سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
PlayStation

شایعه: سونی ماه آینده میزبان یک رویداد بزرگ پلی استیشن خواهد بود

سونی دوست دارد به Major تکیه کند وضعیت بازی پخش زنده و میزبان ویترین پلی استیشن در ماه مه، و به نظر می رسد که شرکت در حال آماده شدن برای انجام مجدد آن در سال 2024 است. جف گراب، روزنامه‌نگار Giant Bomb، گزارش می‌دهد که «چندین بار» از منابع شنیده است که سونی در حال برنامه‌ریزی رویدادی در ماه مه است، و این بیشتر شبیه یک نمایشگاه بزرگ دیگر پلی‌استیشن است تا یک State of Play ضعیف‌تر.

نظرات گراب در حین بحث در مورد رتبه بندی سنی ESRB بیان شد سایلنت هیل ۲ بازسازی، که به نظر او می تواند بخشی از نمایش باشد. انتشار نسخه بازسازی شده Bloober Team هنوز برای سال 2024 برنامه ریزی شده است و گراب گمان می کند که در این رویداد گنجانده شود: “شنیدم که ماه آینده، در ماه مه، چیزی برای PlayStation وجود خواهد داشت، یا State of Play یا Showcase. بنابراین احتمالاً در اینجا وجود خواهد داشت.

او ادامه می دهد بمب افکن بزرگ: «من هم یک ویترین و هم شاید وضعیت بازی را شنیدم. به نظر می‌رسد که بیشتر در امتداد خطوط Showcase است، قطعاً در چارچوب زمانی است که سال گذشته Showcase را اجرا کردند.

سونی از نسخه 2023 نمایشگاه پلی استیشن میزبانی نکرده است – که در زمان مورد انتظار ماه می نیز سقوط کرد – جایی که سازنده سخت افزار به دلیل تمرکز بر طیف عناوین خدمات زنده خود به جای تمرکز بر بازی های تک نفره جدید مورد انتقاد قرار گرفت. Fairgame$، Concord و Marathon همگی در جریان پخش زنده فاش شدند. با توجه به اینکه این شرکت در حال حاضر گامی از اجرای بازی‌ها به عنوان سرویس خود فاصله گرفته است، طرفداران احتمالاً امیدوار به تجربه‌های آفلاین جدید مانند دنباله اعلام شده Ghost of Tsushima هستند.

از نمایشگاه بعدی پلی استیشن چه انتظاری دارید؟ لیست خواسته های خود را در نظرات زیر ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *