سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
Xbox

یک SHMUP پر از تاریخ را در Flightpath: Adventures در Venaris تجربه کنید

ماجراجویی مسیر پرواز در Venaris
Flightpath Adventures In Venaris برای ایکس باکس، پلی استیشن و سوییچ عرضه می شود

چرا فقط در حالی که می توانید دلیل خوبی برای آن داشته باشید به چیزهایی شلیک کنید؟ این موردی است که Flightpath: Adventures در Venaris روی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و سوییچ راه‌اندازی می‌کند.

از امروز، Flightpath: Adventures in Venaris برای Xbox One و Xbox Series X|S در دسترس است. همچنین بر روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و نینتندو سوییچ نیز موجود است، زیرا Eastasiasoft کار معمول خود را انجام می‌دهد و عناوین مستقل جدید را به عموم مردم عرضه می‌کند.

به آنها شلیک کنید!

Flightpath: Adventures in Venaris بر اساس داستانی ساخته شده است SCHMUP. ما را به Venaris می برد، یک سیستم سیاره ای که توسط یک سازمان جنایی زیرزمینی کنترل می شود. این به شما بستگی دارد که به برنامه های آنها برای تسلط بر کهکشان ها پایان دهید.

Flightpath: Adventures in Venaris یک تیراندازی عمودی و از بالا به پایین است که در آن تصمیمات گرفته شده در مراحل خاصی به شدت مسیر روایت را تغییر می دهند. با مسیرهای متعدد، محتوای منحصر به فرد برای هر خلبانی که انتخاب می‌کنید، وظایف خاص برای تکمیل، سطوح ایجاد شده رویه‌ای، و الگوهای حمله غیرقابل پیش‌بینی دشمن در 10 سطح، اگر از گزینه‌های روایت کاوش استفاده کنید، Flightpath: Adventures در Venaris باید ارزش تکرار زیادی داشته باشد. !

ویژگی ها هستند

  • استاد 10 سطح اسکرول عمودی پویا با عناصر تصادفی!
  • از بین 3 خلبان با داستان ها و انگیزه های خاص خود را انتخاب کنید.
  • تصمیمات مهمی بگیرید که مسیر پرواز و تاریخچه شما را تغییر می دهد!
  • در نبردهای شدید تیراندازی از دشمنان جان سالم به در ببرید.
  • از صفحات فرود برای ارتقاء سلاح ها، تعمیر آسیب و موارد دیگر استفاده کنید!

هم اکنون خریداری کنید!

پیدایش خواهی کرد Flightpath: Adventures in Venaris در فروشگاه Xbox. این بازی روی Xbox One و Xbox Series X|S قابل پخش است و برای کنسول های Series X|S کاملاً بهینه شده است.

متوجه خواهید شد که این بازی در فروشگاه های دیجیتال پلی استیشن و نینتندو سوییچ نیز موجود است.

منتظر بررسی کامل ما باشید.

مسیر پرواز: ماجراهای در توضیح Venaris

با عجله در یک داستان محور به آنها شلیک کنید، جایی که تصمیمات شما تجربه را به شدت تغییر می دهد!

به Venaris خوش آمدید، یک سیستم سیاره‌ای کوچک که در آن یک سازمان جنایی زیرزمینی که تنها به عنوان سندیکا شناخته می‌شود، دائماً شهروندان را به وحشت می‌اندازد در حالی که مدیریت فاسد سیاره‌ای قادر به سقوط سازمان نیست. سه فرد باتجربه اکنون تصمیم گرفته اند که اوضاع را به دست خود بگیرند!

Flightpath: Adventures in Venaris یک تیراندازی عمودی و از بالا به پایین است که در آن تصمیمات اتخاذ شده در مراحل خاص به شدت مسیر روایت را تغییر می دهند. با مسیرهای متعدد، محتوای منحصربه‌فرد برای هر خلبانی که انتخاب می‌کنید، وظایف خاص برای تکمیل، سطوح ایجاد شده رویه‌ای، و الگوهای حمله غیرقابل پیش‌بینی دشمن در 10 سطح، Flightpath: Adventures در Venaris با کاوش در احتمالات روایت، قابلیت تکرار فراوانی را ارائه می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *