شنبه, می 4, 2024
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا از خراشیدگی و همچنین افتادگی دوام می آورد

شیشه پوشش گوشی های هوشمند ما این روزها آنقدر قوی شده است که می تواند بیش از چند قطره را تحمل کند. خواه گوریلا گلس ویکتوس Corning باشد یا “محافظت سرامیکی” آیفون، نمایشگرها کاملاً قوی شده اند. با این حال، یک شکایت رایج باقی می‌ماند: صفحه‌نمایش گوشی همچنان به راحتی خراشیده می‌شود. گاهی اوقات احساس می شود متعادل است آسان تر برای خراش دادن یک تلفن پریمیوم نسبت به قبل. به هر حال، محافظ صفحه هنوز یک تجارت پررونق است.

اما امروز خبرهای امیدوارکننده ای به گوش می رسد. در جریان رویداد Unpacked سامسونگ، کورنینگ نوع جدیدی از شیشه‌های محافظ به نام Corning Gorilla Armor را معرفی کرد که می‌گوید پیشرفت‌های بزرگی در چندین زمینه دارد. این اولین نمایش خود را در Galaxy 24 Ultra کاملاً جدید انجام می دهد. در مرحله اول، همانطور که انتظار می رفت، این شرکت ادعا می کند که این سخت ترین شیشه نمایشگر آن است. فوق العاده است. تست دراپ را به یوتیوبرها می سپارم. جالب‌تر این است که Corning می‌گوید Gorilla Armor مقاوم‌ترین شیشه گوریلا گلس است که تا کنون از خراشیدگی جلوگیری می‌کند و تا چهار برابر بهتر از گزینه‌های شیشه‌ای رقیب در بازار جلوگیری می‌کند.

در اینجا نحوه آزمایش Corning Gorilla Armor آمده است:

کورنینگ برای اندازه‌گیری مقاومت استثنایی خود در برابر خراش، یک آزمایش آزمایشگاهی جدید به نام “Scratch Bot” ایجاد کرد تا خراش‌های کوچک ناشی از سایش روزمره را بازسازی کند. در این آزمایش سخت، Gorilla Armor هیچ خراش قابل مشاهده ای نشان نداد و چهار برابر بیشتر از شیشه های پوششی آلومینوسیلیکات رقیب مقاومت در برابر خراش نشان داد.

من مشتاقانه منتظر دیدن آن هستم JerryRigEverything زک نلسون است این یکی را از طریق آزمایش شکنجه معمولی خود قرار دهید تا دریابید که آیا S24 Ultra واقعاً در مبارزه با خراش عملکرد بهتری دارد یا خیر.

در اینجا یک تصویر تبلیغاتی مزخرف سامسونگ برای برجسته کردن صفحه نمایش کمتر بازتابنده S24 Ultra است.
تصویر: سامسونگ

این شرکت همچنین ادعا می کند که Gorilla Armor از نظر وضوح بصری بسیار بسیار بهتر است. کورنینگ گفت: «در مقایسه با سطح شیشه‌ای معمولی، Corning Gorilla Armor انعکاس را تا 75 درصد کاهش می‌دهد، خوانایی نمایشگر را بهبود می‌بخشد و انعکاس صفحه را تقریباً در هر محیطی به حداقل می‌رساند». بیانیه مطبوعاتی می گوید. من از طرفداران پر و پا قرص پوشش ضد انعکاس در آیپد پرو خود هستم و اگر صفحه نمایش S24 Ultra بتواند با آن مطابقت داشته باشد (یا نزدیک شود)، خریداران خوشحال خواهند شد.

البته، ما باید از این ادعاها با آزمایش در دنیای واقعی پشتیبانی کنیم. غیرعادی نیست که جدیدترین گوشی‌های هوشمند در طول دوره آزمایش ما چند خراش برداشته شوند – حتی اگر مراقب باشیم – پس با ما همراه باشید تا ببینید سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا چگونه عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *