دوشنبه, می 20, 2024
Xbox

عمیق تر به دنیای Aowed شیرجه بزنید

برای ما، گرفتن آن تصمیم‌ها، مانند تصمیم‌های بزرگی که بر نتیجه یک جست‌وجو یا رفاه شخصیت‌ها یا جوامع خاص تأثیر می‌گذارند، به همان اندازه مهم است که تصمیم‌های کوچک‌تری که برای کنترل دیالوگ‌ها می‌گیرید و تصمیم‌های ظریف، روشی برای تأثیرگذاری. رابطه شما با یک شخصیت دیگر،” پاتل گفت. “همه چیز در واقع به این است که بازیکن را به شخصیت اصلی این محیط تبدیل کنیم.”

توجه به این مهم است، علیرغم آنچه اکنون دیده ایم توضیح دادچیزهای بسیار بسیار بیشتری برای کشف در سرزمین های زنده وجود دارد. در واقع، جستجوی خاص در Shatterscarp که ما پوشش دادیم «کاملاً قابل کشف است، به این معنی که می‌توان آن را کاملاً از دست داد.» در مورد دامنه بازی، پارامو آن را با عنوان اخیر Obsidian دیگر مقایسه می‌کند: «این یک منطقه باز است، اندازه قابل مقایسه است.» جهان های بیرونی مناطق در ضلع بزرگتر و [with] چندین راه اساساً برای نزدیک شدن یا اجتناب از موقعیت‌های جنگی.

به گفته پاتل، بازیکنان تیزبین با گذشت زمان، چیزهای بیشتری برای کشف خواهند داشت توضیح داد: “یکی از لذت‌های بزرگ توسعه‌دهنده بازی‌هایی مانند این، ایجاد چیزهای زیادی برای یافتن بازیکنان است، با دانستن اینکه همه به دنبال آن نمی‌گردند و همه آن را پیدا نمی‌کنند، اما دانستن اینکه “این بازیکنان هستند که آن را پیدا می‌کنند. که واقعاً از رازهایی که کشف می کنند لذت خواهند برد.”

توضیح داد پاییز امسال به Game Pass، Xbox Series X|S و Windows PC می آید – اطلاعات بیشتر را ببینید وب سایت توضیح داده شده.

ایکس باکس لایو

توضیح داد

استودیو بازی Xbox



به سرزمین های زنده خوش آمدید، جزیره ای مرموز و پر از ماجراجویی و خطر. Avowed یک بازی نقش آفرینی اکشن فانتزی اول شخص از تیم برنده جایزه در Obsidian Entertainment است که در دنیای خیالی Eora اتفاق می افتد و برای اولین بار در سری Pillars of Eternity به بازیکنان معرفی شد. شما فرستاده ای از Aedyr هستید، سرزمینی دور که برای بررسی شایعات شیوع طاعون در سرزمین های زنده فرستاده شده است – جزیره ای پر از اسرار و اسرار، خطرات و ماجراجویی ها، انتخاب ها و عواقب، و بیابان رام نشده. آنها یک ارتباط شخصی با سرزمین های زنده و یک راز باستانی کشف می کنند که همه چیز را تهدید می کند. آیا می توانید این مرز ناشناخته و روح خود را از نیروهایی که تهدید به دریدن آن می کنند نجات دهید؟ سرزمین‌های زندگی عجیب و شگفت‌انگیز سرزمین‌های زنده مکانی است که احساس غریبی می‌کند اما به نوعی متعلق به شماست، زیرا به نظر می‌رسد خود جزیره شما را برای کمک می‌خواند. جزیره ای را با محیط ها و مناظر مختلف کاوش کنید که هر کدام اکوسیستم منحصر به فرد خود را دارند. مبارزه احشایی به بازی شما. شمشیرها، جادوها، اسلحه ها و سپرها را با هم ترکیب کنید تا هر طور که می خواهید بجنگید. در کتاب طلسم خود به دنبال طلسم هایی برای به دام انداختن، یخ زدن یا سوزاندن دشمنان، ضربه زدن به آنها با سپر خود یا استفاده از کمان های دور برای حمله از راه دور بگردید. همراهان به عنوان بخشی از سفر شما همراهان از گونه های مختلف در کنار شما می جنگند و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. از مزدوران سابق گرفته تا جادوگران عجیب و غریب، آنها بخشی از سفر شما خواهند بود و تصمیمات شما آنها را شکل می دهد، زیرا به آنها در انجام وظایفشان کمک می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *