چهارشنبه, می 15, 2024
برترین

بازی فانتزی آینده توسعه دهنده Hitman IO Interactive، Project Dragon، می تواند یک بازی انحصاری Xbox باشد.

IO Interactive، تیم سازنده سری محبوب Hitman، در حال کار بر روی یک RPG فانتزی جدید است. و طبق اسناد داخلی مایکروسافت، این می تواند یک انحصاری Xbox باشد.

پیام از مجموعه ای از ایمیل ها و اسناد ارائه شده در طول فرآیند FTC (از طریق IGN)، که نشان داد ایکس باکس با IO Interactive کار خواهد کرد. در صفحه 33 PDF – در بالای بخش Expected Release and Already Shipped – می توانید بازی آینده IO را با نام Project Dragon مشاهده کنید. در زیر “پلتفرم ها” می گوید “PC, X|S” با ژانر به عنوان تیرانداز RPG.

همانطور که گزارش IGN همچنین اشاره می‌کند، اسناد بیان می‌کنند که Project Dragon «برای انتشارات XGS» یا استودیو بازی Xbox است. IO Interactive اعلام کرده بود که روی یک بازی نقش آفرینی فانتزی کار می کنند، اما هرگز از آن به عنوان Project Dragon یاد نکردند.

اطلاعات زیادی در مورد Project Dragon در دست نیست، اما طبق گفته تیم سازنده، این یک دنیای جدید، یک IP جدید است – یک بازی نقش آفرینی فانتزی آنلاین. جهان و بازی ساخته شده در هسته خود برای سرگرم کردن بازیکنان و گسترش آن برای سال‌های آینده.” اگرچه هنوز برای گفتن خیلی زود است، Project Dragon می‌تواند یک بازی RPG آنلاین باشد که ایکس‌باکس به دنبال آن است، به خصوص پس از اینکه فاش شد که Xbox Genshin Impact را حذف کرده است. اواخر سال گذشته

برای اطلاع از اخبار FTC Microsoft Trial، داستان ما را در مورد استراتژی مایکروسافت برای “خارج کردن سونی از تجارت” و نحوه حضور Starfield در PlayStation 5 قبل از خرید ZeniMax توسط مایکروسافت بخوانید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *