سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
تکنولوژی

گوگل در حال کار بر روی دکمه “جستجو” برای تماس گیرندگان ناشناس در اندروید است

Google در حال کار بر روی ویژگی بسیار ساده و مفیدی است که من شوکه شده‌ام که در یک دهه گذشته بخشی از زندگی ما نبوده است: راهی برای دیدن شماره تلفنی که به‌تازگی با شما تماس گرفته است، در صفحه تماس‌های اخیرتان برای جستجوی آن. . کاربر X AssembleDebug کج شد پیونیکا وب به یک دکمه جدید «جستجو» در نسخه بتا برنامه Google Phone که با ضربه زدن روی آن، جستجوی Google را با استفاده از شماره ای که قبلا برای شما وارد کرده اید راه اندازی می کند.

اگرچه برنامه Google Phone برنامه پیش‌فرض گوشی‌های پیکسل است، اما سایر دارندگان اندروید می‌توانند آن را دانلود کنند. دکمه جستجوی جدید گزینه های بیشتری مانند Block و History دارد که با ضربه زدن روی تماس اخیر در برنامه Phone، آن ها را خواهید دید. در زمانی که هرزنامه های زیادی وجود دارد شماره تلفن های جعلی از آنجایی که آنها شبیه تماس‌های محلی هستند، تقریباً به نظر می‌رسد که این ویژگی حدود پنج سال تاخیر دارد.

با این حال، من مطمئن هستم که من تنها کسی نیستم که هنوز مراحل سخت کپی کردن و چسباندن اعداد ناشناس را طی می‌کند که باعث آزار و اذیت من در جستجوی گوگل می‌شوند. این روزها فقط زمانی این کار را انجام می‌دهم که یک عدد را بیش از یک بار می‌بینم، اما این اتفاق به قدری می‌افتد که می‌خواهم با کپی/پیست کردن آهنگ و رقص بی‌هدف گوشی‌های هوشمند کنار بیایم.

AssembleDebug نیز آن را مشاهده کرد گوگل در حال کار بر روی افزودن خلاصه های ایمیل Gemini به نسخه اندروید برنامه جیمیل است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ویژگی به صورت دکمه ای درست در زیر خط موضوع ایمیل وجود دارد. روی آن ضربه بزنید و خلاصه ای دریافت خواهید کرد. حداقل این ایده فرض شده است. پیونیکا وب می نویسد که این دکمه هنوز کاری را انجام نمی دهد، اما یک گزینه جدید از منوی Gemini نیز در منوی سه نقطه جیمیل وجود دارد.

در همین حال، برنامه Android Gemini می تواند ایمیل ها را برای شما خلاصه کند (با فرض اینکه یک حساب Google Workspace دارید). البته اگر Gemini این کار را مستقیماً در جیمیل انجام دهد، مانند آنچه قبلاً در وب انجام می دهد، بسیار بهتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *