دوشنبه, می 6, 2024
PlayStation

بازآفرینی دنیای تالکین برای The Lord of the Rings: Gollum، 25 می

“چرا Eagles فقط یک حلقه را نگرفته و به کوه Doom پرتاب نکرده است؟” خوب، به عنوان یک توسعه دهنده که روی بازی Lord of the Rings کار می کند، می خواهم دقیقاً دلیل آن را به شما بگویم: زیرا این فرصت را به ما می دهد که کاوش کنیم. و در یک جهان غنی و پیچیده کاوش کنید!

در توسعه The Lord of the Rings: Gollum، شعار ما این بود که به روشی که جی آر آر تالکین به غنای دنیایی که خلق کرده بود احترام بگذاریم و از بینش او برای راهنمایی تفسیر بصری خود از جهانش استفاده کنیم.

تالکین همیشه می خواست که هنرمندان دیگر به نوشته های او جان ببخشند و به خلق اسطوره های بزرگ انگلیسی او ادامه دهند. البته او در آن زمان بازی های ویدیویی را در ذهن نداشت. اما اشتیاق او به جزئیات دقیق، تاریخ، زبان‌ها و نام‌هایی که او سرزمین میانه را با آن‌ها پراکنده کرد، همیشه الهام‌بخش صنعت ما بوده است. چه از آن آگاه باشیم و چه ندانیم، همه بازی‌سازان تا حد زیادی مدیون نوشته‌های تالکین هستند.

در ادامه سفر گولوم، ما این فرصت را داشتیم که نقاطی از جهان را که تا به حال با چنین جزئیاتی ندیده بودیم، کشف کنیم. ما با هر چیزی که در لور پیدا می کردیم شروع کردیم. سپس جاهای خالی را با ایده ها و شناخت خودمان از فرهنگ ها و مردمانی که در آن مکان ها زندگی می کردند پر کردیم.

به عنوان مثال، با قلعه قدرتمند باراد-دور، ما می خواستیم بر اندازه عظیم و تضاد کامل با قهرمان کوچک خود تأکید کنیم. ما تصور می کردیم که قلعه مدام گسترش می یابد و تغییر می کند. سازندگان نتوانستند با سرعت و اندازه دیوارها و برج های روزافزون خود همگام شوند. همه چیز در اطراف برج اصلی که کاملاً شکل گرفته بود هرج و مرج تر می شد.

یک نمونه این پل خدماتی است که از خندق عظیم برج می گذرد، که احتمالا سازندگان فقط می خواستند:

در حالی که موردور با صخره های آتشفشانی تیره و نورهای مایل به قرمز، مکانی نمادین و قابل تشخیص است، طراحی قصر Thranduil در Mirkwood بیشتر چالش برانگیز بود.

تضاد عمدی است. در حالی که موردور سیخ‌دار است، سالن‌های Thranduil به شکل گرد هستند. از آنجایی که باراددور به دنبال تسلط و تغییر بر محیط اطراف خود است، ساختمان های الوی شکل کوه را حفظ کرده و به آن احترام می گذارند. این یک تعامل هماهنگ از معماری و طبیعت است. سلام به جای تهدید مکانی که گولوم را دفع می کند اما اسماگول را جذب می کند. آب، عنصر بومی آن، در همه جا وجود دارد و به اشکال مختلف زنده می شود.

اتاق های پادشاه تراندویل یکی دیگر از مکان های جذاب برای صنایع دستی بود. پادشاه دوست دارد در شب سوار شود و زیر ستاره ها شکار کند. اتاق های آن مانند یک جنگل شب رویایی تزئین شده است، بیشتر نمادین است تا کاربردی. تخت پادشاه مانند قایق تشریفاتی روی رودخانه ای است که تنها گهگاه برای دیدن رویاها و رویاها وارد آن می شود.

کار روی این بازی هم افتخار بزرگی بود و هم مسئولیت بزرگی. وقتی با هم وارد این ماجراجویی شدیم، بسیار هیجان زده و عصبی بودیم. چگونه همه چیز رقم می خورد؟ آیا در پایان احساس درستی می شود؟ و اکنون که می خواهیم آن را با همه شما به اشتراک بگذاریم، هیجان و عصبیت مشابهی را احساس می کنیم.

ما امیدواریم که اشتیاق بی حد و حصر ما برای دنیای سرزمین میانه در تمام این جزئیات کوچک منعکس شود، و امیدواریم که شما نیز پس از شروع سفر خود، همین احساس را داشته باشید.

به زودی شما را در دنیای سرزمین میانه می بینیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *