سه‌شنبه, می 7, 2024
تکنولوژی

هدفون QuietComfort Ultra Bose به پایین ترین حد خود رسیده است

سفر می تواند استرس زا باشد. بنابراین اگر به دنبال یک استراحت بهاری آرامش‌بخش در ماه آینده هستید، هدفون QuietComfort Ultra Bose می‌تواند یک همراه عالی برای سفر باشد، به خصوص اگر در حال پرواز هستید. با هدفون های حذف نویز، می توانید قبل از فرود در مقصد، کمی آرامش و سکوت داشته باشید. در حال حاضر قیمت در پایین ترین سطح 349.99 دلار (80 دلار تخفیف) قرار دارد. بخیه.

برخلاف نسل گذشته هدفون های حذف نویز 700، QC Ultra برای ذخیره سازی آسان تا می شود، که یکی از دلایلی است که همچنان هدفون حذف نویز مورد علاقه ما در حال حرکت است. همچنین استفاده از هدفون بادوام نسبت به انتخاب برتر ما، Sony WH-1000XM5 راحت‌تر است، بنابراین لازم نیست نگران خستگی گوش یا شارژ باتری در ماشین سواری یا پروازهای طولانی مدت با پروازهای اتصال باشید. در عین حال، اگر می‌خواهید مراقب محیط اطراف خود باشید، آن‌ها بهترین حذف نویز در کلاس و حالت شفافیت با صدای طبیعی را ارائه می‌دهند.

اما گوش های روی گوش فقط برای در حال حرکت مناسب نیستند. با کیفیت تماس بهتر نسبت به جانشین خود، آنها یک جفت عالی برای دفتر یا کار از راه دور هستند. به لطف پشتیبانی از کدک‌های بلوتوث با کیفیت بالاتر Bose و حالت صوتی فضایی جدید به نام Immersive Audio که به شما امکان می‌دهد هنگام گوش دادن به محتوای انتخابی عمق بیشتری داشته باشید، کیفیت صدا نیز بهتر است. آن‌ها همچنین دارای کنترل‌های فیزیکی جدید، از جمله یک دکمه تنظیم صدا، هستند که راحت‌تر از حرکات ضربه زدن در گوشی‌های قبلی خود هستند – و همچنین بصری‌تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *