جمعه, می 3, 2024
برترین

تریلر Hunger Games: The Ballad Of Songbirds & Snakes یک بتل رویال بسیار متفاوت را معرفی می کند.

تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها ما را به بیش از شش دهه قبل از جنگیدن کتنیس اوردین در اولین بازی های گرسنگی خود می برد و همانطور که در اولین تریلر منتشر شده در پنجشنبه شب می بینیم، سازندگان فیلم در واقع ظاهری بسیار قدیمی به فیلم داده اند.

سبک هنری فیلم، که داستان رئیس‌جمهور آینده اسنو را روایت می‌کند که یک نامزد بسیار جوان‌تر «بازی‌های گرسنگی» را راهنمایی می‌کند، از ظاهر آینده‌نگر چهار فیلم اصلی فاصله می‌گیرد و همه چیز را با حس زیبایی‌شناسی جذاب اوایل تا اواسط قرن بیستم می‌پوشاند.

تریلر را اینجا ببینید.

تریلر تمام بازیکنان کلیدی را معرفی می‌کند – از خود اسنو (تام بلیت) گرفته تا مربی‌اش، لوسی (ریچل زگلر) تا پیتر دینکلیگز کاسکا های باتوم، خالق بازی، و دکتر پرشور. گول (ویولا دیویس). و حتی با لاکی فلیکرمن (جیسون شوارتزمن) آشنا شدیم که گمان می‌رود با سزار فلیکرمن استنلی توچی از فیلم‌های قبلی مرتبط باشد.

در حالی که طرح در غیر این صورت سبک است، این زیبایی شناسی جدید تصاویری بسیار جالب ایجاد می کند. و به نظر می‌رسد که بازی‌های گرسنگی در یک عرصه کوچک‌تر در اینجا اتفاق می‌افتد – عرصه‌ای که هیچ شباهتی به جنگل‌های سرسبز فیلم‌های قبلی ندارد.

The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes به کارگردانی فرانسیس لارنس است که همه فیلم‌های بازی‌های گرسنگی را کارگردانی کرده است. تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها در هفدهم نوامبر در سینماها اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. GameSpot ممکن است بخشی از درآمد را در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *