جمعه, می 3, 2024
Xbox

بررسی شهر بن بست | XboxHub

من علاقه خاصی به اسکرول عمودی تیراندازی دارم، به طوری که وقتی یک مورد خوب پیدا می کنم، تبدیل به یک اعتیاد واقعی می شود. این ممکن است به دلیل نیاز به پیشرفت، آیتم های قابل باز شدن یا شکار امتیازهای بالا باشد. به همین دلیل ساعت های زیادی را صرف آن کردم سریال نیروی آسمان.

در نگاه اول، شهر بن‌بست باید بسیاری از این جعبه‌ها را علامت بزند، با تجربه‌ای SHMUP مبتنی بر وسیله نقلیه برای اندازه‌گیری خوب. منظورم این است که امواج و امواج دشمنان وجود دارد. دارای ویژگی های باز شدنی است. این در مورد تعقیب نمرات بالا است. این تمام چیزی است که ما واقعاً می خواهیم، ​​اینطور نیست؟

ممکن است اینطور فکر کنید، اما متأسفانه از بسیاری جهات کوتاهی می کند. اما آنچه که ناامید کننده ترین است این است که کمی خسته کننده است.

بررسی شهر بن بست 1
راه خود را از طریق شهر بن بست عبور کنید

یک تیراندازی خسته کننده به آنها؟ بله، این دقیقا همان چیزی است که Dead End City است، و در حالی که کار اشتباهی انجام نمی دهد، کار زیادی انجام نمی دهد. هر چیزی، یا الهام بخش پس به معنای واقعی کلمه در وسط خیابان؟

با یک زمین بازی فشرده در وسط، کار شما در شهر بن بست این است که به داخل وسیله نقلیه بپرید و به سمت شمال رانندگی کنید، انگشت ماشه خود را طوری فشار دهید که انگار فردایی وجود ندارد. شما باید دشمنان را با سرعت گره ها از روی صفحه پاک کنید، اسکرول کنید و آتش ورودی را به بهترین شکل ممکن دور بزنید. با در دست داشتن یک اسلحه متوسط ​​و یک سلاح ویژه محدود، چیز زیادی برای گزارش در اینجا وجود ندارد، اگرچه نسبتاً نرم کار می کند و به ندرت از حد انتظار خارج می شود.

از نظر بصری کمی سخت است. گرافیک قدیمی و بدقواره هیچ کاری برای افزایش تنش در شهر بن بست انجام نمی دهد، زیرا صفحه به سرعت تبدیل به یک تاری از عمل، دشمنان و آتش می شود و مدل وسیله نقلیه شما به جلو و عقب می رقصد. منظورم این است که همه چیز را به خوبی انجام می دهد، اما نمی توانیم بگوییم که ما به خصوص تحت تاثیر آب نبات چشمی نمایش داده شده بودیم. اگر صادق باشیم، در مورد صدا هم همینطور. اکنون که این را می نویسیم از ما بپرسید و به ندرت چیزی متمایز می شود.

با شکست دشمنان پیکاپ ها جمع آوری می شوند، اما در حین انجام این کار باید مراقب سوخت خود باشید. سوخت در شهر بن بست بسیار مهم است. به طور مداوم مصرف می شود و در هنگام آسیب سریعتر توزیع می شود. اگر نوار بنزین شما به صفر برسد، بازی تمام شده است، مرد. بازی. در بالا.

مصرف سوخت این سطح را افزایش می دهد، در حالی که پر شدن بیش از حد باعث می شود تا حالت TOPOFF (بله، بهتر است حق با شما باشد، ما از این درپوش ها استفاده می کنیم) به میدان می آید. اینجاست که شات اصلی فعال می شود. مهمات نیز در دسترس است که تیرهای ویژه محدودی را ایجاد می کند و به افزایش چند برابر امتیاز در طول زمان کمک می کند. و از آن به بعد، می‌توانید انتظار داشته باشید که دشمنان مدال‌ها و مواردی از این قبیل را حذف کنند، که به افزایش امتیاز بیشتر از طریق بزرگترین پاداش‌ها کمک می‌کند.

بررسی شهر بن بست 2بررسی شهر بن بست 2
اشتیاق به ماشین ها و سلاح های جدید بسیار زیاد است

مشکل اینجاست که Dead End City در مدت زمان بسیار کوتاهی اتفاقات زیادی در حال وقوع است، مخصوصاً وقتی صحبت از الزامات فرار مورد نیاز برای بیشتر از یک یا دو دقیقه باشد. ردیابی سطح سوخت، شوت های ویژه، مدال ها، طلا، و حالت TOPOFF می تواند همه را کمی بیش از حد احساس کند. در واقع، ما به ندرت بر روی چیزی جز طفره رفتن و زنده ماندن تمرکز می کردیم، به امید یافتن میله هایی که در مسیر درست حرکت می کنند.

امواج برداشتن و شما با یک صفحه خلاصه امتیاز سریع که جزئیات تعداد دشمنان کشته شده، یک کمبو متر و مواردی از این دست را نشان می دهد، پاداش خواهید گرفت. از آنجا به یک موج دیگر پرتاب می شوید، و دیگری، و دیگری. با یک موج متوسط ​​عجیب و غریب که کارها را کمی کند می کند، در نهایت در انتهای صحنه با یک رئیس روبرو می شوید. آنها را بردارید و کار شما خوب است. اگر از راه افتادید، باید داستان را از اول شروع کنید و دوباره از ابتدا بجنگید. و شهر بن بست شما را نیز آزمایش خواهد کرد، زیرا سفر چیزی جز آسان نیست. خیلی سخت؟ احتمالاً نه، اما نقاطی وجود دارد که از مرز پذیرش عبور می کند. البته ممکن است دیگران مخالف باشند، اما ما باید در یک بحث بسیار طولانی شرکت کنیم تا کسی نظر ما را تغییر دهد.

شما می توانید انتظار یک سطح دشواری عادی و قفل شده را داشته باشید شهر بن بستو همچنین برخی سطوح کلی. ما حدس می‌زنیم که اگر مهارت‌های شما اجازه می‌دهد، احتمالاً می‌توانید این کارها را بررسی کنید، آنها را کامل کنید، ظرف حدود نیم ساعت گرد و غبار آن‌ها را پاک کنید، و همانطور که به نتیجه رسیدید، آنها را روی تابلوهای امتیازات قرار دهید. برای ما، شهر بن‌بست بیشتر یک مبارزه است، زیرا دائماً در اختیار رئیس‌های مختلف است.

اگر پول نقد و طلای جمع‌آوری‌شده می‌توانست مورد استفاده قرار گیرد، عالی خواهد بود. اما صادقانه بگویم، فروشگاه درون‌بازی به همان اندازه به اتلاف وقت نزدیک است. «هیت‌باکس بازیکن» یا «نوار سلامت رئیس» ارزان‌ترین چیزهایی هستند که در آنجا حدود 5000 اعتبار دارند، اگرچه حتی برای نزدیک شدن به این سطوح، چند اجرا ناموفق لازم است. اما چرا ما برای هیت باکس و میله های سلامت پول می پردازیم؟ آیا آنها نباید استاندارد باشند؟ از آنجا، قیمت چیزها افزایش می‌یابد، و در حالی که می‌توان خیلی چیزها را از طریق بازی، پشتکار و موفقیت بازگشایی کرد، ما برای سلاح‌ها و ابزارهای اضافی فریاد می‌زنیم. ما آرزو می کنیم که شهر بن بست واقعاً چیزی به ما ارائه دهد. در عوض، این فروشگاه احمق می خواهد چند پوسته، بسته گالری یا موسیقی متن ارائه دهد. در مورد چیست؟

بررسی شهر بن بست 3بررسی شهر بن بست 3
موفق باشید با این رئیسان

Dead End City می‌توانست با نوعی احساس سرکش رونق بگیرد، زیرا هر بازی فردی ابزارهای جدیدی را فراهم می‌کند که به آرامی در سطوح مختلف پیشرفت می‌کنید. اما به آن نه می گوید زیرا شما باید از طریق آن مبارزه کنید، مبارزه کنید و هر اسباب بازی یا هیجان جدیدی را پنهان کنید. و این مایه شرمساری است، زیرا به این معنی است که چیز کمی در مورد بازی وجود دارد که شما را به سمت خود بکشاند، جدای از این واقعیت که ممکن است بخواهید سوار ارابه های بازشدنی شوید. موفق باشید پول کافی برای باز کردن قفل آن ها بدست آورید، یا سعی کنید بدون آسیب رساندن به باس فایت ها جان سالم به در ببرید.

البته، چند حالت بازی اضافی وجود دارد که مرزهای این شهر بن‌بست را کمی تغییر می‌دهد: یک حمله امتیازی (آنچه را که انتظار دارید انجام می‌دهد) و یک حالت بزرگراه. اما صادقانه بگویم، تغییر چندانی برای هیچکدام از آنها وجود ندارد، زیرا دومی تنها چند دقیقه گیم‌پلی شدیدتر Dead End City را در ازای جایگیری ارائه می‌دهد. شاید جمع‌آوری کمی بیشتر از آن پول در حین حرکت در این حالت‌ها آسان‌تر باشد، اما همچنان این مقدار را برای به دست آوردن اعداد مناسب از دست می‌دهید و دوباره، باید قبل از انجام کار جدی انجام دهید. این کار را انجام دهید احساس می کنید به جایی می رسید.

این بدان معناست که اگرچه شهر بن‌بست قطعاً قادر به ارائه راه‌حل کوتاه‌مدت SHMUP است، می‌توان انتظار داشت که اگر به دنبال راه‌حلی طولانی‌مدت هستید، بتوانید مدت‌ها قبل از وقوع هیجان واقعی، خستگی را از بین ببرید. با توجه به قیمت مناسب، ممکن است ارزش امتحان کردن برای یک یا دو شب را داشته باشد، اما انتظار نداشته باشید که این فیلم درگیری بسیار مناسبی را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *