جمعه, می 17, 2024
تکنولوژی

کاربران و ناظران Reddit در حال شورش علیه مدیر عامل هستند

نسخه Reddit که در چند روز آینده خواهیم دید ممکن است فقط یک پوسته برای خودش باشد. بیش از 100 زیرردیت در حال حاضر ناپدید شده‌اند و هزاران زیرردیت دیگر قصد دارند در اعتراض به تغییرات API آتی Reddit دنبال شوند. وب سایت Reddarkکه اعتراضات را دنبال می کند.

اعتراض‌ها به تغییرات API است که باعث می‌شود بسیاری از برنامه‌های شخص ثالث مانند Apollo و Rif برای Reddit تعطیل شوند. زمانی که توسعه‌دهندگان شروع به واکنش به تغییرات این هفته کردند، ناامیدی در جامعه شکل گرفته بود، اما واکنش‌های استیو هافمن، مدیرعامل Reddit در چند روز گذشته تنها مقاومت جامعه را افزایش داده است.

در AMA در Reddit در روز جمعه، هافمن چیزی را ترسیم کرد که به نظر خشم عمومی بود. بمب های اف اف زیادی از مفسران وجود داشت. آ بسیار از جانب مردم تماس گرفت به او ترسو. اگر نظرات مثبتی وجود داشته باشد، آنها را پیدا نکردم.

ناظران Subreddit و توسعه دهندگان خارجی برنامه Reddit می گویند که ایمان خود را به رهبری هافمن و ردیت از دست داده اند. کریستین سلیگ، توسعه دهنده آپولو، هافمن را به “دروغگویی آشکار” در تماس تلفنی با برخی از ناظران ساب ردیت متهم کرد. گردانندگان r/videos نوشت که اجرای AMA هافمن “کلاژی از واکنش های نامناسب” بود. r/funny گفت که شرکت «هدف است[ing] فقط با IPO آتی شما.”

اکثر subreddit ها متعهد شده اند که به مدت 48 ساعت خصوصی باقی بمانند و از دسترسی خارجی جلوگیری کنند، اگرچه برخی مانند R/Videoهای انجمن 26 میلیونی، اعلام کرده اند که برای مدت نامحدود خصوصی باقی خواهند ماند. بر این اساس این پست در r/ModCoordاعتراضات زمانی پایان می یابد که Reddit به مشکلات مربوط به API رسیدگی کند، دسترسی نابینایان را بهبود بخشد و “برابری در دسترسی به محتوای NSFW” ایجاد کند.

شکایات شامل این است که رهبری Reddit جزئیات تغییرات در قیمت گذاری API یا محدودیت های ورودی، از جمله ممنوعیت برنامه های شخص ثالث از نمایش محتوای NSFW که قبلاً در سایت نمایش داده شده است را اعلام کرده است، یا عمدتاً اطلاع رسانی نکرده است. تونی لوپسکی، توسعه دهنده ReddPlanet گفت این یک “دروغ آشکار” است همانطور که هافمن نوشت، رهبری Reddit گفتگوی باز با توسعه دهندگان شخص ثالث آسیب دیده را حفظ می کند. کاربر گفت: “این یک پاسخ نیست و شما آن را می دانید.” آچارسیس به همان پاسخ توسط هافمن.

به عنوان ناظم از Merari01 پرسید هافمن توضیح می دهد که چرا سایت تغییرات جدید را با کاربران و ناظران آزمایش نکرده است گفت شرکت “در ماه آوریل شروع به اشتراک گذاری این اطلاعات کرد.” برخی از پاسخ ها به اطلاعیه قبلی اشاره کردند حاوی اطلاعات قیمت نیست و جزئیات حذف شده است مانند ممنوع کردن برنامه های شخص ثالث از نمایش محتوای NSFW.

یک کاربر به پستی در r/History اشاره کرد لیست در Reddit وعده هایش را زیر پا گذاشته بود.

از زمان AMA، برخی از subreddits پاسخ خود را افزایش داده اند. در r/iPhone، مدیران صبح زود ارسال شد برنامه اولیه او این بود که فقط 48 ساعت تاریک بماند، اما رفتار هافمن نظر او را تغییر داد:

در ابتدا قرار بود این اعتراض 48 ساعت طول بکشد. با این حال، پس از یک AMA کثیف از سوی مدیر عامل Reddit، متوجه شدیم که Reddit قصد ندارد با حسن نیت عمل کند. زمانی که مدیر عامل مایل به دروغ گفتن و ادعاهای توهین آمیز در مورد توسعه دهنده شخص ثالث دیگری است و سپس تلاش می کند. دو برابر با تحقیر مجدد آنها در یک AMA، حتی اگر توسعه دهنده از طریق ضبط های صوتی ثابت کرده بود که آنها دروغ می گویند، ما می دانستیم که با چه چیزی روبرو هستیم.

اکنون /iPhone به صورت خصوصی تنظیم شده است و دسترسی به زیر را به شدت محدود می کند. همان‌طور که r/Music است، یک اشتراک استاندارد برای حساب‌های جدید و یکی از بزرگترین subreddits در سایت. مدهای این انجمن آن را درست در عنوان قرار داده اند پستی که شرکتش را اعلام می کندبا بیان اینکه از 12 ژوئن بسته خواهد شد “تا زمانی که Reddit از تغییر خط مشی API خود عقب نشینی کند.”

r/iPhoneکه 3.8 میلیون کاربر دارد، احساسات r/Music را تکرار کرد و گفت: “در سناریویی (تا حدی بعید) که رهبری ردیت تغییر جهت می دهد که منجر به یک چهره در مورد می شود.” [of] با توجه به تغییر سیاست API اخیر، ما subreddit را دوباره باز خواهیم کرد. r/gaming می گوید خاموش شدن از 12 شروع می شود و روی خصوصی “برای 48 ساعت یا بیشتر” تنظیم می شود.

در زمان انتشار، الف پست ربات پین شده در زیرمجموعه های r/ModCoord پست در مورد اعتراض می‌گوید نزدیک به 4500 جامعه متعهد به حذف تدریجی این عملیات هستند قرمز تیرهوب سایتی که زیرمجموعه های معترض را ردیابی می کند می گوید بیش از 200 نفر قبلاً این کار را انجام داده اند.

تصحیح 11:31 ب.ظ EST: نسخه قبلی این عنوان می‌گفت که هزاران زیرردیت پنهان شده‌اند. این نادرست است، آنها در حال حاضر قصد دارند به تاریکی بروند. همانطور که قبلا ذکر شد، r/videos هنوز خصوصی نشده است. ما صمیمانه از خطا متاسفیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *