چهارشنبه, می 8, 2024
Xbox

سبک منحصر به فرد Peacemaker DC را به Mortal Kombat 1 می آورد

پس از بیش از 10 سال کار در استودیو NetherRealm، روزهای به یاد ماندنی زیادی را به عنوان بخشی از بخش طراحی تجربه کردم، اما روزی که همه متوجه شدیم که Peacemaker را طراحی خواهیم کرد. مورتال کامبت 1 مطمئنا یکی از بهترین ها بود تنها نگرانی من امکان دعوای طراحان بین خود بر سر اینکه چه کسی نقش رهبری مورد نظر را بر عهده بگیرد بود. اما به طور جدی، وقتی این خبر را شنیدیم، بلافاصله شروع به اشتراک گذاری کلیپ هایی از برنامه و ایده های طوفان فکری کردیم.

دلیل این همه هیجان این است که ما چقدر شخصیت و سریال را دوست داریم. طنز با طنز ما مطابقت دارد، و من فکر می کنم اگر بخواهیم ابرقهرمان خود را طراحی کنیم، به شدت از عناصر Peacemaker الهام گرفته شده است.

از روز اول برایمان روشن بود که ترجمه صلح ساز در مورتال کامبت 1 هیجان انگیز خواهد بود بخش اول ایجاد یک طراحی گیم پلی حول مجموعه ای اصلی از حملات و حرکات ویژه بود، سپس ارجاعات لایه ای یکی پس از دیگری، اضافه کردن جزئیات بسیار خاص در مورد ظاهر و احساس حملات. این به معنای تماشای مکرر صحنه‌هایی از نمایش بود و با دقت به جزئیاتی که توجه ما را جلب می‌کرد، توجه می‌کردیم.

یکی از صحنه های مورد علاقه ما از سریال زمانی بود که برای اولین بار Peacemaker را دیدیم که کلاه ایمنی Sonic Boom را بر سر داشت. دختر پروانه ای که او با او می جنگید برای حمله به هوا پرید، اما Peacemaker توانست Sonic Boom را به موقع فعال کند تا او را بخار کند. لحظه‌ای تکان‌دهنده بود که ما تصویری از Peacemaker را می‌بینیم که کاملاً مبهوت از اتفاقی که افتاده روی زمین نشسته است.

اسکرین شات بازی Mortal Kombat Peacemaker

زمانی که می‌خواستیم با Sonic Boom «Peacemaker’s Brutality» را بسازیم، می‌خواستیم جزئیات خاصی را که برایمان برجسته بود، شبیه‌سازی کنیم، مانند شات پایانی صلح‌ساز که در شوک کامل روی زمین نشسته است. علاوه بر این، ما از صحنه نمایشی که در آن او یک نارنجک دست ساز از یک گلوله تانک ساخته بود، وحشیگری ایجاد کردیم. ما حتی پاشش‌های خون جدیدی با پخش‌های بزرگ‌تر و شهاب‌های بلندتر ساخته‌شده از تکه‌های گوشت ایجاد کردیم تا بهتر از نمونه‌های موجود در این سری تقلید کنیم. به طور کلی، این بخشی از فرآیند طراحی است که ما واقعاً از آن لذت می بریم.

وقتی Peacemaker را توسعه دادیم مورتال کامبت 1ما احساس می‌کردیم که بسیار مهم است که شخصیت برجسته او را در هر کجا که ممکن است به نمایش بگذاریم. این خلاصه‌ای از تفاوت‌های ظریف، صداگذاری، دیالوگ‌ها، حرکات و رفتارهایی است که کلیدی هستند برای اینکه چگونه می‌خواهیم شخصیت منحصربه‌فرد Peacemaker را به مخاطب منتقل کنیم. این همیشه مهم است، اما به خصوص در این مورد که بازیکنان با این شخصیت آشنا هستند و هر انحراف کوچک بلافاصله متوجه می شود.

اسکرین شات بازی Mortal Kombat Peacemaker

خوشبختانه، ما این لذت را داشتیم که مستقیماً با جان سینا کار کنیم، که (جای تعجب نیست) به عنوان صلح‌ساز بازی، عملکرد بی‌نقصی ارائه کرد و به ضبط صدا و دیالوگ‌ها درجه بالایی از باورپذیری بخشید. در استودیو موکاپ، ما رفتارهای صلح‌ساز را از نزدیک بررسی کردیم، اغلب کلیپ‌هایی از نمایش را به صفحه نمایش بزرگ می‌آوردیم و آنها را با عملکرد بازیگر مقایسه می‌کردیم، در حالی که از حرکات تصویربرداری می‌کردیم تا مطمئن شویم که آنها مانند صلح‌ساز می‌خوانند. همانطور که انتظار داشتید، خنده زیادی بین برداشت‌ها وجود داشت، زیرا برخی از لحظات کمدی‌تر با وضوح بیشتری پشت سر گذاشتند.

وقتی صحبت از گیم پلی به میان می آید، Peacemaker به گونه ای طراحی شده است که یک سبک بازی ساده و در دسترس را ارائه دهد. ما می‌خواستیم هم حملات کلاه ایمنی و هم هماهنگی او با ایگلی، دوست عقاب کچل وفادار این شخصیت را برجسته کنیم. برای حملات کلاه ایمنی، باید حرکات خاصی طراحی می‌کردیم که هم از طراحی گیم‌پلی او پشتیبانی می‌کرد و هم از ارجاعات نمایشی که احساس می‌کردیم مهم هستند. برای حرکات کلاه-محور خود، او از توانایی های حمله اژدر و ضد گرانش خود استفاده می کند و به او اجازه می دهد تا به سمت بالا شناور شود و بر روی دشمنان تصادف کند، با نسخه پیشرفته این حرکت به عنوان یک حرکت گریزان با گزینه های وانت اضافی عمل می کند.

اسکرین شات بازی Mortal Kombat Peacemaker

برای حملات ایگلی، ما می‌خواستیم حرکات ویژه معنی‌داری ایجاد کنیم که می‌تواند در موقعیت‌های خاص مفید باشد. به عنوان مثال، ایگلی می تواند به جنگنده ی کامئوی حریف حمله کند و او را از هم جدا کند و از استفاده او جلوگیری کند. برای برخی از ما، خنده دارترین حرکت صلح ساز، حرکت ویژه او با دارت است که طرفداران باید آن را از فیلم The Suicide Squad (2021) بدانند. او در بازی در همان حالت مخفی کاری قرار دارد و می تواند در حالی که فلش Strike را در دست گرفته است، به جلو و عقب حرکت کند که در هر زمان می توان آن را رها کرد و برای ضربه زدن به حریفان از هوا طراحی شده است.

اگر بگوییم که طراحی و توسعه Peacemaker برای ما یک امتیاز بود. مورتال کامبت 1. این یکی از مشترک ترین و سرگرم کننده ترین تجربیاتی بود که ما به عنوان یک گروه طراحی تا به امروز داشته ایم. ما فکر می‌کنیم Peacemaker برای دنیای Mortal Kombat مناسب است و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا بازیکنان به آن دست پیدا کنند. Peacemaker در Early Access در 28 فوریه در دسترس خواهد بود مورتال کامبت 1 دارندگان کمبت پکبه دنبال آن در 6 مارس در دسترس قرار گرفت. نسخه آزمایشی مورتال کامبت 1 برای همه مشترکین Game Pass Core و Game Pass Ultimate به عنوان بخشی از Xbox Free Play Days از 7 تا 10 مارس، با دسترسی به تمام حالت‌های بازی چند نفره، دو فصل اول حالت داستانی سینمایی و لیست اصلی ویژگی‌ها، در دسترس خواهد بود. شخصیت های نمادین و موارد دیگر.


ایکس باکس لایو

Mortal Kombat™ 1

بازی های برادران وارنر



367




69.99 دلار

41.99 دلار

در خون ماست! یک جهان تازه متولد شده Mortal Kombat™ را کشف کنید که توسط خدای آتش لیو کانگ ایجاد شده است. Mortal Kombat™ 1 دوره جدیدی از فرنچایز افسانه ای را با سیستم مبارزه ای جدید، حالت های بازی جدید و تلفات آغاز می کند!

MK1: کمبت پک

بازی های برادران وارنر



293



39.99 دلار

بسته کمبت شامل پوسته شخصیت جانی کیج با صدا و شباهت بازیگر و رزمی کار ژان کلود ون دام (اکنون در دسترس است)، به همراه 6 شخصیت قابل بازی جدید پس از انتشار DLC و 5 مبارز جدید پس از انتشار. کمبت پک همچنین شامل دسترسی زودهنگام یک هفته ای به تمام شخصیت های DLC قابل بازی است. شخصیت‌های DLC قابل پخش (همه پس از عرضه) Omni-Man (شکست ناپذیر) Quan Chi Peacemaker (DC’s Peacemaker) Ermac Homelander (The Boys) Takahashi Takeda DLC Kameo Fighters (همه بعد از عرضه) Tremor Mavado Janet Cage Ferra Khameleon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *