پنج‌شنبه, می 2, 2024
PlayStation

این آخر هفته چی بازی میکنی؟ – مسأله 522

ما امیدواریم که همه جمعه خوبی داشته باشند، اما اکنون زمان تعطیلات آخر هفته است. اخیراً بازی‌های بزرگ زیادی وجود داشته است، بنابراین حدس می‌زنیم که آن‌ها هنوز در خط مقدم هستند، اما پس از آن نسخه ی نمایشی Stellar Blade وجود دارد تا شما را نیز مشغول کند. مثل همیشه، چیزهای زیادی برای بازی کردن وجود دارد – چه چیزی برای جشن تخم مرغ شکلاتی شما مناسب است؟

آرون باین

بعد از اینکه در Rise of the Ronin تقریباً از ذهنم خسته شدم، به این نتیجه رسیدم که هنوز می‌خواهم باگ ماجراجویی سامورایی را اجرا کنم، بنابراین دوباره Ghost of Tsushima Director’s Cut را برای PS5 بررسی کردم.

گراهام بناس

من Oxenfree II را کمی بیش از شش ماه بر روی پلی استیشن خود نصب کرده ام و این آخر هفته ممکن است بالاخره زمان بازی آن فرا برسد. من همچنین باید تمام چالش های رویداد عید پاک خود را در فینال تکمیل کنم. باید یک آخر هفته سرگرم کننده باشد!

رابرت رمزی

به اندازه کافی عجیب، این آخر هفته همه چیز درباره New Game+ برای من است. من در New Game+ در Dragon’s Dogma 2 هستم و می خواهم New Game+ را در Persona 3 Reload شروع کنم تا قفل چند تروفی آخر را باز کنم. دستیابی به هر دو امری طولانی خواهد بود، اما اکنون که سایت بررسی (نسبتا) ساکت است، من مشتاقانه منتظر آرامش هستم.

اسکات مک کری

من این هفته به کمپ نینتندو سوییچ فرار کردم، با تشکر آسیاب فلفل. اما من همچنین در حال بازی Dragon Ball Z: Kakarot برای آماده شدن برای Sand Land هستم.

استفان تیلبی

من واقعاً در هفته گذشته چیزی بازی نکردم زیرا احساس بدی داشتم، اما اکنون (کم و بیش) به حالت عادی بازگشته ام و به بازی خود در Like a Dragon: Infinite Wealth ادامه خواهم داد. من فقط در فصل ششم هستم، بنابراین هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما تا اینجا واقعا از آن لذت می برم.


همه ما در این آخر هفته عید پاک در حال بازی متفاوتی هستیم، اما شما چطور؟ مثل همیشه، نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *