سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
تکنولوژی

اکنون می‌توانید با بازی Marvel’s Spider-Man 2 PS5 را با قیمت 399.99 دلار خریداری کنید.

شنبه مبارک، خوانندگان عزیز! کمی بیش از یک هفته پیش باندلی با پلی استیشن 5 “Slim” مبتنی بر دیسک و یک کپی دیجیتالی از آن را دیدیم. Marvel’s Spider-Man 2 به 449 دلار (50 دلار تخفیف) کاهش دهید – معامله ای که هنوز به راحتی در دسترس است آمازون، بهترین خریدو GameStop. اما آنچه در هفته گذشته تغییر کرده است این است آمازون، بهترین خریدو GameStop اکنون همه نسخه دیجیتال PS5 بدون دیسک را با همان دیسک می فروشند مرد عنکبوتی دنباله با قیمت 399.99 دلار (50 دلار تخفیف) که پایین ترین قیمت در تمام دوران است.

اگر به فکر تهیه آخرین کنسول سونی بوده اید، هرگز زمان بهتری برای این کار وجود نداشته است. تازه سازی Midcycle جدید سونی به طور قابل توجهی باریکتر از مدل اصلی که در سال 2020 عرضه شد نیست، اما دارای دو درگاه USB-C در جلو – به جای یک USB-C و یک USB-A – و همچنین ظرفیت افزایش یافته 1 است. ترابایت فضای ذخیره سازی یکپارچه (قبلاً 825 گیگابایت). مدل استاندارد همچنین دارای یک درایو قابل جابجایی برای اجرای بازی‌های فیزیکی و دیگر دیسک‌های Ultra HD Blu-ray است که با خرید نسخه پایه PS5 Digital Edition، می‌توانید آن را در تاریخ بعدی با قیمت 79.99 دلار خریداری کنید. درایو اختیاری نیز نسبتاً آسان برای اتصال و برداشتن است و به هیچ ابزاری نیاز ندارد.

چند ماه است که شایعاتی در مورد مک بوک ایر و آی پد اسلیت جدید می شنویم و این هفته اپل وجود اولین آن را تایید کرد. مک بوک ایر مجهز به M3 دیروز، 8 مارس، برای خرید در دسترس قرار گرفت، و این امیدواری را افزایش داد که هر روز شاهد آیپد پروهای جدید – و نسخه بزرگتر برادر ارزان ترش، آی پد ایر – باشیم.

زمانی که تبلت های برتر اپل به بازار عرضه شوند، احتمالاً گران ترین تبلت ها خواهند بود. با این حال، اگر در حال حاضر به یک تبلت قدرتمند نیاز دارید، هر دو نسخه M1 و M2 آیپد پرو 12.9 اینچی با یکی از بهترین قیمت‌های خود در دسترس هستند. در حال حاضر می توانید آنها را بگیرید آخرین نسل آیپد پرو 12.9 اینچی مجهز به LTE در ووت با قیمت پایین همیشه 809.99 دلار (490 دلار تخفیف) با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. جایگزین، اعضای Best Buy Plus من می تواند جدیدتر را بگیرد آیپد پرو مجهز به M2 شروع از 949.99 دلار (150 دلار تخفیف).

هر دو تبلت‌های قدرتمندی هستند که می‌توانید از آنها به عنوان جایگزینی برای لپ‌تاپ خود استفاده کنید، و ایجاد هنر دیجیتال در حال حرکت یا انجام کارهای سخت‌تر ویرایش عکس یا ویدیو را آسان می‌کند. آنها ممکن است صفحه نمایش OLED شایعه‌ای را که ممکن است در مدل‌های آینده اپل ببینیم، نداشته باشند، اما پنل‌های مینی ال‌ای‌دی زیبایی را با حداکثر نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز ارائه می‌دهند. از جمله پشتیبانی از Wi-Fi 6E.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *