Fallout 1 تا Minecraft Realms و World of Warcraft.

پیچیدگی کسب و کار ایکس باکس بدون شک چالش بزرگی را ایجاد می کند، اما این شرکت به همان اندازه فرصت های بزرگی در پیش دارد. به همین منظور، سارا باند اخیراً ایمیلی فرستاد تا نیروهای خود را جمع آوری کند و اخبار جالبی را در این راه به اشتراک بگذارد. مایکروسافت به ما تایید کرده است که مکاتبات واقعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *