جمعه, می 3, 2024
Xbox

ورود به Xbox Game Pass: Assassin’s Creed Valhalla، Resident Evil 2، Hell Let Loose و موارد دیگر

2024 مبارک! امیدواریم جشن سال نو شما پر از سرگرمی و بازی بوده باشد و در روزهای آینده چیزهای بیشتری در انتظار شما باشد. برای کمک به شما، چند بازی دیگر را به لیست “بازی” شما اضافه می کنیم!


امروز در دسترس است


نزدیک به خورشید (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
هلیوس تسلا در اعماق آب های بین المللی متوقف شده است. رز آرچر، یک مدینه فاضله بی بند و بار از تحقیقات علمی، تصمیم می گیرد تا خواهرش را پیدا کند و به سرعت متوجه می شود که همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. از عقل خود برای همراهی رز در سفرش استفاده کنید تا خواهرش آدا را پیدا کند، بر خطرات ناشناخته غلبه کند و سرنوشت هلیوس و ساکنانش را در این ماجراجویی استیمپانک روایی درک کند.


به زودی


جهنم را آزاد کن (Cloud، PC و Xbox Series X|S) – ۴ ژانویه
در این تجربه در حال گسترش تیراندازی اول شخص هاردکور، جوخه تشکیل دهید و به میدان های نبرد جنگ جهانی دوم بروید. جهنم را آزاد کن. به سایر بازیکنان آنلاین در نبردهای حماسی 100 نفره بپیوندید که بر روی نقشه های عظیم و در مقیاس کامل برگزار می شوند، جایی که کار به عنوان یک تیم امری مرگ و زندگی است و تصمیم درست – یا اشتباه – می تواند نتیجه نبرد را تغییر دهد. می بینمت جلو!

Assassin’s Creed Valhalla (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 9 ژانویه
به ایور، یک جنگجوی افسانه ای وایکینگ تبدیل شوید. با یورش به دشمنان خود، دوران تاریکی انگلستان را کاوش کنید، شهرک خود را گسترش دهید و قدرت سیاسی خود را گسترش دهید تا جایی در میان خدایان در والهالا در این ورودی مورد تحسین منتقدان در سری Assassin’s Creed ایجاد کنید.

اختراع (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 9 ژانویه
یک بازی اکشن ماجراجویی که شما را به کاوش در یک جهان منحصر به فرد و سورئال پر از موسیقی، طنز و روایتی چند لایه دعوت می کند. به داستی و دوست همیشه خوش بینش پایپر بپیوندید تا در یک ماجراجویی در زوایای مختلف ذهن خود بگذرانید و سعی کنید شجاعت از دست رفته را بازیابی کنید.

سوپر مگا بیس بال 4 (ابر، کنسول و رایانه شخصی) EA Play – 11 ژانویه
سوپر مگا بیس بال 4 به زودی برای EA Play برای PC Game Pass و Ultimate عرضه می شود، بنابراین دستکش و خفاش خود را بردارید. وقت آن است که با بهترین ها رقابت کنید تا بازی را انجام دهید. ضربه بزنید، پرتاب کنید، پرتاب کنید و داخل بشقاب خانه بلغزانید با ترکیبی خاص از سبک الهام گرفته از بازی و عمق غوطه ور این سری.

ما از چند مورد خوشحالیم (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 11 ژانویه
به کتابخانه Game Pass برگردید! از بازی‌های اجباری، در شهری پر از مواد مخدر و آینده‌نگر در انگلستان دهه 1960، ما از چند مورد خوشحالیم یک بازی اکشن ماجراجویی است که در آن شما مخفی می‌شوید، می‌جنگید و خود را تطبیق می‌دهید تا از دنیایی توهم‌آمیز و پر از شادی فرار کنید.

Resident Evil 2 (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 16 ژانویه
کابوس تحسین شده راکون سیتی را دوباره زنده کنید Resident Evil 2 با گرافیک جدید، مکانیک بازی مدرن و چشم انداز “بیش از روی شانه”. به افسر پلیس مشتاق لئون اس کندی و دانشجوی کالج کلر ردفیلد بپیوندید تا برای زنده ماندن از یک شیوع مرموز ویروسی در شهر راکون که شهروندانش را به زامبی‌های ترسناک و گوشت‌خوار تبدیل کرده است، مبارزه کنند.

آنهایی که می مانند (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 16 ژانویه
وقتی چراغ ها خاموش می شوند، اخگرهای تاریکی در شهر خواب آلود دورمونت فرو می ریزند. در این تریلر روانشناختی اول شخص داستان محور با وحشت های ناخوشایند روبرو شوید، عقل خود را کنترل کنید و شب را زنده نگه دارید.


به روز رسانی DLC/بازی


مرده در نور روز: Chucky – اکنون در دسترس است

اعضای Game Pass 10٪ در هنگام خرید صرفه جویی می کنند! بهترین دوست جدید خود را تا پایان ملاقات کنید. Dead by Daylight: چاکی یک افسانه ترسناک نمادین را با یک قاتل جدید به مه می آورد: The Good Guy – Chucky. با خرید این افزونه، جعبه انحصاری Charm: Good Guys باز می شود. می خواهید بازی کنید؟

سلام همسایه 2 به روز رسانی سالگرد – اکنون در دسترس است

در جشن سالگرد اخیر سلام همسایه 2 یک به‌روزرسانی رایگان جدید برای امتحان وجود دارد. از منطقه کاملاً جدید دیدن کنید – جنگل در حومه ریون بروکس. کلیسا و گورستان مجاور را که زمانی نقطه عطفی شناخته شده و مقصدی محبوب برای ساکنان شهر بود، که اکنون متروکه و عجیب غریب بوده، کاوش کنید. گزارش‌های اخیر از یک چهره عجیب و غریب که در سرتاسر جنگل کمین کرده است، احتمالاً کاملاً بی‌اساس است. آیا آنقدر شجاع هستید که بفهمید؟

دریای دزد: فصل دهم – اکنون در دسترس است
دریای دزد: فصل 10 با معرفی یک روش جدید دریانوردی ادامه دارد! از حالت دریاهای امن با سرعت خود، به تنهایی یا با گروهی از دوستان لذت ببرید و بدون وقفه در ماجراجویی های خود غوطه ور شوید. در حالت دریای آزاد موجود، خدمه بیشتر و جوایز بیشتری در انتظار شما هستند. در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.


مزایای Xbox Game Pass Ultimate


دریای دزد: بسته طوطی Nightshine – اکنون در دسترس است
این بسته شامل ژاکت طوطی Nightshine، Nightshine Parrot Sails، Nightshine Parrot Figurehead، Nightshine Parrot کلاه و Nightshine Parrot Cutlass، و همچنین 10000 طلا برای خرج کردن در بازی است.


زود رفتن


بازی های زیر به زودی برگزار می شود. بنابراین قبل از شروع، مطمئن شوید که سؤالات باقی مانده را حل کرده اید. به خاطر داشته باشید که از تخفیف عضویت خود برای صرفه جویی تا 20% و نگهداری کتاب ها در کتابخانه خود استفاده کنید.

5 ژانویه:

  • Grand Theft Auto V (ابر و کنسول)

15 ژانویه:

  • تاریخچه باغ (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
  • MotoGP 22 (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
  • Persona 4 Golden (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
  • Persona 3 قابل حمل (ابر، کنسول و رایانه شخصی)

این داره ما رو میکشه! فراموش نکنید که ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید Xbox Game Pass یا کامپیوتر Xbox Game Pass و منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید. تا دفعه بعد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *