جمعه, می 3, 2024
PC

پچ بعدی WoW کمتر از دو هفته دیگر منتشر خواهد شد: اژدها سواری در سطح بازی، سیاه چال های تریلر و worgens به خانه می آیند

World of Warcraft با فرکانس وصله‌های خود در سال گذشته پیشرفت زیادی داشته است. همانطور که هدر نیومن در اوایل این هفته اشاره کرد، به نظر می‌رسد بلیزارد بازی را تغییر داده است – اما اینکه آیا این حرکت را تا سال 2024 و The War Within حفظ می‌کند یا خیر، موضوع دیگری است.

در حالی که Shadowlands 218 روز وحشتناک بین انتشار و اولین وصله اصلی سپری کرد، Dragonflight در تمام مدت سرعت داشت – چیزهایی را وعده داد و سپس … در واقع تحویل داد. آینده اکنون است. به نظر می رسد همانطور که در World of Warcraft اعلام شد، با بهبود روحیه، به روز رسانی ها ادامه خواهد یافت حساب رسمی توییتر.

(اعتبار تصویر: @Warcraft در توییتر/X.)

“Seeds of Renewal” در تاریخ 16 ژانویه اکران خواهد شد. درست است، ما مدتی است که در مورد این چیزها می دانیم، متشکرم نقشه های راه عملی– من حتی در مورد برخی از این موارد صحبت کرده ام، از جمله اینکه چگونه ویژگی آتی Follower Dungeons اولین گام در بهبود تجربه وحشتناک سیاه چال برای بازیکنان جدید در بازی است. با این وجود، در اینجا توضیحی نقطه به نقطه از آنچه باید انتظار داشت وجود دارد.

  • سیاه چال های دنبال کننده Dragonflight: شما می توانید تمام سیاه چال های Dragonflight را با گروهی از NPCها تکمیل کنید نه اینکه سموم معمولی یاب مهمانی را به خطر بیندازید. این کاری است که FF14 برای مدتی در حال انجام است، بنابراین دیدن WoW در حال رسیدن به آن بسیار خوب است: Gogogog دیگر نیست.
  • اپیلوگ جزایر اژدها: مجموعه ای از فصل های کمپین جدید برای پایان دادن به Dragonflight. ما حتی می‌توانیم شروع قوس‌های داستانی منتهی به The War Within را ببینیم، با توجه به اینکه WoW تلاش می‌کند کاملاً روی داستان با یک قوس روایی سه بسطی تمرکز کند.
  • احیای گیلنیاس: همانطور که قول داده شده بودنماینده بریتانیای بازی – گیلنیایی‌ها که به نفرین ورگن مبتلا شده‌اند – به میهن خود باز می‌گردند تا آن را پس بگیرند.
  • آرشیو آزروتیان: به گفته برخی PTR ماجراجواینها رویدادهای جهانی خواهند بود که می توانید به آنها برسید اتصالات و لوازم آرایشی و بهداشتی با انجام وظایف پست برای بایگانی. یک فرود خوب بعد از زدن دندان های فیرک به داخل.
  • اژدها سواری در سراسر جهان: در حالی که شما به حدود 80 درصد سرعت خود محدود شده اید، اژدها سواری به هر قاره ای می آید. بلیزارد قبلاً گفته بود که هدف از این کلاه این است که سفر را “کوتاه” جلوه دهد – اما نگران نباشید. شما هنوز هم می توانید به حداکثر سرعت حدود 660٪ برسید که فوق العاده سریع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *