جمعه, می 3, 2024
اخبار

بسته 18 دلاری تری پراچت Discworld Humble تا 1 فوریه در دسترس است

تری پرچت یکی از نویسندگان فانتزی مورد علاقه ما در Polygon به لطف آثار بسیار محبوبش است. فال نیکو آن دنیای دیسک حماسه. اگر می خواهید به برخی از بهترین آثار فانتزی کتاب های مصور که تا کنون نوشته شده است بپردازید، توصیه می کنیم نگاهی بیندازید. پک Humble Discworld قبل از انقضای پیشنهاد در 1 فوریه.

بسیاری از پیشنهادات عالی دیگر وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید، مانند یک فروش بزرگ برای شما مجموعه بازی های Switch خود را گسترش دهید بدون اینکه خیلی خرج کنی ما همچنین معاملات قابل توجهی در مورد بازی های دسکتاپ پیدا کردیم، از جمله یک هدست عالی و مانیتور گیمینگ فوق عریضهر کدام با کمترین قیمت خود تا کنون عرضه می شوند.

ما علاوه بر پیشنهادات بازی و سرگرمی مورد علاقه خود، پرفروش ترین محصولاتی را که اخیراً در سایت ما ظاهر شده اند را نیز فهرست کرده ایم.


بهترین سرگرمی این هفته

را بسته کتاب Humble Discworld 38 اثر از تری پراچت نویسنده کمیک فانتزی را تنها با قیمت 18 دلار جمع آوری می کند و تا 1 فوریه در دسترس است. در حالی که برای دسترسی به این خریدها به یک حساب Kobo.com نیاز است، این پیشنهاد راهی فوق العاده برای افزودن حماسه محبوب به مجموعه شما و بهره مندی در این فرآیند باقی می ماند. فضایی برای مطالعهیک سازمان غیرانتفاعی که به ترویج سواد در جوامع سنتی کم درآمد اختصاص دارد.

تصویر: پنگوئن انگلستان

اگر تریلر فعلی فاش شود ایندیانا جونز و دایره بزرگ اگر می خواهید دوباره ماجراهای باستان شناس آهنین را دوباره تجربه کنید، در حال حاضر می توانید مجموعه جعبه فولادی حاوی سه فیلم کلاسیک ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین را از بهترین خرید برای 76.99 دلار (104.99 دلار بود).

علیرغم راحتی جریان و سایر رسانه های دیجیتال، کارکنان Polygon همیشه از مالکیت و حفظ رسانه های فیزیکی دفاع خواهند کرد. اگر با این نظر موافق هستید و به دنبال پخش کننده بلوری 4K جدید هستید، باید فروش فعلی را در والمارت که Panasonic DP-UB150-K را به 149.99 دلار کاهش می دهد (199.99 دلار). مدل‌های بسیار دیگری نیز وجود دارند که مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی‌تر را ارائه می‌کنند، اما UB150 یک انتخاب عالی برای پخش دیسک‌های Blu-ray 4K، Blu-ray 1080p و DVD است.


پرفروش ترین اقلام این هفته در Polygon


بهترین معاملات بازی این هفته

QVC ممکن است اولین توقف شما در هنگام خرید عناوین جدید نباشد، اما مشتریان جدید باید نگاهی بیندازند زیرا این کد به شما این شانس را می‌دهد که با خرید 40 دلاری یا بیشتر، 20 دلار پس انداز کنید. ژانویه جدید در پرداخت این قرارداد تا 31 ژانویه اجرا می شود و برای نسخه های جدید مانند: ب. قابل بازخرید Tekken 8و همچنین 2023 اندازه مانند Super Mario Bros Wonderیا The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.


Tekken 8

قیمت ها در زمان انتشار.

به دنبال پیشنهادهای بازی بیشتر هستید؟ نینتندو و سایر خرده‌فروشان تخفیف‌های عالی را برای انواع عناوین سوییچ ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، می توانید مجموعه ای چشمگیر از بازی های ضروری را برای نینتندو ذخیره کنید عبور از حیوانات: افق های جدید، پوکمون اسنپ جدید، Splatoon 3، و بیشتر. ما برخی از موارد دلخواه خود را در زیر برجسته کرده‌ایم، اما می‌توانید پوشش فروش ما را برای فهرست بزرگ‌تری از عناوین مرور کنید.

Turtle Beach Stealth Pro یک هدست گیمینگ غنی از ویژگی ها است که با پلتفرم های مختلف از جمله پلی استیشن، رایانه شخصی، سوییچ و دستگاه های تلفن همراه سازگار است. در حال حاضر در Woot به 219.99 دلار (معمولاً 329.99 دلار) تخفیف داده شده است که پایین ترین قیمت آن تاکنون است. علاوه بر کیفیت صدای عالی، این هدست بازی راحت دارای میکروفون بوم جداشدنی، باتری قابل تعویض با پایه شارژ و حذف فعال نویز است.

LG 45GR65DC-B یک مانیتور منحنی 45 اینچی با مشخصات قابل توجهی نسبت به قیمت است. قیمت اخیراً به 549.99 دلار کاهش یافته است آمازون، کمترین قیمتی که می توانیم برای پنل بازی پیدا کنیم معمولاً 699.99 دلار است. این مانیتور QHD با حداکثر رزولوشن 5120 در 1440، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی 200 هرتز و سازگاری با AMD FreeSync، ارزش دیدن این مانیتور QHD را دارد اگر به دنبال یک صفحه نمایش بازی بسیار عریض هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *