جمعه, آوریل 26, 2024
PlayStation

طلوع جدید در 7 ژوئن می آید – PlayStation.Blog

برای ترکیب فصل جدید Battlefield 2042 که در 7 ژوئن عرضه می شود، آماده شوید. آماده باشید که هیچ رحمی نشان ندهید زیرا تیم شما در فصل 5: طلوع جدید* در مرکز بازی قرار می گیرد. نقشه Reclaimed با الهام از Battlefield 4 را تجربه کنید. با سلاح‌ها، ابزارها و ابزارهای کاملاً جدید، حمله را به پیروزی هدایت کنید. از انبوهی از پیشرفت‌ها در Battlefield 2042، از جمله سیستم مدیریت جوخه بازگشت، تعمیرات اساسی بارگیری وسایل نقلیه، ایستگاه‌های تسلیحات جدید مانند فناوری حرارتی و دفاع ضد هوایی سنگین، سلاح‌های Vault اصلاح‌شده و نسخه بازنگری شده نقشه ساعت شنی لذت ببرید. برای تمام اطلاعاتی که برای وارد شدن به نبرد در این فصل نیاز دارید، به ادامه مطلب بروید!

به جمهوری چک خوش آمدید

این کشور اروپایی محصور در خشکی محیطی برای نقشه بازسازی شده فصل 5 است. در سال 2048، جنگ بر سر یک تاسیسات صنعتی متروکه که به تدریج توسط طبیعت در حال بازپس گیری است، آغاز می شود. بیایید نگاهی گذرا به مناطق مورد علاقه خاص برای هر کسی که در اینجا مستقر شده است بیندازیم:

● به دنبال مبارزه جدی با وسایل نقلیه هستید؟ بلافاصله به محل سقوط بروید. فقط در این مسیر قطار مخفی به دنبال قطار خارج شده از ریل باشید. منطقه فرود که در جنگل پنهان شده است، دارای یک منطقه دایره ای ایده آل برای نبرد نزدیک است. از بین بردن درختان خطوط دید جدیدی را باز می کند.

● فضای داخلی سر به فلک کشیده توربین رها شده به دلیل عمودی بودن و پوشش آن، فرصت های آتش متقابل باورنکردنی را ارائه می دهد. در حالی که طبقات کمپ نظامی به دلیل چیدمان باریک، احتمال بیشتری برای جذب تک تیراندازها و شلیک های متوالی دارد.

● در کوه های نزدیک، پناهگاه فراموش شده پنهان شده است، که از یک اتاق مرکزی تشکیل شده است که در آن نبرد از فاصله نزدیک همیشه بسیار شدید است. از سوی دیگر، سیلوها فضای بیرونی وسیعی هستند که برای نبردهای خودرویی بسیار عالی هستند – از جمله نبردهای تانک واقعاً حماسی. سیلوها به دلیل بیرون آمدن چهار برجک از زمین به راحتی قابل تشخیص هستند و همچنین مناطق مرتفع زیادی را برای پیاده نظام فراهم می کنند تا با خیال راحت تر به سمت وسایل نقلیه مسلط بر زمین شلیک کنند.

آرسنال شما برای فصل 5

برای تسلط بر هر چیزی که این فصل جدید به شما می‌دهد، به سلاح‌های مناسب نیاز دارید. خوشبختانه ما دقیقا همان چیزی را داریم که شما نیاز دارید:

● نوار XCE – این تفنگ با عملکرد پیچ ​​و مهره ای با دقت بالا دارای گزینه های نصب گسترده ای است که قدرت توقف آن را تکمیل می کند و به شما امکان می دهد به سرعت بین گزینه های نصب جابجا شوید تا با دشمنان در محدوده های مختلف درگیر شوید.

● GEW-46 – یک مورد مورد علاقه قدیمی از Battlefield 4 بازگشته است، که ثبات بالایی را با انفجارهای کوتاه در نبردهای میان برد ارائه می دهد.

● BFP.50 – یک توپ دستی قدرتمند که به شما سلاح بغل دیگری می دهد که از فاصله نزدیک صدمات سنگینی وارد می کند.

آیا به دنبال چیزی هستید که دشمنان شما را در مورد پیشروی در موقعیت خود دچار تردید جدی کند؟ در اینجا نیز ما در کنار شما هستیم:

● نارنجک پر – نارنجک کوچکتری که قبل از منفجر شدن در هوا پرش می کند.

● نارنجک ضد تانک – دسته ای از نارنجک ها که در برخورد با وسایل نقلیه منفجر می شوند.

● نارنجک کوچک – نارنجک های میکرو که می توانند سریعتر و دورتر از نارنجک های معمولی پرتاب شوند.

سیستم مدیریت تیم

در گرماگرم نبرد، همه چیز می تواند به عملکرد تیم شما بستگی داشته باشد. سیستم مدیریت تیم به شما امکان می دهد تیم خود را مدیریت کنید و با طیف وسیعی از ویژگی های جدید آن را به سبک بازی خود سفارشی کنید. یک رابط جدید به شما امکان می دهد به جوخه های خاص بپیوندید و گروه های جدید ایجاد کنید و در عین حال رهبری تیم را به سرعت و به راحتی پشت سر بگذارید.

به روز رسانی کیفیت زندگی

این فصل شاهد تغییراتی در Battlefield 2042 بودیم، از جمله تعمیرات اساسی در تجهیزات خودرو برای بهبود نقش آنها در نبرد، ایستگاه‌های سلاح جدید مانند فناوری حرارتی و دفاع ضد هوایی سنگین، و سلاح‌های طاق اصلاح‌شده (که به شما امکان می‌دهد از پیوست‌ها و پوسته‌های به دست آمده استفاده کنید. برای استفاده). در Battlefield 2042) و (در اواخر فصل در دسترس خواهد بود) یک نسخه بازنگری شده از نقشه ساعت شنی با پوشش بهبود یافته و خط دید.

پاس نبرد فصل 5

البته هیچ فصلی بدون Battle Pass کامل نمی شود. 100 مرحله را در Season 5 Battle Pass بازی کنید تا قفل محتوای** و ممتاز*** از جمله سلاح های جدید مانند GEW-46، XCE Bar و BFP.50، ابزارها، لوازم آرایشی، تقویت کننده های XP و نسخه جدید Premium Season Booster را باز کنید. تمامی مواردی که بر گیم پلی بازی Battlefield 2042 تاثیر می گذارند برای همه بازیکنان رایگان و قابل خرید هستند.

طلوع جدیدی در راه است، پس آماده شوید و وارد Battlefield 2042 شوید – فصل 5: طلوع جدید که از 7 ژوئن شروع می شود!

*نیاز به Battlefield 2042 (فروش جداگانه) و تمام به روز رسانی های بازی. هیچ سازنده سلاح، وسیله نقلیه نظامی یا تجهیزاتی به این بازی وابسته، حمایت مالی یا تایید نشده است.

** محتوای رایگان Battle Pass برای باز کردن قفل به گیم پلی نیاز دارد.

***محتوای Premium Battle Pass برای باز کردن قفل به Battle Pass فصل 5 (فروش جداگانه) و گیم پلی نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *