دوشنبه, می 6, 2024
مقاله

بازی مشارکتی ترسناک 4 نفره Sker Ritual دموی جدیدی برای PS5 دارد.

Sker Ritual – فریم‌پی‌اس بقای مبتنی بر همکاری و اسپین‌آف ترسناک Maid of Sker – نسخه‌ی نمایشی جدیدی را برای بازیکنان بالقوه PS5 منتشر کرده است تا قبل از خرید آن را امتحان کنند.

این بازی ترسناک co-op با دسترسی زودهنگام، که از بیش از 650 بازیکن Steam امتیاز “بیشتر مثبت” دارد و در حال حاضر در PS Store دارای رتبه 3.6 از 5 است، در حال حاضر دموهایی را برای بازیکنان PC و Xbox Series X ارائه می دهد.


مراسم اسکر | تریلر داستانی رسمی


مراسم اسکر | تریلر داستانی رسمی

این نسخه ی نمایشی به بازیکنان این فرصت را می دهد تا نقشه «مورد علاقه طرفداران»، «سرزمین نفرین شده لاورنوک» را تجربه کنند. اگرچه بازی دارای FPS نوبتی برای حداکثر چهار بازیکن است، من فکر می‌کنم نسخه نمایشی مربوط به یک تجربه کاملاً تک نفره است. حالت Full Co-op زمانی در دسترس خواهد بود که شوتر ترسناک در آوریل 2024 منتشر شود.

The Maid of Sker اصلی ریشه در فرهنگ عامه ولز دارد و داستان ظاهرا واقعی الیزابت ویلیامز را روایت می کند که گفته می شود پس از اینکه پدر کنترلش او را در خانه خود حبس کرد، بر اثر قلب شکسته درگذشت.

من در آن زمان نوشتم: «در حقیقت، چیز کمی در اینجا وجود دارد که یک فرمول آزمایش شده و آزمایش شده را تجدید یا بهبود بخشد، و از بسیاری جهات Maid of Sker یک ترسناک کاملا مستقل است که باعث شگفتی بازیکن یا پیشرفت ژانر نمی شود. من Maid of Sker Reviewed در سال 2020 را خواندم.

اگرچه نمی توانم بگویم که از مکانیک های مخفی کاری و رزمی عذاب آور لذت می بردم، نمی توانم انکار کنم که علیرغم نقص های آن، از کاوش در هتل اسکر و کشف داستان جذاب آن لذت بردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *