جمعه, می 3, 2024
تکنولوژی

اولین نسخه بتا Vision Pro اپل به شما امکان می دهد به اشیاء مجازی نزدیکتر شوید

اولین نسخه بتای توسعه‌دهنده visionOS از زمان عرضه Apple Vision Pro در اینجا آمده است، و با خود اصلاحاتی را به همراه دارد که به کاربران این هدست اجازه می‌دهد به اشیاء در فضای سه بعدی نزدیک‌تر شوند.

در visionOS، اگر به اندازه کافی به یک شی یا پنجره برنامه نزدیک شوید، با حرکت در آن، شروع به ناپدید شدن می کند. اما یکی از لبهکارکنان گفتند که در هنگام پخش چیزی شبیه به این، نقطه ای که در آن محو شدن رخ می دهد STAK!بازی ای که به شما امکان می داد بلوک های سه بعدی را روی هم قرار دهید، بسیار دور بود.

سیب یادداشت های انتشار به‌روزرسانی visionOS Beta 1.1 بیان می‌کند که کاربران می‌توانند صحنه‌های حجمی را بسیار نزدیک‌تر از قبل تغییر مکان دهند و امکان تعامل مستقیم آسان‌تر را با اشیاء درون آن‌ها فراهم کنند.

در کنار این اصلاح، ظاهراً اپل مدیریت دستگاه تلفن همراه را نیز با نسخه بتا جدید فعال کرده است که می تواند شامل پشتیبانی از Microsoft Exchange و Google Workspace نیز باشد.

جرمی بوچر، مدیر ارشد بازاریابی محصول گفت TechCrunch که بخش شرکتی را به عنوان یک بازار بالقوه بزرگ می بیند. Butcher گفت که این به معنای “پشتیبانی از چیزهایی مانند شناسه های مدیریت شده اپل” و یک ورود به سیستم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *