سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
تکنولوژی

آمازون اصرار دارد که درایورهای تحویل اعتصاب واقعاً برای آمازون کار نمی کنند

پنجشنبه، مادربرد گزارش شده است آن راننده تحویل آمازون در پالمدیل، کالیفرنیا اعتصاب کرده اند، برای اولین بار برای شرکت. رانندگانی که اتحاد با تیم های در ماه آوریل و ماه می توسط آمازون به عنوان “شریک خدمات تحویل” (DSP) برای استراتژی های آزمایش شده در نبرد، که خواستار پرداخت بهتر و بهبود شرایط امنیتی بودند، شناخته شدند. 84 کارگر اعتصابی روز پنجشنبه اعتصاب خود را ترک کردند.

مادربرددر مقاله اصلی از عنوان “استعفا رانندگان تحویل آمازون در اولین اعتصاب راننده” استفاده شده است. سپس یکی از نمایندگان آمازون به این نشریه ایمیل زد و از آنها خواست که عنوان را تغییر دهند. بیرون از مادربردمقاله:

این سخنگو نوشت: “من می نویسم تا بپرسم آیا مایل هستید عنوان خود را برای داستانی که اخیراً ارسال کرده اید به روز کنید.” گفته می‌شود که این رانندگان «رانندگان آمازون» هستند و این نادرست است زیرا توسط استراتژی‌های آزمایش شده نبرد به کار می‌روند. آیا تیتر را به‌روزرسانی می‌کنید که بگویید «درایور برای آمازون ارائه می‌شود»؟

اما آمازون که از نیروی کار پیمانکاری برای اکثر ناوگان خود استفاده می کند، کنترل زیادی بر افرادی که ندارد اعمال می کند. از نظر فنی را اشغال کند. فراتر از این واقعیت که آنها لباس های آمازون می پوشند و معمولاً کامیون های حمل و نقل تحت پوشش آثار هنری آمازون را رانندگی می کنند، این شرکت به شدت نحوه نگاه و پست آنلاین رانندگان خود را کنترل کرده است، و کنترل زمان بازگشت رانندگان، زمانی که شرایط ناامن است، اعمال می کند و آنها را مجبور به استفاده از آنها می کند. خدمات رانندگان توقف نظارت بر هوش مصنوعی را می پذیرند.

اگرچه این رانندگان لباس‌های آمازون می‌پوشند، کامیون‌های آمازون را رانندگی می‌کنند، خود را کارمندان آمازون معرفی می‌کنند، به طور مستمر توسط مدیران آمازون تحت نظارت و نظارت قرار می‌گیرند و سفارش‌های کاری خود را از آمازون دریافت می‌کنند، آمازون تلاش کرده است به‌طور قانونی خود را از طریق یک «سرویس تحویل ساختگی» از آنها جدا کند. ساختار “کارکنان برای جدا کردن شرکا” (“DSP”). تحت این ساختار DSP، آمازون افرادی را پیدا می‌کند – اغلب با تجربه کمی یا بدون تجربه در راه‌اندازی کسب‌وکار – و وانمود می‌کند که به آن افراد کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را “شروع” کنند، در حالی که همزمان به آنها یک فانتزی نادرست می‌فروشد.

این شکایت همچنین خاطرنشان می کند که آمازون کامیون ها و لباس های مارک دار را ارائه می دهد، اهداف و شرایطی را تعیین می کند، کارمندان را به طور یکجانبه اخراج می کند و موارد دیگر. طبق این سند، Battle-Tested Strategies همچنین از همان تأسیسات آمازون، DAX8، به عنوان سه DSP «به طور مشابه اختصاصی» دیگر عمل می کند.

این سند همچنین شرایطی را که رانندگان با آن روبرو هستند، از جمله رانندگی بدون تهویه مطبوع در «گرمای غیرانسانی» در بیابان، که دمای آن می‌تواند به 118 درجه فارنهایت برسد، توصیف می‌کند. رانندگان در وانت ها صحبت می کنند مادربرد دمای داخل خانه را بیش از 130 درجه توصیف کرد، که احساس می کند “مثل قدم گذاشتن در اجاق گاز” است.

چنین شرایطی در دنیای تحویل غیر معمول نیست. در واقع، تیمسترها در هفته گذشته بیش از 340000 سوارکار را نمایندگی کردند به یک معامله آزمایشی رسید راه اندازی دستگاه های تهویه مطبوع – کولرگازی! – در تمام وسایل نقلیه تحویل بسته کوچک UPS.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *