سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
Xbox

بازی سفارشی Overwatch 2 Workshop 6v6، تعادل قهرمان کلاسیک را باز می گرداند

چه چیزی میخواهید بدانید

  • زمانی که Blizzard Entertainment در سال 2022 بازی Overwatch را به عنوان Overwatch 2 دوباره راه اندازی کرد، فرمت 6v6 بازی را با یک تانک کمتر برای هر تیم به فرمت 5v5 تبدیل کرد. این تغییر برای سرعت بخشیدن به گیم پلی و تشویق سبک های بازی فعال تر بود، اگرچه بسیار بحث برانگیز بود (و هنوز هم هست).
  • با این حال، اکنون، به لطف یک بازی سفارشی Workshop جدید به نام Overwatch 1 Emulator که توسط تیمی از بازیکنان با استعداد ساخته شده است، می‌توانید در Overwatch 2 با تعادل کلاسیک قهرمان لذت ببرید.
  • این حالت 6v6 را مجدداً فعال می‌کند، همه کارهای مجدد و تغییرات تعادلی Overwatch 2 را خنثی می‌کند، توانایی‌های بازی اصلی را با اعتبار تقریباً کامل بازیابی می‌کند، و نقشه‌های برش‌خورده مانند معبد آنوبیس و صنایع ولسکایا را بازیابی می‌کند.
  • مانند همه حالت‌های Workshop، Overwatch 1 Emulator هم روی کنسول و هم در نسخه PC Overwatch 2 قابل پخش است. کد این کار را می توانید در متن زیر به همراه پیوندی به سرور Discord که در آن بازیکنان جلسات بازی را سازماندهی می کنند، پیدا کنید.

هنگامی که بلیزارد اینترتینمنت بازی محبوب تیراندازی قهرمان PvP 2016 خود Overwatch را با عنوان Overwatch 2 در اواخر سال 2022 دوباره راه اندازی کرد، بزرگترین – و بحث برانگیزترین – تغییر در بازی تغییر از فرمت 6v6 به فرمت 5v5 بود. برای سرعت بخشیدن به سرعت کلی بازی و تشویق سبک های بازی فعال تر، توسعه دهنده یک قهرمان تانک را از هر تیم حذف کرد. اما در حالی که تانک‌ها را برای آسان‌تر کردن تانک بدون شریک تقویت می‌کرد، حرکت به سمت 5v5 همچنان بسیار بحث‌برانگیز بود. برخی از گیم‌پلی سریع‌تر و تأثیر بیشتری که بازیکنان می‌توانند روی یک بازی داشته باشند لذت می‌برند، برخی دیگر چیزهایی مانند هم‌افزایی مخزن‌ها و تأکید بیشتر بازی اصلی بر استراتژی کل تیم را از دست می‌دهند.

من به شخصه در اردوی اول قرار می گیرم (البته باید خودم پر کنم). میکند به خودتان فشار زیادی وارد کنید). با این حال، اگر دومی را انتخاب کنید، احتمالاً عاشق بازی سفارشی 6v6 Overwatch Workshop که من کشف کردم، خواهید بود. در Reddit دیشب. می گوید شبیه ساز Overwatch 1علاوه بر اضافه کردن یک مخزن دوم به هر تیم، از اسکریپت‌های ویژه‌ای برای خنثی کردن تمام کارهای مجدد Overwatch 2 و تغییرات تعادل استفاده می‌شود. در همان زمان، قهرمان‌های اضافه‌شده حذف می‌شوند و نقشه‌هایی که حذف شده‌اند بازگردانده می‌شوند، که اساسا آخرین نسخه Overwatch 1 را با اعتبار تقریباً کامل بازسازی می‌کند.

کد کارگاه برای حالت KHTG0 استو مانند همه تجربه‌های Workshop، می‌توان آن را هم در نسخه کنسول و هم در نسخه رایانه شخصی Overwatch 2 بازی کرد (این به معنای سازگاری متقابل است). شما همیشه می توانید به یک گروه 11 نفره دیگر از طرفداران 6v6 بپیوندید و یکی وجود دارد Overwatch 1 Emulator Discord Server توصیه می‌کنم برای پیدا کردن افرادی برای بازی با آنها بپیوندید. قابل ذکر است، این انجمن همچنین هر آخر هفته میزبان لابی های برنامه ریزی شده هفتگی است که با سیستم MMR داخلی و همسریابی به سبک رتبه بندی شده و بدون رتبه کامل می شود.

دو تیم در حال بازی شبیه ساز Overwatch 1 در نقشه King’s Row. (اعتبار تصویر: u/ecksdeetsafepus در Reddit)

در حالی که Overwatch 1 Emulator دقیقاً بازی اصلی را به دلیل محدودیت‌های خاص بازسازی نمی‌کند – برای مثال، Doomfist دوباره یک DPS است، اما نسخه بازسازی‌شده توانایی کلاسیک Rising Uppercut هیچ انیمیشنی ندارد – آنچه u/ecksdeetsafrepus و تیمش می‌گویند با هم می‌آیند. نزدیکی بسیار خوب هنگام بازی، هر قهرمان دقیقاً همان سلامتی (شامل نسبت HP/زره/سپر مناسب)، HP مانع، خنک‌دان‌ها و توانایی‌هایی مانند آخرین پچ Overwatch 1 دارد. این حالت همچنین مواردی مانند توانایی‌های غیرفعال ویژه نقش Overwatch 2 را غیرفعال می‌کند. به ساپورت ها اجازه می دهد تا به طور خودکار خود را ترمیم کنند و شارژ نهایی حاصل از آسیب به مخازن را کاهش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *