سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
تکنولوژی

چگونه یک آیفون می تواند با هوش مصنوعی Gemini گوگل کار کند

بنابراین اگر معامله انجام شود، جمینی ممکن است در آیفون چگونه باشد؟

اول، گارتنبرگ می‌گوید که احتمالاً خود را با یک برچسب کاملاً غیر معمول نشان می‌دهد.

او می‌گوید: «احتمالاً این چیزی نیست که اپل بتواند تحت نام تجاری خود پنهان کند. شاید این محیطی باشد که می‌توانید دستیار خود را انتخاب کنید، که می‌تواند Siri Classic یا Siri The Sequel باشد. و اگر گوگل هستم، منتظر نوعی برندسازی خواهم بود.”

او اشاره می‌کند که موتور جستجوی پیش‌فرض در iOS اکنون جستجوی گوگل است و به یک سرویس اپل تغییر نام داده نمی‌شود. هر ویژگی هوش مصنوعی که توسط Gemini پشتیبانی می‌شود، احتمالاً همان چراغ‌های نئون چشمک زن را تضمین می‌کند، به خصوص در زمانی که گوگل انگیزه زیادی برای نشان دادن قابلیت‌های هوش مصنوعی خود دارد.

اپل احتمالاً همچنان بر روی جاه طلبی های خود تمرکز خواهد کرد. سیری، دستیار صوتی گهگاه مفید و مورد انتقاد، مدتهاست که از دستیارهای دیجیتالی دیگر عقب مانده است. آن را تقویت نگویید، اما اپل احتمالاً از پیشرفت‌های هوش مصنوعی Gemini استفاده می‌کند تا جان تازه‌ای به کمک دیجیتال پرچم‌دار خود بدهد.

مورهد می‌گوید: «من فکر می‌کنم آنها سیری را تقویت می‌کنند و می‌گویند: «این همان سیری است که ما در زمان معرفی آن در 10 سال پیش تصور می‌کردیم». اساساً همان کار را با سطح بالاتری از ارزش انجام خواهد داد. این چیزی خواهد بود که در واقع کار می کند.»

این سوپر سیری پیشرفته می‌تواند به یک چت بات کامل با هوش مصنوعی مکالمه‌ای داخلی تبدیل شود که می‌تواند به عمق زندگی شما نگاه کند. با این حال، احتمالاً ترجمه بلادرنگ زبان را فعال می کند استرس زا، که می تواند ثابت شود. اپل همچنین می‌تواند از Gemini برای پیشبرد تکنیک‌های پیشرفته ویرایش عکس و ویدیو، مانند تعویض پس‌زمینه، ترکیب چندین عکس برای درست کردن چهره هر یک، یا استفاده از ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ویرایش عکس‌ها، استفاده کند.

احتمالاً گزینه های ایجاد تصویر در خطر است، مانند چیزی که با Dall-E یا Midjourney ایجاد شده است. مورهد پیشنهاد می‌کند که اپل حتی می‌تواند این نوع ویژگی را در سیری ادغام کند، مانند استفاده از یک فرمان صوتی برای درخواست از دستیار دیجیتالی «این تصویر را به رنگ آبی درآورد» یا «این تصویر را به یک روز آفتابی تبدیل کند» و سپس نتایج را دقیقاً در آنجا مشاهده کنید. رول عکس شما

یکی از ویژگی‌های بزرگ که Moorhead می‌گوید در همه تلفن‌های مجهز به هوش مصنوعی – نه فقط آیفون‌ها بلکه تلفن‌های اندرویدی نیز – انتظار می‌رود، عکس‌های فوری هوش مصنوعی از زندگی شما است. ایده این است که هوش مصنوعی روی دستگاه می‌تواند هر اتفاقی را که در طول روز روی تلفن شما می‌افتد ضبط کند، سپس تمام آن اطلاعات را جمع‌آوری کرده و برای بازیابی بعدی آماده کند.

مورهد گفت: «هدف فراری، عکس‌های فوری است. برای افرادی مثل من که چیزی را به خاطر نمی آورند و باید همه چیز را یادداشت کنند، این عالی خواهد بود.

البته، همه اینها ویژگی هایی هستند که شرکت هایی مانند گوگل و سامسونگ قبلاً تبلیغ کرده اند یا حداقل در حال حاضر روی آنها کار می کنند. اما اپل اپل است، و اگرچه اغلب اولین شرکتی نیست که نوآوری‌های جدید را به بازار ارائه می‌کند، اما این توانایی را دارد که اجرای یک ایده را فریبنده‌تر یا استفاده آسان‌تر کند – حتی اگر مجبور شود از فناوری یک شرکت دیگر استفاده کند.

گارتنبرگ می‌گوید: «این فرصتی برای اپل است تا درباره نحوه برخورد نسل جدید هوش مصنوعی با اپل و سیری و خلق چیز بهتر صحبت کند.» «فقط ارائه چیزهای اولیه هوش مصنوعی مولد کافی نخواهد بود. آنها باید بتوانند بگویند که چیزهای Google را گرفته اند و در واقع فراتر از آن رفته اند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *