سه‌شنبه, می 7, 2024
اخبار

نحوه دریافت کاراکترهای رایگان در Honkai: Star Rail

هنکای: استاروی دارای تعداد زیادی کاراکتر برای استفاده، و در حالی که احتمالاً برای پر کردن مهمانی های خود باید به سیستم gacha تکیه کنید، در واقع با پیشرفت در اوایل بازی، تعداد زیادی کاراکتر رایگان دریافت می کنید.

هر شخصیتی یکی دارد دور، که نوع شخصیت آنها را طبقه بندی می کند، خواه آنها در استراتژی دفاعی، حملات چند هدفه، درمان یا سایر روش های مبارزه تخصص دارند. هر شخصیت نیز یکی دارد تایپ کنید، که همان عنصری است که با آن حمله می کنند. همه دشمنان نقطه ضعفی دارند که می خواهید از آن سوء استفاده کنید.

هر شخصیتی یکی دارد حمله اساسیآ قابلیت که نیاز به امتیاز مهارت برای استفاده دارد و الف نهایی برای کار کردن به یک متر برق کامل نیاز دارد. علاوه بر این، شخصیت ها دارای توانایی های منفعل به نام استعدادها و توانایی های غیر رزمی برای استفاده قبل از درگیر شدن در یک مبارزه احضار شده تکنیک.

شما باید از مهارت ها، مسیر و نوع هر شخصیت برای تشکیل یک گروه متعادل استفاده کامل کنید. خوشبختانه، تعداد زیادی کاراکتر برای ساختن رایگان دریافت می کنید.

هشت شخصیت وجود دارد که می توانید به صورت رایگان دریافت کنید: شاخه، دن هنگ، هرتا، 7 مارس، ناتاشا، کینگکه، سروالو پیشرو.

در زیر در مورد چگونگی به دست آوردن این شخصیت ها و آنچه انجام می دهند صحبت می کنیم.


راه یاب (تخریب / فیزیکی، حفظ / آتش)

تصویر: Hoyoverse via Polygon

این شخصیت اصلی شماست که همانطور که شما آن را تنظیم کرده اید نامگذاری شده است. همانطور که در طول داستان بازی بازی می کنید، چندین فرم را برای او باز خواهید کرد. در ابتدا آنها با Path of Destruction و Physical نوع شروع می شوند، اما شما در پایان داستان Jarilo-VI قفل فرم دیگری را باز خواهید کرد. این فرم دوم مسیر حفاظتی با نوع آتش خواهد بود. شما می توانید آزادانه بین اشکال با انتخاب “Swap” در زیر مخروط نور آنها جابجا شوید.

به طور کلی، Trailblazer قوی است و ارزش استفاده دارد، به خصوص در مجموعه شخصیت های شروع. شکل آسیب فیزیکی آنها به آنها این امکان را می دهد که مقادیر زیادی آسیب به دشمنان وارد کنند و شکل آتش آنها به آنها اجازه می دهد تا متحدان شما و آسیب تانک را تحریک کنند.


7 مارس (The Conservation/Ice Cream)

Honkai: 7 March مدل Star Rail در بازی در کنار هنر اسپلش او.  7 مارس یک دختر جوان با موهای صورتی و لباس آبی است

گرافیک: جولیا لی/چند ضلعی | تصاویر منبع: Hoyoverse

7 مارس اندکی پس از شروع داستان باز می شود.

او به عنوان یک تکیه گاه عمل می کند که می تواند دشمنان را منجمد کند و از متحدان محافظت کند. او با متحدان محافظت شده مقابله می کند و می تواند دشمنان را در اوایل مبارزه با استفاده از تکنیک خود منجمد کند و او را بسیار ارزشمند می کند.


دن هنگ (شکار/باد)

Dan Heng's Honkai: Star Rail مدل درون بازی با هنر اسپلش خود.  دن هنگ مردی قد بلند با موهای تیره و لباس سفید و سبز است

گرافیک: جولیا لی/چند ضلعی | تصاویر منبع: Hoyoverse

دن هنگ در کنار 7 مارس خیلی زود داستان را باز می کند.

خسارات عظیم باد تک هدفی را به همراه دارد. او همچنین می تواند تکنیک خود را قبل از نبرد تقویت کند و او را حتی قوی تر کند.


آستا (هرمونی/آتش)

Asta's Honkai: Star Rail مدل درون بازی با هنر اسپلش خود.  آستا یک دختر مو قرمز با لباس سفید و صورتی است

گرافیک: جولیا لی/چند ضلعی | تصاویر منبع: Hoyoverse

Asta همان چیزی است که با ضمانت می توانید از آموزش کشیدن گاچا دریافت کنید.

او یک بافر از نوع Fire است که از توانایی های خود برای افزایش سرعت و حمله متحدانش استفاده می کند. تکنیک او به او اجازه می دهد تا مبارزه را با آسیب آتش سوزی AoE آغاز کند.


Serval (بورسیه / بلیتز)

Honkai Serval: مدل راه آهن ستاره در بازی با هنر اسپلش خود.  سروال یک زن زیبایی شناس پانک با موهای بلوند و لباس سفید، مشکی و آبی است.

گرافیک: جولیا لی/چند ضلعی | تصاویر منبع: Hoyoverse

Serval یک شخصیت رایگان است که با رسیدن بازیکنان به تعداد معینی از پیش ثبت نام توزیع می شود. پس از دسترسی به این منو، می توانید آنها را از صندوق ورودی خود مطالبه کنید.

او در حملات رعد و برق چند هدفه تخصص دارد. توانایی او همچنین می‌تواند در طول زمان به اهداف آسیب وارد کند، و هنگامی که اهدافش شوک شده باشند، آسیب بیشتری وارد می‌کند. تکنیک او به او اجازه می دهد تا به یک دشمن تصادفی آسیب رعد و برق وارد کند و همه دشمنان شوکه شوند.


ناتاشا (فراوانی/فیزیکی)

هونکای ناتاشا: مدل ستاره ریل در بازی با هنر اسپلش خود.  ناتاشا زنی با موهای آبی تیره و لباس سفید، مشکی و آبی است.

گرافیک: جولیا لی/چند ضلعی | تصاویر منبع: Hoyoverse

با پیشروی در داستان Jarilo-VI، مدت کوتاهی پس از ملاقات با ناتاشا، قفل ناتاشا را باز می کنید.

او یک شفا دهنده است و در درجه اول بر بازگرداندن HP به متحدان تمرکز می کند. اگر 7 مارس را اجرا نمی کنید، احتمالاً باید ناتاشا را برای برخی از گزینه های درمانی و دفاعی اجرا کنید. تکنیک او به دشمن ضربه می زند و یک نقطه ضعف را برای همه دشمنان اعمال می کند.


هرتا (بورسیه تحصیلی/بستنی)

هنکای هرتا: مدل ریل ستاره ای در بازی با هنر اسپلش خود.  هرتا دختری با موهای قهوه ای کوچک با لباس سیاه و سفید است.

گرافیک: جولیا لی/چند ضلعی | تصاویر منبع: Hoyoverse

با تکمیل World 2 of Simulated Universe می توانید هرتا را به صورت رایگان باز کنید. برای تکمیل World 4 و 6 Eidolon های اضافی دریافت می کنید.

هرتا یکی دیگر از مهاجمان چند هدفه است، اما او در یخ تخصص دارد. هنگامی که دشمنان از درصد معینی از حداکثر HP خود کمتر می شوند، او حملات بعدی را انجام می دهد. تکنیک او حمله او را شبیه به دون هنگ تقویت می کند.


Qingque (یادگیری/کوانتوم)

مدل Qingque's Honkai: Star Rail و اسپلش آرت درون بازی.  Qingque دختر بچه ای است با موهای قهوه ای روشن با پیراهن سبز و دامن سفید.

گرافیک: جولیا لی/چند ضلعی | تصاویر منبع: Hoyoverse

می توانید با تکمیل مرحله حافظه فراموش شده 3 یک کپی از Qingque دریافت کنید. هنکای: استارویپایان بازی

Qingque با استفاده از کاشی های فال ماهجونگ مانند که کارهای مختلفی را برای تکمیل حملات کوانتومی چند هدفه او انجام می دهد، مبارزه می کند. او در طول مبارزه به طور تصادفی کاشی ها را می کشد و اگر چهار نفر از یک نوع را بدست آورد، یک مهاجم تهاجمی دریافت می کند. تکنیک او به او اجازه می دهد تا با دو کاشی شروع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *