جمعه, آوریل 26, 2024
برترین

تهیه کننده می گوید که فیلم فلش به دلیل رفتار ازرا میلر هرگز در معرض خطر نبود

شما فقط یک فیلم 220 میلیون دلاری را کنار نمی گذارید، حتی اگر ستاره تبلیغات اشتباهی داشته باشد. به گفته باربارا موچیتی، تهیه کننده (و خواهر اندی موچیتی) در مصاحبه ای با فیلم، علی رغم شایعات، The Flash هرگز تحت درمان Batgirl قرار نخواهد گرفت. سرگرمی هفتگی.

از آگوست 2022، برادران وارنر دیسکاوری هنوز یک سازمان تازه ادغام شده بود و مدیران تصمیمات زیادی در مورد محتوای فعلی و آینده در پلتفرم مکس، که در آن زمان HBO Max نامیده می شد، می گرفتند. دو رویداد در مجاورت یکدیگر اتفاق افتاد. استودیو به طور ناگهانی «Batgirl» را ممنوع کرد، اگرچه فیلمبرداری از قبل به پایان رسیده بود و بازیگران مورد علاقه طرفداران برندان فریزر و مایکل کیتون در آن حضور داشتند. در همان زمان، مشکلات حقوقی مداوم ازرا میلر به اوج خود رسید. شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن فیلم ابرقهرمانی میلر از قبل با شروع درمان میلر منتشر شده بود.

وقتی مستقیماً از موچیتی پرسیده شد که آیا “ترس موجهی از لغو شدن فیلم وجود دارد”، پاسخ داد: “به هیچ وجه. خیر این هرگز واقعی نبود.»

میلر در آوریل 2022 چندین بار در هاوایی دستگیر شد، از جمله آزار جنسی یک خردسال (که این فرد بالغ متهم شده بود)، می گوید اشتباه هستند). آنها همچنین به تجاوز در ورمونت اعتراف کردند و به نظر می رسید در یک ویدیو که در فضای مجازی پخش می شد، زنی را در یک بار در ایسلند خفه کردند. خواهر و برادر موچیتی و روسای استودیو دی سی حمایت خود را از بهبودی میلر در ماه های پس از آن ابراز کرده اند.

فلش با بازی ازرا میلر، مایکل کیتون، ساشا کال، بن افلک و مایکل شانون از 16 ژوئن اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *