جمعه, می 3, 2024
PlayStation

این آخر هفته چی بازی میکنی؟ – مسأله 483

یک هفته آرام‌تر دیگر در تقویم بازی‌ها به پایان می‌رسد، اما Final Fantasy 16 همچنان اهمیت زیادی دارد و با نزدیک شدن به جولای، برنامه زمان‌بندی انتشار هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد.

آرون باین

از آنجایی که من واقعاً در تعطیلات آخر هفته هستم، با بیرون آوردن عرشه Steam و امتحان کردن کمی از Aliens: Dark Descent، تنوعی به ارمغان خواهم آورد.

رابرت رمزی

من این آخر هفته Trails into Reverie را به پایان خواهم رساند تا هفته آینده یک بررسی (کمی تأخیر) به شما بدهم. پس از شش بازی کامل Trails – هفت بازی از جمله این – من هیجان زده هستم که ببینم همه چیز چگونه می شود!

سامی بارکر

من هنوز در حال بحث هستم که آیا Final Fantasy 16 را بخرم یا به تلاش برای رسیدن به Genshin Impact ادامه دهم. من واقعاً باید این دومی را رها کنم و چند بازی دیگر انجام دهم، اما این اجازه نمی دهد.

سایمون فیتزجرالد

پس از رسیدن به سطح 50 با جادوگر من در Diablo 4 در اوایل این هفته، به امید تکمیل کمپین به ماموریت های داستانی ادامه خواهم داد. شاید چند بازی Conquest را در Battlefield 2042 نیز امتحان کنم.


این آخر هفته چی بازی میکنی؟ آیا چیز جدیدی در دستور کار شما وجود دارد یا می خواهید به یک مورد دلخواه قدیمی برگردید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *