یکشنبه, می 5, 2024
مقاله

مدل مری جین، مرد عنکبوتی مارول، طرفدارانی را که “از مرزها عبور کرده اند” دعوت می کند.

استفانی تایلر جونز، مدلی که شبیه مری جین خود را در بازی‌های اخیر مرد عنکبوتی پلی استیشن قرض داد، پس از اینکه «برخی فالوورها از مرزها عبور کردند» صحبت کرد.

جونز در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت که یکی از طرفداران چندین پست صوتی را روی منشی تلفنی کارش گذاشته است که «می‌خواهد با من صحبت کند و درخواست تماس مجدد دارد».

جونز گفت این رفتار “غیرقابل قبول” بود و به منزله تعقیب بود.


اعتبار عکس: استفانی تایلر جونز / یوروگیمر

جونز نوشت: “من از عشق به نقشم در بازی های مرد عنکبوتی و پاسخ مثبتی که در طول سال ها به نسخه ام جی دریافت کردم، قدردانی می کنم.” با این حال، من دیگر بازیگر یا مدل فعالی نیستم که به طور فعال تست بازیگری می دهد.

صفحه مراقبت از پوست من برای طرفداران مرد عنکبوتی یا ام جی نیست. نکته اصلی این است که امروز صبح سر کار آمدم و با شنیدن این پیام‌های صوتی بلافاصله احساس ناامنی و ناراحتی کردم.»

رزومه جونز شامل کار ضبط حرکت برای بازی اصلی مرد عنکبوتی در سال 2018 و اسکن تشبیه اضافی برای مری جین در مرد عنکبوتی 2 است.

جونز در پایان گفت: «لطفاً به این موضوع احترام بگذارید که من انسانی هستم که می‌کوشم مانند شما امرار معاش کنم، و من با مهربانی می‌خواهم از مرزها عبور نکنید. “پیام ها پاسخ داده نمی شوند. اگر احساس ناراحتی کنم، شما را بلاک خواهم کرد و اگر ناامیدتان کرد، می توانید من را لغو کنید.»

سال گذشته، نظرسنجی GDC نشان داد که 91 درصد از توسعه‌دهندگان بازی نگران آزار و اذیت و مسمومیت بازیکنان هستند و تقریباً نیمی از آنها گفته‌اند که شخصاً آن را تجربه کرده‌اند.

یکی از پاسخگویان گفت: “من فکر می کنم تعیین مرزهای شفاف و عمومی و درخواست کمک از خود جامعه می تواند موثر باشد.” به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ از این می‌ترسند که بازیکنان سمی آن‌ها پایگاه هوادارانشان را تشکیل دهند، بدون اینکه بدانند بر بخش بزرگ‌تری از طرفداران واقعی خود تأثیر می‌گذارند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *