جمعه, می 3, 2024
برترین

تریلر گیم پلی Dragon’s Dogma 2 دنیای بسیار بزرگ تری را نشان می دهد اما تاریخ انتشار ندارد

در جریان رویداد Capcom’s Showcase، نگاهی تازه به Dragon’s Dogma 2 انداختیم. بسیاری از چیزهایی که ما آموختیم این بود که Dragon’s Dogma 2 شبیه به نسخه اصلی خواهد بود، اما Capcom نکاتی را فاش کرد که ارزش بررسی دارند، از جمله اخبار مربوط به اندازه جهانی و گیم پلی مبتنی بر فیزیک.

Dragon’s Dogma یک موفقیت کالت بود، که پس از انتشار نقدهای مناسبی دریافت کرد، اما در سال‌های بعد طرفداران بیشتری پیدا کرد. این دنباله روی موتور RE اجرا می شود و کارگردان اصلی بازی Hideaki Itsuno برای آن بازگشته است. Capcom تا حد زیادی این بازی را مخفی نگه داشته است، اما قبلاً قول داده بود که هوش مصنوعی و فناوری مبتنی بر فیزیک و همچنین طیف گسترده ای از انواع سلاح ها و کلاس ها را داشته باشد.

هیداکی ایتسونو، کارگردان در طول این استریم گفت: «Dragon’s Dogma 2 در دنیایی تقریباً چهار برابر بزرگتر از Dragon’s Dogma اصلی می گذرد. جهان قبلاً در این بازی بزرگ بود و گزینه های سفر سریع بسیار محدودی را ارائه می داد. بنابراین ما امیدواریم که سوار شود – شاید یک اژدها؟ – و گزینه های مدرن سفر سریع را اضافه کنید.

Itsuno همچنین به گیم پلی ای اشاره کرد که از «فیزیک همهجانبه» استفاده می کند و مثال هایی مانند تخریب یک پل یا کشیدن پای هیولا را ذکر کرد. این می‌تواند نشان‌دهنده تغییر گسترده‌ای در نبرد نسبت به نسخه اصلی باشد، اما تریلر به ما نشان نداد که چگونه کار می‌کند. جدا از فیزیک جدید، شما می توانید انتظارات زیادی از آنچه می دانید داشته باشید. Dragon’s Dogma 2 یک RPG جهان باز تک نفره خواهد بود که می توانید پیاده خود – یک همراه NPC – و حداکثر دو پیاده از سایر بازیکنان را به همراه داشته باشید. Itsuno اشاره کرد که این بازی به بازیکنان حرفه های جدید و همچنین هیولاهای جدیدی مانند Medusa را ارائه می دهد.

همچنین نگاهی به دو شخصیتی انداختیم که نقش مهمی در داستان بازی خواهند کرد و روی جلد بازی ظاهر خواهند شد: اولریکا کماندار و نادینیا کاهن اعظم. نادینیا به خصوص جالب است زیرا او به نژاد جانوران تعلق دارد و نقش پلنگ روی صورتش دارد. کپکام همچنین تایید کرد که Dragon’s Dogma II برای پلی‌استیشن 5، استیم و ایکس‌باکس سری X|S عرضه خواهد شد، اما تنها اطلاعاتی را که منتظرش بودیم نادیده گرفت: تاریخ انتشار.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *