دوشنبه, می 6, 2024
برترین

نسخه ی نمایشی The Lies Of P در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار دانلود شده است

اخیراً افراد زیادی به بازی Neowiz’s Souls Lies of P علاقه مند شده اند. این دمو تنها در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.

از زمان اعلام نسخه نمایشی قابل بازی، تجربه بازی عمدتاً مثبت ارزیابی شده است. در حال حاضر دارای امتیاز 4.3/5 در فروشگاه ایکس باکس است و جایگاهی را در بین 100 بازی برتر Steam کسب کرده است. علاوه بر این، Lies of P بیش از 170000 بازدید در توییچ داشته است و اکنون یکی از ده بازی برتر پیش‌فروش پلی‌استیشن است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، مدیر پروژه Jiwon Choi در مورد بازخورد مثبت از نسخه نمایشی اظهار داشت:

“تیم Lies of P سخت کار کرده است تا یک تجربه دمو ارائه دهد که انتظارات شما را برآورده کند و دیدن پاسخ مثبت خوشحال کننده است! ما مشتاقانه منتظر بازخوردهای بیشتر در هنگام پخش مجدد نسخه ی نمایشی هستیم، بنابراین لطفاً به کار خوب ادامه دهید و ما بهترین تجربه ممکن Lies of P را در 19 سپتامبر منتشر خواهیم کرد.”

نسخه ی نمایشی در حال حاضر در دسترس است و می توانید آن را دانلود کنید فروشگاه پلی استیشن، بخاریا فروشگاه ایکس باکس. برای محتوای بیشتر Lies of P، داستان ما را در مورد اینکه چگونه تیمی از مددرها جهان را از Bloodborne به Lies of P می‌آورند، و داستان ما با جزئیات همه چیزهایی که تاکنون در مورد آن می‌دانیم را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *