جمعه, می 3, 2024
Xbox

عکس مخلوق فراطبیعی پازل ماجراجویی طلوع ماه پاییز بازدید Xbox

خلاصه

  • اکنون برای Xbox Series X|S، Xbox One و Windows در دسترس است.
  • بازی پازل جوی آزاد در مورد پسری که در یک جنگل ماوراء طبیعی گم شده است.
  • با عکاسی از ساکنان مرموز عجیب اسرار جنگل را کشف کنید.

خوشحالم که این را اعلام کنم طلوع ماه پاییز، پس از سال ها توسعه، بر روی ایکس باکس می افتد! یک پروژه اشتیاق شخصی من که از تجربه واقعی زندگی من برای الهام بخشیدن به دنیایی خارق العاده استفاده می کند. دنیایی از عجیب و غریب و زندگی پس از مرگ.

بازی

قهرمان داستان ما پس از مرگ در یک تصادف رانندگی و از دست دادن پدر و مادر خود، خود را در یک جنگل ماوراء طبیعی می یابد. پسر گیج و گیج به چند وسیله برخورد می کند که به او در سفر کمک می کند: یک ساعت جیبی با قابلیت تشخیص زمان روز. فانوسی که مسیر او را روشن می کند و او را از اتفاقات فراطبیعی نزدیک آگاه می کند. یک مجله برای راهنمایی او و کمک به او در کشف بسیاری از موجودات مرموز که در آنجا زندگی می کنند. کالیمبا (ابزار موسیقی) با قدرت کنترل آب و هوا و موارد دیگر.

در طول سفر پسر به ناشناخته، او غارهای شوم، کارخانه های چوب متروکه، معابد مرموز، زبان های بیگانه، موجودات مرموز، ارواح مخفیانه و اسرار بی شماری را کشف خواهد کرد. از میان پازل ها پنهانی بگردید و دنیای ماوراء طبیعی را کشف کنید تا معنای واقعی وجود آن را پیدا کنید و در نهایت سرنوشت پسر را کشف کنید.

نکات

با دقت مراقب فانوس خود باشید. وقتی به موجودی، کلکسیونی یا معمایی نزدیک می‌شوید، فانوس می‌درخشد و صدای زنگ ملایمی شنیده می‌شود.

به چیزی که چشمانتان می بیند اعتماد نکنید. از دوربین و منظره یاب خود استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی واقعی است و مهمتر از آن چه چیزی نیست.

اسکرین شات از طلوع ماه

سرنخ هایی برای کشف بسیاری از موجودات بازی در ژورنال موجود است. هر ورودی را با دقت بخوانید تا همه سرنخ ها را رمزگشایی کنید.

اسکرین شات از طلوع ماه

برخی از اکتشافات فقط در زمان های خاصی از روز و/یا در شرایط آب و هوایی خاص امکان پذیر است. برای یادگیری بیشتر آزمایش کنید.

اسکرین شات از طلوع ماه

جنگل ممکن است زنده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید و حتی می تواند علیه شما کار کند.

طلوع ماه پاییز از یک سیستم موسیقی منحصر به فرد استفاده می کند. چندین لایه موسیقی ایجاد می کند و به طور یکپارچه با هم ترکیب می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ دو بازی یکسان نیستند و حسی رویایی و زنده برای جنگل و ساکنان آن ایجاد می کند. موسیقی آمیخته با مناظر صوتی ظریف و دقیق، احساسی فراگیر ایجاد می کند که شما را نزدیک تر می کند و در آن گم می شوید.

بسیار خوشحالم که این دنیا را خلق کردم و آن را با شما به اشتراک گذاشتم. امیدوارم Moonrise Fall ارزش سقوط کردن را داشته باشد. امروز آن را در ایکس باکس بازی کنید.

ایکس باکس لایو

طلوع ماه پاییز

انتشار CheckMate


2

9.99 دلار

Moonrise Fall یک بازی پازل اکتشافی جوی در مورد پسری است که پس از از دست دادن هر دو والدین در یک تصادف رانندگی در یک جنگل ماوراء طبیعی گم می شود. مهارت های کارآگاهی خود را آزمایش کنید. او با داشتن یک مجله پر از سرنخ، یک دوربین و یک فانوس، باید اسرار جنگل را کشف کند و از موجودات عجیبی که در آنجا زندگی می کنند عکس بگیرد. Moonrise Fall دنیایی از بازی های فکری است که با ماجراجویی، کاوش و جمع آوری کلاسیک ترکیب شده است. تجربه ای سورئال و کم بیان درباره از دست دادن و یافتن یک زندگی جدید، با الهام از تجربیات واقعی زندگی. مکان‌هایی مانند غارها، معادن، کارخانه چوب و مکان‌های ماورایی را با سرعت خود کاوش کنید. دریابید که چرا این پسر در این مکان عجیب گیر افتاده است و توسط چه کسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *