جمعه, می 3, 2024
Xbox

آیا می توانم ذخیره Xbox Palworld خود را به Steam منتقل کنم؟ بله – و حتی من می توانستم این کار را انجام دهم

Palworld بازی‌ای است که از زمانی که روی Xbox Game Pass و Steam عرضه شد، من و میلیون‌ها گیمر دیگر را مجذوب خود کرده است. من آن را در Xbox Game Pass بازی کردم، اما مزایای نسخه Steam، مانند نام بردن از دوستانم، برایم جالب است. با این حال، من دوست ندارم در دنیای جدید از صفر شروع کنم. خوشبختانه، یک راه حل وجود دارد: فایل های ذخیره ایکس باکس خود را به نسخه Steam منتقل کنید و ماجراجویی خود را در Steam PC یا Steam Deck ادامه دهید.

من یک شاهزاده خانم واقعی کنسول هستم که از سرهم بندی کردن فایل ها و تنظیمات متنفرم، اما حتی من توانستم این کار را انجام دهم و شما هم می توانید. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای ادغام فضای ذخیره سازی Xbox Palworld در بازی Steam Palworld آورده شده است.

این نرم افزار را دانلود کنید (رایگان است)

(اعتبار تصویر: جنیفر یانگ – Windows Central)

به لطف Github، نرم افزار رایگان و آسانی برای دانلود برای استخراج داده های بازی Xbox شما وجود دارد. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید Xbox Game Pass Save Extractor در اینجا، به قسمت Assets بروید و فایل xgp-save-extractor.exe را دانلود کنید. ممکن است با خطاهایی مانند «قبل از باز کردن این فایل مطمئن شوید که به آن اعتماد دارید» دریافت کنید، اما فقط روی آنها کلیک کنید. به فرآیند اعتماد کنید!

(اعتبار تصویر: جنیفر یانگ – Windows Central)

فایل استخراج کننده را اجرا کنید و دوباره از هرگونه پیام امنیتی صرفنظر کنید (این برای فایل های Github معمول است). این نرم افزار به طور خودکار داده های ذخیره Xbox شما را در رایانه شخصی شما، از جمله Palworld، پیدا می کند. شبیه تصویر بالاست. برای خروج Enter را فشار دهید.

فایل ذخیره داده را پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *