چهارشنبه, می 8, 2024
PlayStation

سرورهای Helldivers 2 بالاخره در حال تثبیت هستند، تیم اکنون “طرح اصلی” را از سر می گیرد.

Helldivers 2 بسیار محبوب بوده و همچنان ادامه دارد و از زمان انتشار خود قربانی این موفقیت اولیه بوده است. استودیوی توسعه‌دهنده Arrowhead در همه جا آتش می‌زند، تلاش می‌کند ظرفیت سرور را افزایش دهد و مشکلات اولیه را برطرف کند تا تقاضای محبوب بازیکنان مشتاق را برآورده کند. اکنون، هفته‌ها پس از انتشار، به نظر می‌رسد که تیراندازی مشترک بالاخره به نقطه ثبات رسیده است.

با توجه به اینکه بازی در حال حاضر قادر است تا 800000 بازیکن همزمان را در خود جای دهد، صف‌هایی برای وارد شدن به اکشن اکنون بسیار کوتاه است یا وجود ندارد. در حالی که هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که مشکلات سمت سرور به حداقل می رسد، استودیو اکنون در حال حل مشکلات خود بازی است و برنامه های پس از عرضه خود را به جلو می برد.

مدیر عامل و مدیر بازی Josef Pilestedt در مورد وضعیت Helldivers 2 در رسانه های اجتماعی اظهار نظر کرد و تیم را به خاطر تلاش سختشان برای راه اندازی همه چیز تحسین کرد:

اکنون که سایت آنلاین جایی است که باید باشد، Pilestedt می‌گوید که توسعه‌دهنده بالاخره زمان دارد تا “روی بهبود عنوان و ادامه برنامه اولیه ما تمرکز کند.” او اذیت می کند که “چیزهای هیجان انگیز زیادی در راه است.”

آیا از Helldivers 2 لذت بردید؟ آیا اخیراً تجربه بهتری داشته اید؟ بخش نظرات زیر را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *