جمعه, می 3, 2024
مقاله

اسناد داخلی مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت در حال بررسی خرید سگا و بانجی است

با ادامه نبرد حقوقی بین مایکروسافت و FTC، بخش‌های بیشتر و جالب‌تری از معاملات تجاری مخفی از اسناد داخلی منتشر شده ظاهر می‌شود، و افشای کوچک امروز از این خبر می‌آید که طبق گزارش‌ها، مایکروسافت به طور جدی در حال بررسی خرید سگا و سایر شرکت‌ها بوده است. از جمله Bungie و IO Interactive – برای افزایش سرعت Xbox Game Pass.

این بخش کوچک از آنچه ممکن است از اسناد داخلی مایکروسافت باشد توسط The Verge کشف شدبا ایمیلی از فیل اسپنسر، مدیر عامل ایکس‌باکس، به ساتیا نادلا، مدیر عامل شرکت و امی هود، مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت، درخواست تأیید استراتژی نزدیک شدن به سگا سامی در مورد خرید احتمالی بخش بازی‌های سگا او را داشت.

اسپنسر پیشنهاد کرد که «پرتفولیوی متعادل از بازی‌های سگا در بخش‌هایی با جذابیت جغرافیایی جهانی» به مایکروسافت کمک می‌کند «تسریع Xbox Game Pass هم در کنسول و هم در خارج از کنسول» داشته باشد، و «IP محبوب» سگا به‌ویژه در کمک به بازی‌های Pass موثر است. مخاطبان جدید در آسیا “جایی که محتوای محلی برای موفقیت بسیار مهم است.”

پخش خبر: نینتندو روشن می کند که هنوز حیاتی در سوییچ وجود دارد.

مشخص نیست که آیا تایید استراتژیک اسپنسر تا به حال اعطا شده است یا خیر، یا اینکه آیا مایکروسافت تا به حال در جلسه ای در مورد خرید احتمالی سگا شرکت کرده است (یا شاید بپرسد که آیا می تواند سونیک ایکس باکس را سازگارتر با محیط زیست کند)، اما اسنادی که به تازگی از طبقه بندی خارج شده اند نشان می دهد که سگا از این موضوع متعجب نیست. مایکروسافت تنها هدفش نبود.

The Verge همچنین یک “لیست تماشای” بررسی ادغام در سال 2021 را برجسته می کند که در آن مایکروسافت، در کنار علاقه مداوم خود به سگا، شرکت هایی مانند توسعه دهنده Hitman IO Interactive، توسعه دهنده Pokémon Go، Niantic، و استودیوی Hades Supergiant Games را برای تصاحب بالقوه مورد هدف قرار می دهد. “شکاف” در استراتژی خود برای دستیابی به اتصال.

با این حال، شاید قابل توجه ترین تأیید این باشد که مایکروسافت زمانی به استودیوی Destiny بانجی چشم دوخته بود تا شکاف درک شده در «تعامل اجتماعی و تعامل اجتماعی» و «گسترش مخاطب» را پر کند. البته، Bungie در سال 2022 دقیقاً به همین دلیل توسط سونی خریداری شد، جیم رایان، رئیس سونی در آن زمان گفت که این خرید “گام مهمی در استراتژی ما برای گسترش دسترسی پلی استیشن به مخاطبان بسیار گسترده‌تر” بود. اخبار امروز یک افشاگری جالب توجه است زیرا طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال مذاکره با Bungie در مورد خرید در سال 2020 بوده است – گزارش‌هایی که Bungie در آن زمان به شدت تکذیب شد.

انتظار می رود که نبرد دادگاه بین مایکروسافت و FTC در اواخر این هفته ادامه یابد زیرا آژانس ضد انحصار به دنبال دستوری برای جلوگیری از معامله Activision Blizzard شرکت قبل از مذاکرات داخلی خود است. بنابراین انتظار داشته باشید که با ادامه روند، اخبار جالب تری منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *