پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

وینس مک ماهون از شرکت مادر WWE TKO به دلیل اتهامات سوء رفتار جنسی استعفا داد.

وینس مک ماهون، رئیس سابق دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، وینس مک ماهون، از ریاست TKO، شرکت مادر تبلیغاتی کشتی، استعفا داد. این خبر پس از شکایتی منتشر شد که ادعا می‌کرد مک ماهون یک الگوی سوءاستفاده را تنظیم کرده است که شامل رابطه جنسی اجباری علیه زنی به نام جانل گرانت است که قبلا برای WWE کار می‌کرد.

بر فراز مبارزمتوجه شدیم که نیک خان از WWE یک یادداشت داخلی برای سایرین در شرکت ارسال کرده است که در آن نوشته شده بود: «می‌خواستم به شما اطلاع دهم که وینس مک ماهون از سمت‌های خود به عنوان رئیس اجرایی TKO و در هیئت مدیره TKO استعفا می‌دهد. او خواهد گفت نه.

این پیام کوتاه در حال حاضر تنها اظهار نظر شرکت در مورد این موضوع است و چند ساعت پس از اینکه اسلیم جیم تبلیغ خود را برای رویال رامبل فردا، یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه WWE، لغو کرد، منتشر می شود.

بخش Conagra Brands گفت: «اسلیم جیم برای تمام شراکت‌های ما ارزش و احترام قائل است. ضرب الاجل، مهلت. “با توجه به اتهامات نگران کننده اخیر علیه وینس مک ماهون، ما در این زمان تصمیم گرفته ایم که فعالیت های تبلیغاتی خود را با WWE متوقف کنیم. این تصمیم نشان دهنده تعهد ما به ارزش های برند و مسئولیت ما در قبال جامعه است.»

در همین حال، مک ماهون بیانیه خود را صادر کرد که در آن به رد اتهامات ادامه داد، اما گفت که “به احترام” شرکت، شرکا و طرفدارانش از سمت خود کناره گیری می کند.

من بر اظهارات قبلی خود مبنی بر اینکه دعوای خانم گرانت مملو از دروغ ها و حوادث ساختگی وقیحانه است که هرگز اتفاق نیفتاده است و نشان دهنده تحریف انتقام جویانه حقیقت است، می ایستم. من قصد دارم به شدت از خود در برابر این اتهامات بی اساس دفاع کنم و مشتاقانه منتظر پاک کردن نام خود هستم.

“به احترام WWE Universe، شرکت فوق العاده TKO و اعضای هیئت مدیره و سهامداران، شرکا و مؤسسات آن، و همچنین همه کارمندان و سوپراستارهایی که به WWE کمک کرده اند تا امروز رهبر جهانی شود، من “تصمیم گرفته شده است. توسط رئیس من و هیئت مدیره TKO با اعمال فوری استعفا داد.

مک ماهون قبلاً در جولای 2022 از WWE بازنشسته شده بود، اما بعداً قبل از فروش شرکت به شرکت مادر UFC TKO، دوباره خود را به عضویت هیئت مدیره انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *