سه‌شنبه, می 21, 2024
PlayStation

فصل 04 Warzone Reloaded، در 12 ژوئیه – PlayStation.Blog

“شما تنها کسی نیستید که می خواهید انتقام بگیرید.” – بیلی بوچر، پسران (قسمت 306)

اعضای Task Force 141 در اسارت باقی می مانند، Vondel مورد حمله مداوم قرار می گیرد و ظاهر Supes از The Boys یک عنصر قدرتمند جدید به مبارزه اضافه می کند.

همه چیز در فصل 04 Reloaded برای Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone که در تاریخ 12 ژوئیه برای پلی‌استیشن 4 و PS5 منتشر می‌شود، بدتر می‌شود. برای مشاهده محتوای جدیدی که به هر سه حالت در Midseason Update می آیند، ادامه مطلب را بخوانید.


آماده شدن برای Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone Season 04 Reloaded در تاریخ 12 ژوئیه

Warzone Battle Royale را به Vondel می‌آورد، به علاوه یک گولاگ جدید و موارد دیگر

پس از اولین بازی Vondel با حالت Resurgence در اوایل فصل، به‌روزرسانی میان‌فصل، تجربه کلاسیک بتل رویال را با پشتیبانی از حداکثر ۷۲ بازیکن به ارمغان می‌آورد.

گولاگ جدید: برای ورود مجدد به نقشه در یک گولاگ جدید انحصاری Vondel مبارزه کنید. این انبار شراب و سیاه‌چال زیر قلعه با الهام از دوش‌های موجود در مجتمع‌های خاص زندان، طراحی سه خطی با مرکز دایره‌ای مناسب برای نبرد 1v1 دارد.

چرخش جدید لیست پخش Resurgence: با شروع فصل 04 Reloaded، یک سیستم چرخش نقشه در لیست‌های پخش Resurgence فعال می‌شود و به طور متناوب بین Vondel و Ashika Island قرار می‌گیرد تا به جلسات بازی شما تنوع بدهد.

رویداد جدید – اسکن حرفه ای: این رویداد درون‌بازی به وندل می‌آید. وقتی رویداد فعال شد، دراز بکشید یا زیر آب شیرجه بزنید تا از اسکن شدن خودداری کنید. اپراتورهایی که این کار را به موقع انجام ندهند شناسایی و در نقشه Tac و Minimap علامت گذاری می شوند تا همه برای مدت محدودی آن را ببینند.

The Special Ops Raid Finale، نقشه هسته جدید 6v6

بازی چند نفره اکشن را به حالت‌های مشارکتی و رقابتی با پایان داستان Special Ops Atomic Grad و معرفی یک نقشه هسته جدید 6v6 می‌آورد.

Special Ops Raid قسمت 04: اعضای گروه ضربت 141 توسط حدیر عامل القطاله دستگیر و زندانی شدند. در این نتیجه گیری حماسی برای Atomgrad، این به شما و دو اپراتور دیگر بستگی دارد که کاری را که شروع کرده اید نجات دهید و به پایان برسانید.

Vondel Waterfront (6v6): در قسمت جنوب غربی Vondel بر روی یک نقشه کوچک 6v6 بهینه شده برای بازی های چند نفره راه اندازی کنید. در داخل و بین خانه های مختلف Pontoon، از جمله موقعیت های اصلی قدرت خانه های قرمز و آبی که در مرکز نقشه روبروی یکدیگر قرار دارند، مبارزه کنید. عرشه را از مکانی به مکان دیگر طی کنید یا در آبراهه‌ها شیرجه بزنید تا به طور مخفیانه برای جناح تغییر موقعیت دهید.

دید کلی

Guardian MX: بخش رمز نبرد فصل 04 که قبلا مخفی بود برای دسترسی باز خواهد شد. جایزه HVT او سلاح پایه جدید، MX Guardian Shotgun است. برخلاف بخش Battle Pass سنتی، همه موارد در اینجا با تکمیل چالش‌های درون بازی زیر به دست می‌آیند:

  • نشان مورد اعتماد: دریافت 10 قتل اپراتور ADS با تفنگ ساچمه ای.
  • کارت ویزیت شات: 10 قتل اپراتور هیپ فایر با تفنگ ساچمه ای دریافت کنید.
  • صفحه بارگیری برای Fanning Hutch: 10 قتل اپراتور با تفنگ ساچمه ای را دریافت کنید.
  • توکن های 1 ساعته Dual Weapon XP: 10 قتل اپراتور تک تیر با تفنگ ساچمه ای را دریافت کنید.
  • MX Guardian: تمام جوایز بخش را به دست آورید.

پسرها به دعوا می پیوندند

Supes اینجا هستند تا Vondel، Al Mazrah و بقیه دنیای Modern Warfare II را نجات دهند – برای بهتر، بد یا بدتر. بر اساس برنامه تلویزیونی The Boys، ورود آنها بعد جدیدی به Warzone می بخشد.

قدرت های جدید: اپراتورها با استفاده از داروی فعال کننده ابرقدرت Temp V شرکت Vought International، دسترسی به توانایی های ویژه را گزارش می دهند.

اولین قدرت است پرش شارژ، که به اپراتورها اجازه می دهد تا در اطراف نقشه بپرند. مانند Queen Maeve، یک اپراتور هنگام فرود از یک پرش شارژ آسیب سقوط نمی‌کند، و همچنین به کسی یا چیزی در شعاع کوتاهی از سکوی فرود اپراتور آسیب وارد نمی‌کند.

قدرت دوم موج شوک الکتریکی – به بیان ساده، «الکتریسیته وارد می‌شود، انفجار بیرون می‌آید.» این موج ضربه‌ای یک انفجار الکتریکی قدرتمند منتشر می‌کند و اپراتورها و جنگنده‌های هوش مصنوعی را مجروح می‌کند و وسایل نقلیه و تجهیزات را از بین می‌برد.

قدرت سوم دید لیزری، شناور و توانایی شلیک پرتو لیزر را به هر جایی که اپراتور به آن نگاه می کند اعطا می کند. این مانند یکی از بسیاری از قدرت‌هایی است که Homelander دارد (به او نگویید که فکر می‌کنید به همان خوبی او هستید)، اما کاربر را در برابر شکست آسیب‌پذیر می‌کند.

و بالاخره، تله پورت: قدم گذاشتن در مه وندل را فراموش کنید. تله‌پورتینگ به اپراتور اجازه می‌دهد تا در جهتی که با آن روبروست جهش کند، که در هنگام تلاش برای فرار از جنگ یا جسارت غیرمنتظره به سطح بالاتر بسیار مفید است. و برخلاف هیو کمپبل، وقتی این اتفاق می‌افتد، هیچ راهی وجود ندارد که پوست اپراتور شما به خطر بیفتد – به عبارت دیگر، هیچ لباس گمشده‌ای وجود ندارد.

این توانایی ها به عنوان ارتقاء میدانی در نظر گرفته می شوند، به این معنی که کاربرد محدودی دارند. زمان مناسب را پیدا کنید و از پاداش ابرقدرت های خود بهره مند شوید. Temp V در همه لیست های پخش Warzone وجود خواهد داشت بجز مسابقه رتبه بندی شده

اپراتورها در مقابل ابرقهرمانان: همانطور که به Vondel می روید، چشمان خود را از نقاشی های دیواری و بیلبوردها برای یافتن سرنخ هایی مبنی بر حضور پسران در شهر نگه دارید. حتی قوی ترین افراد در میان ما می دانند که تبلیغات چقدر اهمیت دارد.

چالش های استتار شیطانی

چالش‌های Diabolical Camo را تکمیل کنید تا استتار خاکستری مورد تایید Vought را به دست آورید که می‌تواند روی هر سلاحی از یک کلاس خاص، پس از تکمیل چالش آن کلاس، استفاده شود. هر کلاس سلاح دارای الزامات حذف متفاوتی است. برخی از شما به طور خاص از شما می‌خواهند که اپراتورهای دیگر را حذف کنید، در حالی که برخی دیگر به سادگی از شما می‌خواهند که «دشمنان»، یعنی اپراتورها یا جنگنده‌های هوش مصنوعی را از بین ببرید.

تمام ده مورد را تکمیل کنید تا یک استتار جهانی شیطانی و خوشمزه را باز کنید که پس از باز شدن قفل آن می‌توان روی همه سلاح‌ها استفاده کرد، و همچنین یک جذابیت اسلحه‌ای که ثابت می‌کند می‌توانید بر این رویداد تسلط داشته باشید.

به‌روزرسانی فروشگاه: بسته‌های پسران با زمان محدود و موارد دیگر

با این بسته‌های فروشگاهی با زمان محدود، ستاره‌ای، هوملندر یا بلک نوآر شوید: قیمت هر کدام 2400 امتیاز COD.

پسرها: نور ستاره – با Starlight Operator همراه با سه طرح اسلحه شامل ردیاب ها و تکه تکه شدن، حرکت نهایی Necessary Evil، به علاوه برگردان سلاح، نشان، صفحه بارگیری، و جذابیت سلاح، بیشتر از بقیه بدرخشید.

پسرها: میهن – آنها را به عنوان اپراتور Homelander دوست داشته باشند و از شما بترسند، همراه با سه طرح اسلحه شامل ردیاب ها و تکه تکه شدن، حرکت تمام کننده قدرتمند Any Laser، به علاوه یک برچسب سلاح، نشان، صفحه بارگیری و جذابیت سلاح.

پسران: نوآر سیاه – با پوسته Black Noir Operator به علاوه سه نقشه سلاح، دو طرح دارای ردیاب و تجزیه و سومین نقشه سلاح غوغا الهام گرفته از Black Noir، به علاوه حرکت پایانی “Shhh” و یک برچسب سلاح، دشمن را با دقت مرگبار نابود کنید. ، نشان، صفحه نمایش بارگیری و طلسم های سلاح.

علاوه بر بسته های The Boys، فراموش نکنید که این ها را نیز بررسی کنید.

سایر نکات برجسته باندل میان فصل شامل Pro Pack 6: Graffiti Tactical، ویسکر تانگوو پک ردیاب: بدون روح.

بسته نبرد فصل 04

فراموش نکنید که اعضای پلی‌استیشن پلاس می‌توانند بسته رزمی فصل 04 را دانلود کنند که دارای پوسته اپراتور Hydro Oni با یک زره تقویت‌شده فیبر کربنی است.

اجتماعی و انجمن – LFP در بازی – مرورگر مهمانی

سیستم بازسازی شده LFP (به دنبال مهمانی) به بازیکنان کمک می کند مهمانی هایی با سبک های ارتباطی مشابه و ترجیحات سبک بازی پیدا کنند. تغییرات زیر برای بهبود تجربه بازی بر اساس بازخورد جامعه ایجاد شده است:

تنظیمات پویا: علاوه بر انواع ارتباطات، یک لیست ترجیحی گسترده شامل گزینه‌های سبک بازی اولیه و ثانویه است (مانند تمرکز بر ماموریت‌های گروهی یا سبک‌های بازی رقابتی در مقابل سبک‌های بازی معمولی).

حزب خود را تبلیغ کنید: رهبران حزب می توانند حزب موجود شما را گسترش دهند و افرادی را جذب کنند که ترجیحات مشابهی دارند. فهرست خود را با هم تیمی‌های سازگار پر کنید، قبل از اینکه وارد عمل شوید تا یک گیم‌پلی همکاری‌تر و تیم‌محورتر داشته باشید.

مهمانی ها را مرور کنید و بپیوندید:دیگر منتظر نیست! بازیکنان اکنون می توانند فهرستی از گروه های موجود را با اولویت های منطبق مرور کنند تا فوراً به آنها بپیوندند. توجه: فقط مطابقت دقیق.

بهبود کیفیت زندگی: اشکالات رفع شده اند و کل رابط کاربری برای تجربه ای روان تر بهبود یافته است.

برای دسترسی به مرورگر Party، روی Find a Party کلیک کنید. پس از انتخاب یک حالت و ورود به لابی، بازیکن می تواند مهمانی موجود خود را تبلیغ کند یا استخرهای موجود را مرور کند.

فینال های جهانی سری جهانی جنگ

فینال جهانی سری جهانی جنگ در 19 سپتامبر در ورزشگاه افسانه ای Copper Box Arena لندن برگزار می شود. برای اطلاع از محل پخش جریانی فینال منتظر باشید، یا اگر از طرفداران Call of Duty در بریتانیا یا اروپا هستید، اگر در یک جامعه رقابتی هستید، برای حمایت از تیم ها شرکت کنید.

طرفداران Warzone Ranked Play باید در فصل میانی بازی فکر کنند بسته درایور تعیین شده WSOW در فروشگاه. این بسته شامل پوسته Speed ​​​​Demon Operator برای اپراتور رسمی (مرد) Call of Duty League، و همچنین طرح سلاح Take the Wheel و موارد دیگر است.

فصل 04 Reloaded از 12 جولای شروع می شود

برای بهترین تجربه میان فصل، امروز Modern Warfare II را در پلی استیشن خریداری کنید و به محتوای اضافی در سه حالت دسترسی داشته باشید، از جمله توانایی باز کردن قفل ۱۴ اپراتور انحصاری برای استفاده در هر دو بازی. دارندگان Modern Warfare II همچنین در پایان هر بازی هنگام بازی Call of Duty: Warzone، Premium XP دریافت خواهند کرد.

سرد بمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *