یکشنبه, می 5, 2024
برترین

پیش خرید رایانه های شخصی دستی MSI Claw در Best Buy موجود است

همانطور که در اوایل سال جاری در جریان CES اعلام شد، یک رقیب جدید به زودی وارد حلقه رایانه های شخصی بازی ویندوز قابل حمل خواهد شد. پنجه ام اس آی. MSI Claw بر روی یک تراشه گرافیکی Intel Arc و یک CPU Intel Core Ultra اجرا می‌شود، که آن را به اولین بازی ویندوز دستی از یک شرکت بزرگ با سخت‌افزار مبتنی بر اینتل تبدیل می‌کند. دستگاه‌های دستی مشابه، مانند ROG Ally و Legion Go مبتنی بر ویندوز یا Steam Deck مبتنی بر لینوکس، همگی بر روی تراشه‌های AMD اجرا می‌شوند.

قیمت MSI Claw از 700 دلار شروع می شود و اکنون برای پیش خرید در چندین خرده فروش آنلاین در دسترس است. بهترین خرید و نیوگ.

هر مدل همچنین دارای جوی استیک های جلوه هال و دکمه های ماشه، یک D-pad دایره ای و هشت دکمه صورت است. طبق گفته MSI، باتری 53 وات ساعتی در فشرده ترین بازی ها حدود دو ساعت دوام می آورد. اگر از رایانه شخصی دستی استفاده کرده اید، می دانید که عمر باتری بسته به بازی بسیار متفاوت است. Claw دارای یک پورت شارژ USB Thunderbolt 4 برای شارژ سریع است و می توانید عمر باتری را با یک پاوربانک قابل حمل به اندازه کافی قدرتمند افزایش دهید. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی دستگاه را با استفاده از اسلات کارت microSD موجود افزایش دهید.

ما هیجان زده هستیم که ببینیم سخت افزار مبتنی بر اینتل MSI Claw در مقایسه با رقبا چگونه عمل خواهد کرد. بازار رایانه های شخصی بازی دستی به طور فزاینده ای شلوغ می شود، اما این دستگاه های جدید به دلایلی محبوب هستند. انجام جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای در حال حرکت یک تغییر بازی است – و ماهیت قابل حمل این دستگاه‌ها، طبق تجربه ما، این احتمال را افزایش می‌دهد که شما واقعاً از طریق بازی‌هایی که در آخرین فروش بازی‌های رایانه شخصی خریداری کرده‌اید، بازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *