شنبه, می 4, 2024
Xbox

وعده ایکس باکس برای ارائه بازی های بیشتر به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان

امروز، در یک نسخه ویژه از پادکست رسمی ایکس‌باکس، به‌روزرسانی‌هایی را در مورد برنامه‌هایی برای ادامه ارائه بازی‌های بیشتر برای افراد بیشتری در سراسر جهان با اخبار هیجان‌انگیز به اشتراک گذاشتیم. اولین بازی اکتیویژن بلیزارد روی Xbox Game Pass خواهد بود دیابلو IVاز 28 مارس

فیل اسپنسر، سارا باند و مت بوتی نیز دیدگاه خود را در مورد انحصار بازی، آینده سخت افزار ایکس باکس و وعده کلی ایکس باکس به اشتراک گذاشتند. بحث های زیادی وجود دارد، بنابراین توصیه می کنیم قسمت کامل را اینجا ببینید:

با خلاقیت ترکیبی در تیم ایکس باکس، گیمرها می توانند انتظار یک سال 2024 باورنکردنی با بازیکنانی مانند… حماسه Senua: Hellblade II، ایندیانا جونز و دایره بزرگ، توضیح داد، آرا: داستان ناگفته، برج و موارد دیگر در کنار به‌روزرسانی‌های مداوم فرنچایزهای پرفروش ما ندای وظیفه، ماین کرافت، فورزا، را Elder Scrolls Online و شبیه ساز پرواز مایکروسافت.

با شروع به انجام تعهد خود برای ارائه بازی‌های Activision و Blizzard با Game Pass، هم نسخه‌های جدید و هم بازی‌های کلاسیک از کاتالوگ افسانه‌ای، بازی‌های بیشتری وجود خواهد داشت. مایلیم این را به اشتراک بگذاریم دیابلو IV از 28 مارس برای 34 میلیون مشترک Game Pass قابل پخش بر روی رایانه های شخصی و کنسول های Xbox خواهد بود. این تازه شروعی برای کمک به بازیکنان Xbox برای لذت بردن از بازی‌های Activision و Blizzard در Game Pass است – ما مشتاقانه منتظر اشتراک‌گذاری بیشتر به زودی هستیم.

تیم‌های استودیو جمعی ما در حال حاضر برخی از بزرگترین فرنچایزها و ماجراجویی‌های مورد تحسین منتقدان را در چندین پلتفرم ارائه می‌کنند: ماین کرافت، ندای وظیفه، Overwatch، دیابلو، The Elder Scrolls Onlineو بسیاری دیگر جوامعی را در میان کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه ایجاد کرده‌اند. به همین ترتیب، Xbox Game Studios و Bethesda ده‌ها بازی را در کنار کنسول‌های Xbox در روز عرضه به Steam آوردند. تیم های ایکس باکس تجربه گسترده ای در پشتیبانی از چندین پلتفرم دارند و همچنان به سرمایه گذاری هنگفت در استودیوها، کنسول ها و خدمات ما ادامه می دهند.

در واقع، بازی‌های ما بیشتر از هر زمان دیگری به بازیکنان می‌رسند. با Activision، Bethesda، Blizzard، King و Xbox Game Studios، ما به صدها میلیون گیمر در کنسول، رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه دسترسی داریم.

برای اطمینان از موفقیت بلند مدت هم برای ایکس باکس و هم برای کل صنعت، باید تکامل پیدا کنیم. امروز اعلام کردیم که در حال گسترش جوامعی هستیم که به آنها دسترسی داریم: در حال حاضر در حال ارائه چهار بازی Xbox به پلتفرم های دیگر هستیم. اینها عناوینی هستند که حداقل یک سال است که در اختیار گیمرهای ایکس باکس قرار گرفته اند، از جمله جواهرات پنهانی که شایسته تجربه در مقیاس بزرگتر هستند، و بازی های خدماتی زنده که جوامع آنها حتی برای استقبال از بازیکنان سود بیشتری خواهند برد. به زودی جزئیات بیشتری در مورد این عناوین به اشتراک خواهیم گذاشت.

با در دسترس قرار دادن این بازی‌ها برای بازیکنان بیشتر، نه تنها دسترسی و تأثیرگذاری این عناوین را افزایش می‌دهیم، بلکه به ما اجازه می‌دهیم تا در نسخه‌های بعدی این بازی‌ها یا در جای دیگری از نمونه کارها شخص اول خود سرمایه‌گذاری کنیم. هیچ تغییر اساسی در رویکرد ما به انحصار وجود ندارد.

به همین ترتیب، تعهد ما به حفاظت از حیات وحش تزلزل ناپذیر است. بازیکنان ایکس باکس باید به ساخت کتابخانه دیجیتالی خود در اکوسیستم ایکس باکس اعتماد داشته باشند. ما همچنان با قوی‌ترین و بازیکن‌پسندترین تجربه‌ها، از جمله سازگاری به عقب، بازی متقابل، پیشرفت ذخیره‌سازی متقاطع، بازی‌های ابری راحت و موارد دیگر، به آن پاداش خواهیم داد. کنسول‌های ایکس‌باکس همچنان تجربه‌ای پرچمدار را به گیمرها ارائه می‌کنند. در اینجا بهترین ارزش برای پول و بهترین راحتی را خواهید داشت. در اینجا، Game Pass دسترسی بی‌سابقه‌ای به کتابخانه‌ای از بازی‌ها در حال تکامل ارائه می‌دهد. واضح است: Game Pass فقط بر روی پلتفرم های Xbox در دسترس خواهد بود.

این چیزی است که به معنای بخشی از Xbox است:

  • بزرگترین بازی های دنیا به ایکس باکس می آیند.
  • بازی های ما در روز اول در Game Pass در دسترس خواهند بود.
  • یک نقشه راه سخت افزاری چند ساله قوی و نوآورانه
  • سازگاری با کتابخانه شما در اولویت استاز جمله قابلیت های متقابل، ذخیره متقابل و ابر قوی.
  • ایکس باکس همچنان به توسعه دهندگان بازی کمک خواهد کرد تا بیشترین مخاطبان ممکن را پیدا کنند.

چه از سال 2001 با ما بوده باشید یا اخیراً در Game Pass مشترک شوید تا از بازی هایی مانند استارفیلد یا Palworldیا منتظر فصل بعدی باشید ندای وظیفه، تیم های خلاق Xbox با هم قوی تر هستند – مهم نیست در کجا بازی می کنید. ایکس باکس برای چندین دهه آینده وجود خواهد داشت – امیدواریم در این سفر به ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *